• İhale No
    2013/10290
  • İhale Adı
    KENTSEL DÖNÜŞÜM VE GELİŞİM PROJESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Şubat 2013 10:30
  • İdare
    ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KENT ESTETİĞİ VE KENTSEL DÖNÜŞÜM DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    31 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

KENTSEL DÖNÜŞÜM VE GELİŞİM PROJESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
ADAN A B ÜYÜK Ş EH İR B E LED İY ESİ K ENT ES TE Tİ Ğİ V E K EN TS EL DÖ N ÜŞÜ M DAİRE
B AŞK ANLI Ğ I
Sinanpaşa Mahallesi Kentsel Dönüşüm Ve Gelişim Projesi Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/10290
1-İda re nin
a) Adresi : Reşatbey Mahallesi 62001 Sokak No:2 Seyhan/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3224553606 - 3224553764
c) Elektronik Posta Adresi : kent@adana.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adana
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 180(Yüzseksen) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adana Büyükşehir Belediyesi Encümen Salonu (2. Kat)
b) Tarihi ve saati : 27.02.2013 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Makine, Teçhizat ve Ekipman;
Cins Adet
GPS Çift Frekanslı ve RTK Özellikli veya CORS 4 Adet
Total Station 4 Adet
Nivo 2 Adet
A0 Plotter 1 Adet
Diz Üstü Bilgisayar 5 Adet
Lisanslı CAD Programı 5 Adet
Binek Araç 2 Adet
Printer 3 Adet
Yukarıda belirtilen makine teçhizat ve diğer ekipmana ait istenilenler için yüklenicinin kendi malı olma şartı
aranmamaktadır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tüm tesis ve benzeri müştemilatların kıymet takdir raporlarının hazırlanması, 1/1000 ölçekli vaziyet planı, mimari avan projelerinin yapılması ve avan imar plan taslağı hazırlanması, kentsel dönüşüm projesinin proje katılım ve dönüşüm katsayılarının hesaplanması ile matematiksel ve finansal dönüşüm modelin oluşturulması, proje değerlemesinin yapılması ve fizibilite raporunun hazırlanması, kentsel dönüşüm projesinde hak sahipleri görüşmesi ile sözleşmelerin yapılması işlerini içeren, Kentsel Dönüşüm İşlerinden herhangi birini ayrı ayrı veya tek sözleşmeye dayalı olarak yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Büyükşehir
Belediyesi Hizmet Binası-4.Kat Kudeb Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar adana büyükşehir belediyesi yazı işleri ve kararlar daire başk. (2. Kat)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sahaya İlişkin Verilerin Toplanması, Halihazır Haritaların Verilmesi, Altlıkların Revizyon ve Güncellemelerinin Yapılması 1 ADET
Bölgedeki Hak Sahipleri ile Anket Çalışmalarının Yapılması 1 ADET
Tüm Tesis ve Benzeri Müştemilatların Kıymet Takdir Raporlarının Güncellenmesi ve Hazırlanması 1 ADET
1/1000 Ölçekli Vaziyet Planı, Mimari Avan Projelerinin Yapılması ve Avan İmar Plan Taslağı Hazırlanması 1 ADET
Kentsel Dönüşüm Projesinin Proje Katılım ve Dönüşüm Katsayılarının Hesaplanması ile Matematiksel ve Finansal Dönüşüm Modelin Oluşturulması 1 ADET
Proje Değerlemesinin Yapılması ve Fizibilite Raporunun Hazırlanması 1 ADET
Kesinleşen Tasarım Projesinin Görselleştirme İşleri ve Maketinin Yapılması 1 ADET
Kentsel Dönüşüm Projesinde Hak Sahipleri Görüşmesi İle Sözleşmelerin Yapılması 1 ADET
1/5000 Ölçekli Nazım İmar Planı Yapılması 1 ADET
1/1000 Ölçekli Uygulama İmar Planı Yapılması 1 ADET
3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 18. Maddesinin Uygulanması 1 ADET
1/1000 İmar Yollarına Ait Yol Projesi Yapılması 1 ADET