• İhale No
    2017/654267
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2018 10:00
  • İdare
    Adana Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    20 Aralık 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ADANA SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

45 KALEM KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/654267
1-İdarenin
a) Adresi : YENİ BARAJ MH. HACI ÖMER SABANCI CD. 01330 SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223215752 - 3223228330
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs11@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 45 KALEM KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ADANA DEVLET HASTANESİ İLGİLİ DEPO
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanılacak ve ilgili deponun peyderpey veya malzemenin tamamının yazılı sipariş bildiriminden itibaren 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar kadar malzeme İdaremize teslim edilecektir. İdaremizin ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır. Süreçlerin uzaması halinde işe başlama süresi gecikse bile işin bitiş tarihi 31 Aralık 2018 tarihini geçemez.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : YENİ BARAJ MH. HACI ÖMER SABANCI CD. 01330 - SEYHAN / ADANA
b) Tarihi ve saati : 10.01.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İhale listesinin 15,16,17 ve18 kalemlerin teknik şartnamesinde istenilen TSE belgesi ihale dosyasında sunulmak zorundadır.

İhale listesinin 23. ve 24. kalemlerin teknik şartnamesinde istenilen TSE veya CE belgesi ihale dosyasında sunulmak zorundadır.

İstenilen belgelerin ihale dosyasına konulmaması durumunda eksik belge sayıldığından o kaleme ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif edilen her bir  kalem için, en az 1 (Bir) adet numune sunmak zorundadır. Numunelerin üzerinde kalem sırası ve firma bilgisi mutlaka belirtilecektir. Numuneler, İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılabileceğinden, istekliler numunelerin iadesini/ücretini talep etmeyeceklerdir. Numuneler ihale saatinden önce satınalma birimine teslim edilmelidir.

Numune teslim edilmeyen veya numunesi komisyonca uygun bulunmayan kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Devlet Hastanesinin Türkiye Halkbankası Adana Gazipaşa Şubesi nezdindeki TR 43 0001 2009 1650 0005 0000 22 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak ıslak imzalı makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir. İhaleye katılmak isteyen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş tüzel kişilerin EKAP a kayıt olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADANA DEVLET HASTANESİ SATINALMA İHALE BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASETATLI KALEM İNCE UÇLU 400 adet
ASETATLI KALEM ORTA UÇLU 1.000 adet
ATAÇLAR DEV 25 Lİ 100 paket
ATAÇLAR NO :3 300 paket
ZIMBA PENS TİPİ(ZIMBA TELİ SÖKÜCÜ) 60 adet
STERİLİZASYON DÖKÜMANTASYON ETİKETİ 200 adet
BARKOD ETİKETİ 30 X 50 ( ECOTERMAL) 3.000 rulo
CD'LER(BOŞ CD 50'LİK PAKET) 500 paket
CD ZARFI 150 paket
SIVI DÜZELTİCİLER (DAKSİL, V.S.)(ŞERİT DAKSİL) 300 adet
DELGEÇ ORTA BOY 50 adet
BOŞ DVD 50 kutu
FLASH DİSKLER(FLASH BELLEK 16GB) 50 adet
FOSFORLU KALEMLER 4 RENK ( SARI,KIRMIZI,MAVİ,YEŞİL) 400 adet
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 5.000 top
ISTAMPA MÜREKKEBİ KIRMIZI 24 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ MAVİ 150 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ SİYAH 48 adet
ISTAMPALAR 5 adet
İMZA FÖYÜ(İMZA DOSYASI) 30 adet
KALEM AÇACAĞI(KALEM TRAŞ) 75 adet
KALEM SİLGİLERİ 75 adet
KALEM PİL (SAAT) 2.000 adet
KALEM PİLLER - KUMANDA PİLİ 2.000 adet
MEKANİZMALI KLASÖRLER 4X 28 X 32 500 adet
KOLİ BANTLARI 500 adet
KURŞUN KALEM KIRMIZI 10 düzine
KURŞUN KALEM SİYAH 20 düzine
MAKASLAR 100 adet
MAKET BIÇAĞI 20 adet
PİLOT KALEM MAVİ 250 adet
PLASTİK DOSYA GÖMLEKLERİ(POŞET TİP 100'LÜK PAKET) 300 paket
SELEFON BANTLAR 100 adet
MAVİ CEP TİPİ TÜKENMEZ KALEMLER 40.000 adet
SENTETİK YAPIŞTIRICILAR UHU BENZERİ 250 adet
ZIMBA TELİ ORTA BOY 24/6 1.000 paket
RİSO EZ 231 E BASKI MAKİNASI MÜREKKEBİ 50 adet
RİSO EZ 231 E MASTER 40 adet
3 LÜ EVRAK RAFI 40 adet
PLASTİK TELLİ DOSYALAR 15.000 adet
RENKLİ RAPTİYELER 50 kutu
BAĞLAMALI ŞEFFAF MANAV POŞETİ KÜÇÜK BOY 200 kilogram
BAĞLAMALI ŞEFFAF MANAV POŞETİ ORTA BOY 200 kilogram
BAĞLAMALI ŞEFFAF MANAV POŞETİ BÜYÜK BOY 200 kilogram
MANTAR ÇERÇEVE PANO 50 adet