• İhale No
    2014/46568
  • İhale Adı
    KIRTASİYE,BASILI EVRAK VE FORM SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    29 Nisan 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE,BASILI EVRAK VE FORM SATIN ALINACAKTIR

KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

KIRTASİYE,BASILI EVRAK VE FORM ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/46568
1-İdarenin
a) Adresi : BAGLARBASI MAH. HASTANE CAD. NO: 6 63050 ŞANLIURFA MERKEZ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143188200 - 4143188282
c) Elektronik Posta Adresi : sukdhihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : KIRTASİYE MALZEMESİ, BASILI EVRAK VE FORM ALIMI 45 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ŞANLIURFA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HASTANESİ KIRTASİYE AMBARI
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, 25.12.2014 tarihine kadar, hastane Ambar (kırtasiye) biriminin belirleyeceği tarih ve teslim programına göre peyderpey alım yapılıp her parti siparişinden sonra 2 (iki) iş günü içerisinde mesai saatleri içerisinde istenilen miktarda malzeme ilgili ambar (kırtasiye) deposuna teslimatı yapılacaktır. Yüklenici teslimata gelmeden önce muayene komisyonundan randevu alarak randevu saatinde Hastanede bulunacaktır. Hastane idaresinin ve ambar (kırtasiye) biriminin uygun gördüğü hallerde teslim edilecek miktarın az olması ya da sarfiyatın fazla olması durumlarında malın tamamı bir defada teslim alınabilir. Teslim programı dışında mal teslimi yapılmayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ŞANLIURFA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HASTANESİ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 13.05.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a ) İstekliler teklif edecekleri ürünlerin numuneleri teknik şartnamelerdeki ve örneklerdeki esaslara göre ihale günü ve ihale saatine kadar getirip, Hastanemiz satın alma biriminde görevli personele tutanak ve imza karşılığında teslim edilerek, tutanağın 1 nüshasını ihale dosyasında sunulacaktır. Ürün numuneleri Hastanemiz ihale komisyonu tarafından incelenip uygunlukları sağlanacaktır. Numune ve örneği getirilmeyen ürünler ve komisyonumuz tarafından uygun bulunmayan ürünler değerlendirmeye alınmayarak ihale dışı bırakılacaktır. (teknik şartnamesi ve örneği eklenmemiş ürünler hastanemiz kalite biriminde görülecektir. )
b ) İstekliler tarafından teklif edilen ürünlerin teknik şartnamelerine birebir uygun olduklarına dair TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ŞANLIURFA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞANLIURFA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DOĞUM DOSYASI 30.000 ADET
JİNEKOLOJİ DOSYASI 15.000 ADET
Mayi Etiketi 70.000 ADET
REÇETE 2.000 CİLT
HEMŞİRE GÖZLEM KAĞIDI 1.500 CİLT
Yenidoğan Y.B. Hasta Takip Müşahade Formu 200 CİLT
Doğum Takip Formu 20.000 ADET
ANESTEZİ ONAY FORMU 50 CİLT
SEZERYAN ONAM FORMU 50 CİLT
KAN TRANSFÜZYON TAKIP FORMU 50 CİLT
HASTA TESLİM FORMU 180 CİLT
ALET TESLİM FORMU 100 CİLT
PATOLOJİ FORMU 100 CİLT
ANESTEZİ SARF MALZEME FORMU 50 CİLT
Sağlık kuruluna sevk formu 50 CİLT
Yenidoğan Girişimsel İşlemler Listesi 50 CİLT
JİNEKOLOJİSİ TAKİP DOSYASI 10.000 ADET
YENİDOĞAN BEBEK YATIŞ DOSYASI 3.000 ADET
ANESTEZİ FORMU 100 CİLT
ÜÇLÜ TEST FORMU 100 CİLT
ADLİ VAKKA DEFTERİ 10 ADET
DOĞUM KAYIT DEFTERİ 20 ADET
ANESTEZİ TAKİP FORMU 80 CİLT
MALZEME TANIMLAMA KARTI 1.000 ADET
PERİNATAL VE BEBEK ÖLÜMLERİ BİLGİ FORMU 20 CİLT
BEBEK TANITIM KARTI 2.000 ADET
ACİL SERVİS HASTA KAYIT FORMU 80.000 ADET
KAN TRANS. HASTA YAKINI OAM FORMU 70 CİLT
Yenidoğan Dış Dosya (Yatış Dosyası) Erkek 4.000 ADET
Yenidoğan Dış Dosya (Yatış Dosyası) Kız 4.000 ADET
ARŞİV HASTA DOSYASI 20.000 ADET
İŞİTME TARAMA ÜNİTESİ BROŞÜRÜ 10.000 ADET
HASTA HAKLARI EL BROŞÜRÜ 500 ADET
SİGARA EL BROŞÜRÜ 500 ADET
ANNE SÜTÜ BROŞÜRÜ 20.000 ADET
LOHUSA EL BROŞÜRÜ 2.000 ADET
GEBELİK BAKIM EL BROŞÜRÜ 2.000 ADET
MHRS TANITIM BROŞÜRÜ 10.000 ADET
ORGAN BAĞIŞI EL BROŞÜRÜ 1.000 ADET
Kadına Yönelik Aile Şiddet Formu 1.000 ADET
BESLENME EL BROŞÜRÜ 1.000 ADET
KETEM EL BROŞÜRÜ 6.000 ADET
LABORATUVAR TEST REHBERİ 14 ADET
İLAÇ KULLANIM REHBERİ 14 ADET
HASTANE TANITIM BROŞÜRÜ 1.000 ADET