• İhale No
    2016/1691
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Şubat 2016 14:00
  • İdare
    Arnavutköy Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Ocak 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2016 YILI KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/1691
1-İdarenin
a) Adresi : Mehmet Akif Ersoy Mah. Atatürk Cad 79 34276 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2126820101 - 2126820409
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@arnavutkoy.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 87 KALEM KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIM İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
c) Teslim tarihi : sözleşme imzaladıktan sonra yol boyunca verilen sipariş ürünleri en geç 10 gün içinde idareye teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MEHMET AKİF ERSOY MAH. ATATÜRK CADDESİ NO:79 TAŞOLUK-ARNAVUTKÖY-İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 02.02.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KIRTASİYE MALZEMELERİ  ALIM İŞİ


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı MEHMET AKİF ERSOY MAH. ATATÜRK CADDESİ NO:79 TAŞOLUK-ARNAVUTKÖY-İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MEHMET AKİF ERSOY MAH. ATATÜRK CADDESİ NO:79 TAŞOLUK-ARNAVUTKÖY-İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tükenmez Kalem Mavi 2.250 adet
Tükenmez Kalem Siyah 1.000 adet
Pilot Kalem Mavi 960 adet
Pilot Kalem Siyah 360 adet
Roller İmza Kalemi Mavi 900 adet
Roller İmza Kalemi Siyah 360 adet
Roller İğne Uçlu Pilot Kalem Mavi 300 adet
Roller İğne Uçlu Pilot Kalem Siyah 240 adet
Kurşun Kalem 864 adet
Kopya Kalemi Kırmızı 120 adet
CD Kalemi 240 adet
Fosforlu Kalem 1.000 adet
Yazı Tahtası Kalemi 144 adet
Silgi 200 adet
Kalem Tıraş 200 adet
Daksil Sıvı 100 adet
Zımba Teli 24/6 400 paket
Zımba Teli Sökücü 50 adet
Ataş No-3 400 paket
Ataş No-6 15 paket
Delgeç Büyük Boy 100 adet
Zımba Makinesi Büyük Boy 100 adet
Delgeç Arşiv tipi 5 adet
Zımba Makinesi Arşiv Tipi 5 adet
Kâğıt Tutturucu Klips 41mm 240 adet
Kâğıt Tutturucu Klips 25mm 180 adet
Bant Kesici 20 adet
Ferforje 3'lü Kalemlik Masa Seti 50 adet
Masaüstü Evrak Rafı 40 adet
Mantar Pano 20 adet
Hesap Makinesi 25 adet
Sümen Takımı Seti 10 adet
Masa Takvimi 2016 25 adet
Makas Büro Tipi 75 adet
Cetvel 30cm 60 adet
Ambalaj Lastiği Geniş 30 paket
Ambalaj Lastiği 40 paket
Istampa 30 adet
Istampa Mürekkebi 40 adet
Bant selefon 12mmx33m 300 adet
Mum yapıştırıcı 22 gr 420 adet
Yapıştırıcı 90 gr (çok amaçlı kuvvetli) 50 adet
Koli bandı 100 adet
A4 Fotokopi Kâğıdı 4.500 paket
A3 Fotokopi Kâğıdı 100 paket
Plotter Kâğıdı Rulo 910mmx50m 30 adet
Plotter Kâğıdı Rulo 620mmx50m 25 adet
Eskiz Kâğıdı Rulo 5 adet
Blok Not Kâğıdı 200 adet
Plastik Telli Dosya 24.000 adet
A4 Şeffaf Föy dosya 450 paket
Şeffaf Föy dosya (A3) 25'er adetlik) 120 paket
Geniş Mekanizmalı Dosya Klasörü 2.500 adet
Dar Mekanizmalı Dosya Klasörü 600 adet
Yarım Mekanizmalı Klasör 50 adet
200'lü CD Çantası 20 adet
100'lü CD Çantası 10 adet
Boş CD 40 paket
Boş DVD 20 paket
Sekreterlik 40 adet
Zarf mektup sarı 114x162 500 LÜ 20 kutu
AAA Kalem Pil 350 adet
AA Kalem Pil 500 adet
9V Kare Pil 350 adet
A4 Ebadında 1 No lu Yapı Tatil Tutanağı ( Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin ) 200 cilt
A4 Ebadında 2 No lu Yapı Tatil Tutanağı ( Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin ) 200 cilt
A4 Ebadında İdari Yaptırım Karar Tutanağı ( Zabıta Müdürlüğü İçin ) 100 cilt
A5 Ebadında Vukuat Raporu ( Zabıta Müdürlüğü İçin ) 150 cilt
A4 Ebadında 1608 Sayılı Kanun Tespit Tutanağı ( Zabıta Müdürlüğü İçin ) 30 cilt
A4 Ebadında Tespit Tutanağı ( Zabıta Müdürlüğü İçin ) 100 cilt
Evlendirme Müracaat Kayıt Defteri 4 adet
Evlendirme Kütük Defteri 50 adet
Etiket 2 li 199,6x143,5 mm (Evlendirme Memurluğu İçin) 2.500 adet
Evrak Zimmet Defteri 23cmx16,5cm 60 adet
Evrak Zimmet Defteri 31cmx24cm 15 adet
Proje Kutusu 34x27x10 cm 5.000 adet
Proje Kutusu 34x27x5 cm 2.000 adet
Arşiv Dosyası Karton Telli Özel Yapım Renkli 30.000 adet
Malzeme Çıkış Fişi 50 cilt
Malzeme Talep Fişi 100 cilt
Magazinlik Plastik 300 adet
A4 Ebadında Ruhsat kağıdı (Ruhsat Müdürlüğü İçin) 3.000 adet
A4 Ebadında Klasör Sırtlık Etiketi 600 adet
Taşıt Görev Emri 1.000 cilt
Akaryakıt Fişi 1.000 cilt
A4 Ebadında Yazıcı Etiketi 5 paket
Sıramatik Kâğıdı Termal Rulo 3.000 adet