• İhale No
    2011/37101
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Mersin Toros Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Mersin Toros Devlet Hastanesi

KIRTASİYE MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/37101
1-İdarenin
a) Adresi:YENI MAHALLE CEMALPASA CADDESI 33050 AKDENİZ MERSİN
b) Telefon ve faks numarası:3242337180 - 3242388371
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@torosdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Mersin Toros Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi:Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin yazılı veya faks yolu ile bildirimine müteakip 5 gün içerisinde malzemeleri peyderpey teslim edecektir. Teslimat süresi, yeri ve şekli idarenin talebine göre uzatılabilir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mersin Toros Devlet Hastanesi- Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati:13.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlene kapasite raporu,

b) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi,

c) Aday veya isteklinin alım konusu malın ürettiğine ilişkin ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen her bir  kalem için numune verilecektir.Ayrıca yazıcı tonerleri için numune ve katalog, broşür vb. dökümanlar da  teklif ekinde sunulmalıdır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Mersin Toros Devlet Hastanesi - Satınlama Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
120 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. ZİRAAT BANKASI MERSİN MERKEZ ŞUBESİ H.NO: 41185169-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mersin Toros Devlet Hastanesi- Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ATAÇLAR 100,00 PAKET
BAĞLI KLASÖR 250,00 ADET
CD KALEMİ 150,00 ADET
CD-R 150,00 ADET
FOSFORLU KALEMLER 150,00 ADET
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 5000,00 PAKET
FAX KAĞIDI 50,00 RULO
FOTOKOPİ KAĞIDI A3 200,00 PAKET
İÇ İSTEM DEFTERİ 50,00 CİLT
KALEM SİLGİ 150,00 ADET
İMZA DOSYASI 20,00 ADET
OTOMATİK KAŞE 250,00 ADET
GENİŞ KLASÖR 1500,00 ADET
TÜKENMEZ KALEM MAVİ 3000,00 ADET
SENTETİK YAPIŞTIRICI 350,00 ADET
SIVI DÜZELTİCİ ( DAKSİL) 150,00 ADET
KEÇELİ KALEM 150,00 ADET
TOPLU İĞNE 150,00 PAKET
YARIM KAPAKLI TELLİ DOSYA 2000,00 ADET
SELEFON BANT 100,00 ADET
A4 ZARF 300,00 ADET
B5 ZARF 2000,00 ADET
MEKTUP ZARFI 2000,00 ADET
ZIMBA MAKİNASI 50,00 ADET
HP 53 A TONER 50,00 ADET
HP 49 A TONER 50,00 ADET
YAZICI TONERİ BROTHER( MODEL TN 2025) 100,00 ADET
HP 12 A TONER 300,00 ADET
HP 36 A TONER 50,00 ADET
HP Color Laserjet CM 1312 CB 540 A Yazıcı Toneri 5,00 ADET
HP Color Laserjet CM 1312 CB 541 A Yazıcı Toneri 5,00 ADET
HP Color Laserjet CM 1312 CB 542 A Yazıcı Toneri 5,00 ADET
HP Color Laserjet CM 1312 CB 543 A Yazıcı Toneri 5,00 ADET