• İhale No
    2013/107018
  • İhale Adı
    KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI ALIMI VE SİSTEME ENTEGRE YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    Akü, Jeneratör ve Güç Kaynağı ve Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Eylül 2013 10:30
  • İdare
    MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    30 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI ALIMI VE SİSTEME ENTEGRE YAPTIRILACAKTIR
MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI

Kesintisiz Güç Kaynağı Alımı ve Sisteme Entegre Edilme İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/107018
1-İdarenin
a) Adresi: ILKADIM CADDESI MERASİM SOKAK NO:2 06450 DİKMEN ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3124153140 - 3124152830
c) Elektronik Posta Adresi:eahi@gelirler.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Gelir İdaresi Başkanlığı Ana Hizmet Binası
c) Teslim tarihi:Yüklenici firma ile sözleşme imzalanmasını müteakip 80 (seksen) gün içerisinde teslim ve montaj işlemleri gerçekleştirilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı Toplantı Salonu İlkadım Cad. Merasim Sk. No:2 Bakanlıklar Çankaya/Ankara
b) Tarihi ve saati:10.09.2013 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edebilecektir.

Yabancı isteklilerin imalatçı olduklarını kanıtlayan ve ilgili ülke mevzuatına göre düzenlenen belgeyi veya belgeleri sunmaları gerekmektedir.
 

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1- Montaj yüklenici firmaya aittir.

2-Teçhizatın ve akülerin garanti süresi geçiçi kabul onay tarihinden itibaren 2 (iki) yıldır. Bu süre içerisinde tespit edilecek her türlü imalat, montaj hatası ve eksiklikler yüklenici firma tarafından bedelsiz karşılanacaktır.

3-Garanti süresi içerisinde meydana gelecek arızalara, bildirimi müteakip yüklenici firma tarafından 6 saatte müdahale edilecek ve 24 saatte onarımı gerçekleştirilecektir.

4-Garanti süresi içerisinde KGK'nın arızası zamanında giderilmediği takdirde arızalı cihaz tutarının %0,7 (bindeyedi) oranında saatlik gecikme cezası verilecektir. Söz konusu gecikme cezası gecikilen saat kadar uygulanacak olup miktarı cihaz değerini geçebilecektir.

5-Garanti süresi içerisinde cihazın 4 defadan fazla arızalanması sonucu teçhizattan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması hallerinde yüklenici firma , teçhizatı ücretsiz olarak yenisi ile değiştirecektir. Yüklenici firma bu talebi reddedemez. İmalatçı - Üretici ve İthalatçının müştereken ve müteselsilen sorumlu olacağını gösteren taahhütname aslı bunların tamamı tarafından imzalanmış şekilde teklif ile birlikte verilecektir.

6- Garanti süresince yılda iki defa olmak üzere 6 ayda bir KGK ve akümülatörlere genel bakım uygulanacaktır. Arıza kayıtları silinecek, arızalı parçalar ve arızalı akü hücresi tespit edildiği takdirde aynı marka ve özellikteki akü ile değiştirilecektir.

7-Garanti süresi bitiminden sonra en az 8 yıl süre ile ücreti mukabilinde tamir hizmeti vermek taahhüt edilecektir.
 

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teklif aşamasında Akü üreticisine ait Eurobatt Sertifikası Avrupa menşeili olduğuna dair belge teklif dosyasına eklenecektir.

Sözleşmeden önce;

1) Kesintisiz güç kaynağı üreticisi ve teklif veren firmalar ISO 9001:2008 ve ISO 14001 kalite sistem belgeleri.

2)Akümülatör üreticisi ve teklif veren firmalar ISO 9001:2008 kalite sistem belgeleri.

3) Teklif edilen ürünlere ait CE belgesi.(10) En az 5 bölgede (Bölgelerden birisi Ankara ilidir) hizmet veren yetkili servislere ait noter onaylı TSE'den hizmet yeterlilik belgeleri. (İhale tarihinde geçerli olan)
4) Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınmış Garanti Belgesi 
5) Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınmış Satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi
6) Ürünlerin üretilmesinde takip edilen standart belgesi (TSE, VDE, BS, DIN vb..)

sunulacaktır.
 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektöre gerçekleştirilen güç kaynağı, akü, regülatör ve regresöz gibi işler


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı İhale işlemleri Müdürlüğü İlkadım Cad. Merasim Sk. No:2 Bakanlıklar Çankaya/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı İhale işlemleri Müdürlüğü İlkadım Cad. Merasim Sk. No:2 Bakanlıklar Çankaya/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KesintisizGüç Kaynağı (600 KVA) 1 Grup
Akü(600KVA- 20 dK. Besleme Süreli) 1 Grup
TipTest Panolar 7 Adet
YükseltilmişDöşeme ve Oda DÜzenlemesi 82 m2
KGKEnerji Besleme Kablosu 450 metre
HertTürlü İşçilik ve Montaj 1 Birim
Eğitim(5'er iş günü 2 grup 6'şar kişi) 12 Kişi
26 Ağustos 2013

DÜZELTME İLANI

KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI ALIMI VE SİSTEME ENTEGRE YAPTIRILACAKTIR
MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI

KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI ALIMI VE SİSTEME ENTEGRE YAPTIRILACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2013/107018
1- İdarenin
a) Adresi: ILKADIM CADDESI MERASİM SOKAK NO:2 06450 DİKMEN ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3124153153 - 3124152830
c) Elektronik posta adresi:
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :16.08.2013 - 2418
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):OLAY - 17.08.2013
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
4.3.3. Bu madde boş bırakılmıştır.