• İhale No
    2025/742257
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIM İŞİ
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Haziran 2025 11:30
  • İdare
    KIRIKKALE BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Kırıkkale
  • İşin İli
    Kırıkkale
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

KIRIKKALE BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIM İŞİ
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/742257
1-İdarenin
a) Adı : KIRIKKALE BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Yenidoğan Mah Zafer Cad Belediye Sok 4 71100 Yenidoğan KIRIKKALE MERKEZ/KIRIKKALE
c) Telefon ve faks numarası : 3182242770 - 3182242816
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIM İŞİ
b) Niteliği, türü ve miktarı :
48 KALEM KIRTASİYE MALZEMELERİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : KIRIKKALE / BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
ç) Süresi/teslim tarihi : Alımı söz konusu Mal’ a ilişkin nakliye ve teslim yerine indirme işi ve giderleri yükleniciye aittir.
Alımı söz konusu Mal yüklenici firmadan değişik zaman ve miktarlarda duyulan ihtiyaç doğrultusunda Peyder Pey talep edilebilecektir.
İstenilen Malın tamamı İşe Başlama tarihinden itibaren 10 iş Günü içerisinde eksiksiz olarak teslim edilecektir. İdarenin Talep ettiği Mal firmaya bildirim tarihten itibaren 2 Gün içerisinde teslim edilecektir.
Mal Teslim Edilmeden En Az 1(Bir) Gün Önce İdaremizden Randevu Alınarak mesai saatleri içerisinde (08:00-17:00) İlgili Personelin Uygun Gördüğü Yere Teslimat, İndirme Ve Yerleştirme Yapılacaktır.
İndirme Ve Yerleştirme İşlemi Sırasında Malzemelerle Birlikte Firma Yetkilisi Hazır Bulunacaktır
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına mütekiben 3 gün içerisinde


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 16.06.2025 - 15:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Yenidoğan Mah. Zafer Cad. Belediye Hizmet Binası Kat :3 No:303 İhale Odası KIRIKKALE


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A-4 Fotokopi Kağıdı ( 5’li ) 500 koli
A-4 Fotoğraf Kağıdı Yapışkanlı ( 50’li Lik Paketlerde ) 100 paket
Asetat Kalem ( Siyah (M-S) ) 300 adet
Asetat Kalem ( Mavi(M-S) ) 300 adet
Cetvel (30 cm’lik) metal ) 50 adet
Delgeç Büyük Boy ( 35 sayfa kapasiteli ) 100 adet
Daksil Kutu Şeritli ( 4,2 mm* 8 mt ) 300 adet
Tam kapaklı telli dosya (Pembe ) ( Karton olacak ) 5.000 adet
Yarım kapaklı telli dosya (Pembe) ( Karton Olacak ) 5.000 adet
İmza Sümen Defteri ( Siyah 30 Sayfa ) 30 adet
İmza Kalemi ( Mavi (1.0 mm) 500 adet
Kurşun Kalem Siyah (İyi Kalite 2-B) 500 adet
Kurşun Kalem Kırmızı (İyi Kalite 2-B) 500 adet
Koli Bant 45 mm (100 mt) Şeffaf 300 adet
Kapaklı Sekreterlik (Plastik) Mavi Kapaklı ) 100 adet
Mekanizmalı Klasör (Dar) Mavi ) 600 adet
Mekanizmalı Klasör (Geniş) Mavi ) 600 adet
Versatil Kalem Ucu 0.7 (2B) 100 adet
Versatil Kalem 0.7 100 adet
Kalem Pil ( Alkalin 4’lü paketler halinde ) 200 paket
Fosforlu Kalem ( Sarı-yeşil renklerde ) 500 adet
Mafsallı Evrak Rafı 3\'lü (metal-Fileli) 50 adet
Yazı Tahtası Kalemi (Siyah) 300 adet
Makas (Büyük Boy) 100 adet
Masa Üstü Kalemlik ( Plastik ) 50 adet
Maket Bıçağı (Orta Boy) 200 adet
Maket Bıçağı(Yedek Bıçak) (Orta Boy) 10’lu 100 adet
Pilot Kalem ( Siyah- Mavi 12’li paketlerde ) 200 paket
Hızlı Yapıştırıcı Kiti ( 400 ml+100 gr hızlandırıcı ) 100 adet
Silgi ( İyi Kalite ) 100 adet
Tükenmez Kalem ( Mavi 50’ lık Paketlerde ) 50 paket
Toplu İğne ( 50 gr’lık Paketlerde ) 30 paket
Kuvvetli Sıvı Yapıştırıcı (90 gr) 100 adet
Pens Tipi Zımba Makinası ( Küçük Boy) 100 adet
Zımba Teli ( 10 Lu Kutularda No:10 ) 50 paket
Zımba Teli Sökeceği ( 24/6 uyumlu ) 50 adet
Plastik Poşet Dosya ( 100’lük Paketlerde ) 200 paket
Merkör Siyah Kalem 300 adet
Çift Taraflı Şeffaf Bant ( 20 Mm 20Mt ) 100 adet
Çift Taraflı Köpük Bant ( 20 Mm 10Mt ) 50 adet
İzole bant 300 adet
Mektup Zarf Açacağı ( Metal ) 40 adet
Bağlı Arşiv Klasörü ( Karton ) 1.000 adet
Sarı Mektup Zarfı ( 100’lü paketlerde) 60 paket
3M Yapışkanlı pos-it kağıt ( 76 mm ) 100 paket
Zımba Çakma Makinası ( 4 Fonksiyonlu İyi Kalite ) 50 adet
Mektup Zarfı (Beyaz) 100’lük Paket Kendinden Yapışkanlı ) 50 paket
A5 Zarf ( 100’lük Paket Kendinden Yapışkanlı ) 50 paket
16 Haziran 2025

İhale Tarihi 17.06.2025 15:00 olarak değişmiştir.

18 Haziran 2025

İhale Tarihi 24.06.2025 11:30 olarak değişmiştir.