• İhale No
    2014/30333
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mart 2014 10:00
  • İdare
    YOZGAT KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Yozgat
  • İşin İli
    Yozgat
  • Yayın Tarihi
    14 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU YOZGAT İLİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

KIRTASİYE MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/30333
1-İdarenin
a) Adresi : KARATEPE MAH. OFİS ÜSTÜ YOZGAT DEVLET HASTANESİ EK BİNA - 4 1 66100 YOZGAT MERKEZ/YOZGAT
b) Telefon ve faks numarası : 3542176633 - 3542176671
c) Elektronik Posta Adresi : merkezisatinalma66@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Genel Sekreterliğimiz ve Bağlı Sağlık Tesislerinin 56 Kalem Kırtasiye Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Yozgat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Yozgat Devlet Hastanesi, Akdağmadeni Devlet Hastanesi, Boğazlıyan Devlet Hastanesi, Çekerek Devlet Hastanesi, Çayıralan İlçe Hastanesi, Sarıkaya Devlet Hastanesi, Saraykent İlçe Hastanesi, Sorgun Devlet Hastanesi, Şefaatli Devlet Hastanesi, Yerköy Devlet Hastanesi, Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi. Deposu veya ambarlarına
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren Kırtasiye Malzemeleri sağlık tesislerimizin ihtiyaç ve/veya stok durumuna göre peyder pey teslim edilecektir. Bu teslimat, Kırtasiye Malzemelerinin miktarını belirten yazılı siparişe müteakip 5 (BEŞ) iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Sözleşme süresi içerisinde, %20' ye kadar mal / iş artışının olması söz konusu olduğu takdirde, mal miktarını belirten yazılı siparişi müteakip yüklenici aynı şekilde 5 (BEŞ) iş günü içerisinde istenilen Kırtasiye Malzemelerini teslim etmek zorundadır. Teslimatlar kesinlikle mesai saatleri içerisinde (08.00 - 16.30 arasında) yapılacaktır. Bu saatlerin dışında teslimat kabul edilmeyecek olup, bu hususta tüm sorumluluk yükleniciye aittir. Sözleşme 260 Takvim Günü olmakla birlikte işin bitiş tarihi her halükarda 31.12.2014 tarihinde son bulacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karatepe Mah. Ofis Üstü Yozgat Devlet Hastanesi Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Ek Bina - 4 Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 31.03.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karatepe Mah.Ofis Üstü Yozgat Devlet Hastanesi Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Ek Bina -4 Merkezi Satın Alma ve İhale Uygulama Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Yozgat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği adına Yozgat Defterdarlığı Sağlık Kurumları 2 nolu Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünün veznesine veya Yozgat Halk Bankasında mevcut olan TR33 0001 2009 7850 0079 0000 51 iban nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karatepe Mah.Ofis Üstü Yozgat Devlet Hastanesi Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Ek Bina -4 Merkezi Satın Alma ve İhale Uygulama Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASETAT KALEMİ KIRMIZI 90 ADET
ASETAT KALEMİ MAVİ 359 ADET
ATAÇ BÜYÜK BOY 70 PAKET
ATAÇ ORTA BOY 272 PAKET
CD-R 22 PAKET
DELGEÇ (BÜYÜK BOY) 39 ADET
DELGEÇ (ORTA BOY) 98 ADET
FOTOKOPİ KAĞIDI A3 80GR 100 TOP
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 80GR 10.150 TOP
HESAP MAKİNESİ (ORTA BOY) 78 ADET
ISTAMBA MÜREKKEBİ KIRMIZI 47 ŞİŞE
ISTAMBA MÜREKKEBİ MAVİ 21 ŞİŞE
ISTAMBA MÜREKKEBİ SİYAH 75 ŞİŞE
İMZA KARTONU 52 ADET
KAĞIT MAKASI BÜYÜK BOY 35 ADET
KAĞIT MAKASI ORTA BOY 287 ADET
KLASÖR DAR SIRTLI MAVİ 2.390 ADET
KLASÖR GENİŞ SIRTLI MAVİ 3.410 ADET
KOLİ BANDI 743 ADET
KURŞUN KALEM SİYAH 354 ADET
KURŞUN KALEM KIRMIZI 294 ADET
LAMİNASYON FİLMİ A4 5 PAKET
MEKTUP ZARFI NORMAL 6.000 ADET
MEKTUP ZARFI PENCERELİ 1.000 ADET
PİL (İNCE KALEM PİL 1,5 V) 2.685 ADET
PİL (KALEM PİL) 2.700 ADET
PİL (KARE PİL 9V) 170 ADET
PLASTİK DOSYA GÖMLEĞİ 490 PAKET
PLASTİK TELLİ DOSYA (MAVİ) 14.770 ADET
STİCK YAPIŞTIRICI (20 GR) 220 ADET
TÜKENMEZ KALEM KIRMIZI 710 ADET
TÜKENMEZ KALEM MAVİ 1.600 ADET
TÜKENMEZ KALEM SİYAH 3.880 ADET
ŞERİT DAKSİLYAZI DÜZELTİCİ ATILIR TİP 535 ADET
YAZI TAHTASI KALEMİ KIRMIZI 45 ADET
YAZI TAHTASI KALEMİ MAVİ 105 ADET
YAZI TAHTASI KALEMİ SİYAH 60 ADET
ZARF A4 BOY 1.600 ADET
ZARF A5 BOY 1.800 ADET
ZARF CD ZARFI 7.970 ADET
ZIMBA MAKİNESİ (ARŞİV TİPİ) 16 ADET
ZIMBA MAKİNESİ (ORTA BOY) 145 ADET
ZIMBA MAKİNESİ (PENS TİPİ) 225 ADET
ZIMBA TELİ (23/17) 200 KUTU
ZIMBA TELİ (24/6) 272 KUTU
ZIMBA TELİ SÖKÜCÜ PENS TİPİ 207 ADET
İZOLA BANT 80 ADET
FOSFORLU KALEM ( TURUNCU ) 160 ADET
FOSFORLU KALEM (SARI-MAVİ-SİYAH) 280 ADET
ORTA BOY MEKTUP ZARFI 3.600 ADET
CAMA YAZAN (CD KALEMİ) (SİYAH) 432 ADET
FAKS KAĞIDI (210*30 CM) 390 ADET
BARKOD (BİR RULO 1000 ETİKET) 35MM*70MM 1.500 RULO
BARKOD (BİR RULO 1000 ETİKET) 30MM*70MM 850 RULO
BARKOD (BİR RULO 1000 ETİKET) 28MM*40MM 360 RULO
İMZA KALEMİ 100 ADET