• İhale No
    2019/356944
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ağustos 2019 10:30
  • İdare
    BAHÇELİEVLER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI

BAHÇELİEVLER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/356944
1-İdarenin
a) Adresi : Barbaros Cad. No: 9 Şirinevler 34188 BAHÇELİEVLER İSTANBUL BAHÇELİEVLER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124843800 - 2124419999
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@bahcelievler.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 83 KALEM KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI , MAL ALIMI.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.C. Bahçelievler Belediye Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Destek Hizmetleri müdürlüğü tarafından yükleniciye her bir Müdürlük ( 13 Müdürlük ) için vereceği listeye göre mal/malzemeleri ayrı ayrı hazırlayarak Başkanlık binası ve Teknik hizmetler binasında yer alan birimlere irsaliye ile teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C. Bahçelievler Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu Barbaros Cad. No: 9 Bahçelievler / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 05.08.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tedarik edilecek Malların numuneleri İhale saatinden önce Destek Hizmetleri Müdürlüğüne tutanak karşılığı teslim edilerek teslim tutanağı teklif zarfına konulmalıdır. İstekliler teknik şartnamede yer alan 1. ve 5. maddelerdeki ürünler için en geç İhale tarihinden 1 iş günü önce Destek Hizmetleri Müdürlüğünden 1 er adet numune alacak ve tekliflerini bu numunelere göre sunacaklardır. İdareden bu numuneleri tutanak karşılığında alacak ve bu tutanakları teklif zarfı içerisinde İhale Komisyonuna sunacaklardır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Bahçelievler Belediye Başkanlığı Yazı işleri Müdürlüğü Barbaros Cad. No: 9 Şirinevler 34188 Bahçelievler / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 500 koli
A3 FOTOKOPİ KAĞIDI 2 koli
GENİŞ KLASÖR (MAVİ) 675 adet
DAR KLASÖR (MAVİ) 390 adet
ARŞİV DOSYASI (BAH.B.LOGOLU) 2.800 adet
ŞEFFAF DOSYA GÖMLEĞİ(100`LÜK) 158 paket
MAVİ ŞEFFAF DOSYA 1.100 adet
YARIM KAPAKLI TELLİ DOSYA 1.500 adet
BAĞLAMALI ARŞİV KLASÖRÜ 300 adet
İMZA KLASÖRÜ(12 YAPRAK) 22 adet
İMZA KLASÖRÜ(20 YAPRAK) 4 adet
SİYAH PİLOT KALEM (07.0 mm ) 13 düzine
PİLOT KALEM MAVİ ( 07.0 mm ) 60 düzine
SİYAH TÜKENMEZ KALEM 630 adet
MAVİ TÜKENMEZ KALEM 3.000 adet
KIRMIZI TÜKENMEZ KALEM 206 adet
İMZA KALEM MAVİ ( 1.0 mm ) 744 adet
İMZA KALEM SİYAH ( 1.0 mm ) 132 adet
İMZA KALEM KIRMIZI ( 1.0 mm ) 12 adet
UÇLU KURŞUN KALEM ( 0.9 mm ) 24 adet
UÇLU KURŞUN KALEM ( 0.7 mm ) 84 adet
KURŞUN KALEM 45 düzine
İŞARETLEME KALEMİ KARIŞIK RENK.(8`Lİ) 150 paket
ASETAT KALEMİ 0.3MM KARIŞIK RENK. 70 adet
ASETAT KALEMİ 1.0 MM KARIŞIK RENK. 10 adet
SİYAH KEÇELİ KALEM ( 2mm. ) 20 adet
MAVİ KEÇELİ KALEM (2 mm. ) 20 adet
3`LÜ TAHTA KALEMİ 50 paket
12 RENK KURU BOYA 60 paket
SPİRALLİ MASA KALEMİ(0.7) 125 adet
ISTAMPA NO 1 12 adet
ISTAMPA NO 2 12 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ SİYAH (28 ML) 30 adet
ISTAMBA MÜREKKEBİ MAVİ (28 ML) 10 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ KIRMIZI (28 ML) 10 adet
ATAŞ NO 4 (100`LÜK) 166 kutu
ATAŞ NO 5 (100`LÜK) 68 kutu
ATAŞ NO 2 (100`LÜK) 126 kutu
ATAŞ NO 3 (100`LÜK) 20 kutu
ATAŞ NO 6 (100`LÜK) 25 kutu
TOPLU İĞNE 28MM. ( 20 GR. KUTU ) 115 kutu
SIVI YAPIŞTIRICI 90 GR. 20 adet
SIVI YAPIŞTIRICI 40 GR. 6 adet
SIVI YAPIŞTIRICI 20 GR. 1.500 adet
STİCK YAPIŞTIRICI 10 GR. 565 adet
SENTETİK YAPIŞTIRICI 18GR 20 adet
AMBALAJ LASTİĞİ KAUÇUK 500GR. 7 paket
KRAFT ZARF ( 11.4/16.2 CM. ) 1.500 adet
KRAFT ZARF ( 24/32 CM ) 100 adet
KRAFT ZARF (17X25) 2.300 adet
A3 EBATINDA KRAFT ZARF (50`Lİ) 650 adet
ZARF 10.5X24 CM BEYAZ 200 adet
FLASH BELLEK (64 GB) 6 adet
PARA BANDI ( 12MM. X 33M. ) 70 adet
KOLİ BANDI ( 45MM. X 100 M. ) 90 adet
BOŞ CD 200 adet
CD ZARFI 200 adet
ZIMBA TELİ 24/6(1000`Lİ) 175 kutu
ZIMBA TELİ 23/10(1000`Lİ) 15 kutu
ZIMBA TELİ 24/8 BÜYÜK BOY(1000`Lİ) 5 kutu
TAHTA SİLGİSİ 25 adet
SİLGİ ( 24`LÜ ) 25 paket
YAZI DÜZELTİCİ(ŞERİT SİLİCİ) 170 adet
KÜP BLOK KUTULU 8X8 277 adet
SEKRETERLİK A 4 (KAPAKLI) 25 adet
CETVEL 30 CM`LİK 12 adet
PLASTİK AYRAÇ A 4 EBATINDA 5`Lİ 10 adet
KALEM PİL 112 adet
EVRAK ÇANTASI 20 adet
KALEMTRAŞ 20 adet
ÇELİK KISKAÇ 32MM 12`Lİ 2 paket
ÇELİK KISKAÇ 51MM 12`Lİ 1 paket
YAPIŞKANLI NOT KAĞIDI 15X50MM 10 paket
YAPIŞKANLI NOT KAĞIDI 51X51MM 15 paket
SIVI YAZI DÜZELTİCİ ( 20 ml. ) 15 adet
SEKRETER DOSYASI KAPAKLI ( A 4 EBATINDA ) 5 adet
MANTAR PANO İÇİN HARİTA ÇİVİSİ ( 18 Lİ ) 10 kutu
3 ÇEKMECELİ EVRAK RAFI 3 adet
AJANDA ( 17X24 CM. 240 YAPRAK ) 15 adet
ASKILI DOSYA HAVUZU ( 10 LU ) 5 adet
MASAÜSTÜ DÜZENLEYİCİ OFİS SETİ 3`LÜ 10 set
CASIO HESAP MAKİNESİ ŞERİDİ (12 DIGITS DR-120TM) 10 adet
KREDİ KARTI MAKİNESİ SLİBİ 56X16(12`Lİ) 50 paket