HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/293613 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Odabaşı Mh. SSK Caddesi (Eski SSK Hastanesi) 4. Kat 31100 Antakya/HATAY |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3262901141-45 - 3262901150 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hataykhb.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 9 kalem kırtasiye malzemeleri alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ, HATAY DEVLET HASTANESİ, İSKENDERUN DEVLET HASTANESİ, KIRIKHAN DEVLET HASTANESİ, DÖRTYOL DEVLET HASTANESİ, SAMANDAĞ DEVLET HASTANESİ, REYHANLI DEVLET HASTANESİ, YAYLADAĞI DEVLET HASTANESİ, ALTINÖZÜ DEVLET HASTANESİ, ERZİN DEVLET HASTANESİ, HASSA DEVLET HASTANESİ, KIRIKHAN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ, DÖRTYOL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ VE VARSA EK BİNALARI |
c) Teslim tarihi | : | Teslimat sözleşme tarihi baz alınmak suretiyle 2 eşit parti (Teslimatın eşit partilere bölünememesi halinde idarenin kabul edeceği şekilde dağılım yapılacaktır.) halinde yapılacaktır. İlk teslimat sözleşme imzalanmasına müteakip 30 (otuz) gün içerisinde, ikinci teslimat ise ilk teslimattan 3 (üç) ay sonra yapılacaktır. Teslimatlar malzeme dağılım tablosundaki miktarlar ve kurumlar dikkate alınarak sözleşmenin 10.1.1 maddesinde belirtilen idarelere teslim edilecektir. Teslimat değişiklikleri yüklenicilere resmi yazı iletilmek suretiyle tesislerce yapılabilecek olup 15 gün öncesinden talep edilmesi halinde istenilen miktarın teslimatı geç veya erken yapılabilecektir. Teslimatlarda idarelerce resmi yazı iletilmeden değişiklik yapılmayacaktır. Her halde sözleşmenin süresi 31.12.2017 tarihinde sona erecek olup bu tarihten sonra mal talebi ve/veya teslimi yapılmayacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Mali Hizmetler Başkanlığı-İhale Salonu-Odabaşı Mh. SSK Cad. (Eski SSK Hastanesi) 4. Kat 31001 Antakya/HATAY |
b) Tarihi ve saati | : | 17.07.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak 2'şer adet/paket numuneleri orjinal ambalajında ve kapalı bir kutu veya koli içerisinde teslim edeceklerdir. Tüm numuneler kapalı bir kutu veya koli içerisinde olacaktır. Kutu veya koli üzerinde veya ihale dosyasında numune isimlerinin ve ihale sıra numaralarının yazılı olduğu liste bulunacak ve her numunenin üzerinde firma adı ve ihale sıra numarası yazılı olacaktır. Numuneler teklif dosyası ile birlikte teslim edilecek olup teklif zarfı alındı belgesinde numune alındığı belirtilecektir. Sunulan numuneler teklif kapsamında olduğundan sunulduğu esnada açılıp sayılmayacak ancak ihale komisyonunca teklif değerlendirme esnasında açılarak değerlendirilecektir. Numuneler İhale Komisyonu uzman üyelerince teknik şartnameler doğrultusunda incelenip değerlendirilerek sonucu Numune Değerlendirme Tutanağında belirtilecektir. Ayrıca ek numuneye ihtiyaç duyulması halinde talep edilen numuneler de verilen süre içerisinde (3 iş gününden az olmamak üzere verilecek süre içerisinde) ihale komisyonuna sunulacaktır. Ayrıca numunelerin iadesi istenilmeyecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Mali Hizmetler Başkanlığı-Merkezi Satınalma Birimi, Ayrıca Halk Bankası Antakya Köprübaşı Şubesi İban TR440001200922900005000072 no'lu hesaba İKN belirtilerek ücreti yatırılmak ve dekontu idareye verilmek üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecek ve ihale dokümanı merkezi satınalma birimince satılabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Mali Hizmetler Başkanlığı-Merkezi Satınalma Birimi-Odabaşı Mh. SSK Cad. (Eski SSK Hastanesi) 4. Kat 31001 Antakya/HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ZIMBA TELİ ORTA BOY | 1.510 | paket |
ŞEFFAF DOSYA | 64.000 | adet |
PLASTİK TELLİ DOSYA | 44.000 | adet |
A4 KAĞIDI | 22.950 | paket |
CD | 33.000 | adet |
DVD | 4.950 | adet |
PİLOT İMZA KALEMİ MAVİ V-BALL 1.00mm | 4.070 | adet |
MAVİ KLASÖR DAR PLASTİK A4 BOY 4X28X32 CM. | 3.850 | adet |
MAVİ KLASÖR GENİŞ PLASTİK A4 BOY 7X28X32 CM. | 8.150 | adet |