• İhale No
    2018/352697
  • İhale Adı
    KIRTASİYE, ELEKTRİK, HIRDAVAT, BİLGİ İŞLEM VE SARF MALZEMELERİ İLE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Enerji Satın Alımları
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    Sivas Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE, ELEKTRİK, HIRDAVAT, BİLGİ İŞLEM VE SARF MALZEMELERİ İLE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ-SİVAS SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

KIRTASİYE-ELEKTRİK VE HIRDAVAT-BİLGİ İŞLEM-SARF MALZEMELERİ VE CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/352697
1-İdarenin
a) Adresi : KARDEŞLER MAH. BAĞDAT CAD. 6. SOK. NO:5 SİVAS 58060 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462152025 - 3462152061
c) Elektronik Posta Adresi : sivas.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 KALEM KIRTASİYE-ELEKTRİK VE HIRDAVAT-BİLGİ İŞLEM-SARF MALZEMELERİ VE CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sivas Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi İlgili Depoları
c) Teslim tarihi : a) 1,2,3,4,5 ve 6 kalemlerde ilgili deponun siparişlerine göre peyderpey teslim edilecektir. İşe başlama tarihinden itibaren ilgili birimlerin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişleri müteakip 15 (onbeş) gün içerisinde Hastanemiz ilgili deposuna teslimat yapılacaktır. Sağlık tesisi ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır. b) Diğer kalemlerde alım tek seferde gerçekleştilecek olup ilgili deponun siparişini müteakip 15 (onbeş) gün içerisinde teslimat gerçekleştirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sivas Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 09.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

18. kaleme teklif veren firmanın veya bayisi olunan üretici firmanın TSE Yeterlilik Belgesine sahip olması gereklidir. Bu belge ihale zarfı ile birlikte sunulmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İstekliler, 25. kaleme teklif vermesi halinde Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olan teklif ettikleri ürünler için TİTUBB /ÜTS ürün kayıt çıktılarını teklif zarfı içerisinde sunacaklardır. Teklif edilen ürün kapsam dışı ise o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından, kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ''kapsam dışı olduğu'' ile ilgili yazılı beyanını içeren belge teklif zarfı içinde sunulacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye iştirak eden istekliler; teklif verdikleri kalemlerin teknik şartnamesinde istenilen adette numune, veya katalog ve teknik dokümanları ihale teklif verme tarih ve saati öncesinde satınalma birimine teslim edecekler veya teklif zarfları içerisinde sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Teknik şartnamelerin ilgili maddelerinde istenilen garanti belgeleri ve garanti sonrası servis bakım onarıma ilişkin belgeler, sözleşme aşamasında idaremize teslim edecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim