• İhale No
    2017/516694
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ekim 2017 14:30
  • İdare
    BULANCAK BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMELERİ

BULANCAK BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KIRTASİYE MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/516694
1-İdarenin
a) Adresi : BULANCAK MAHALLESİ CUMHURİYET MEYDANI NO:1 28300 BULANCAK/GİRESUN BULANCAK/GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası : 0 454 - 444 28 44 - 0 454 - 318 20 12
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@bulancak.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 67 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bulancak Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 5 takvim günü içerisinde iş teslimi yapılıp 150 takvim günü içinde mallar teslim edilecektir. İş her halukarda 30.04.2018 tarihinde bitecektir. Malzemeler Bulancak Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından görevlendirilen personele talebe göre peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler özel teknik şartnamede istenilen özelliklerine uygun olacak şekilde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bulancak Belediyesi Meclis Salonu (Bulancak Mahallesi Cumhuriyet Meydanı No:1 Bulancak/GİRESUN)
b) Tarihi ve saati : 26.10.2017 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

Yüklenici TSE, CE belgesi istenilen ürünler için mal teslim aşamasında bu belgeleri sunacaktır.Söz konusu TSE numaralarının ambalaj üzerinde olması durumunda bu belgelerin sunulmasına gerek yoktur.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tedarik edilecek kırtasiye malzemelerin numulerini Destek Hizmetleri Müdürlüğüne numune teslim tutanağı karşılığında ihale tarihinden 3 gün öncesine kadar teslim edilecektir. Numune teslim tutanağı'nın ihale dosyasında sunulması zorunludur.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bulancak Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bulancak Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A3 ZARF (30*40 90 gr) 50'li paket 5 paket
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI (160g/m2) (Her paket içi 250 adet) 30 paket
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI (80g/m2) (paket içi 500 adet Kağıt) 1.000 paket
A4 ZARF (24*32 110 gr) 250'li paket 10 paket
A5 ZARF (17*25 100 gr) 50'li paket 10 paket
ALKALİ KARE PİL (9 VOLTLUK) 100 adet
ASETAT KALEMİ (SİYAH) 100 adet
ATAŞ (3 NUMARA) (Her kutuda 25 paket) 15 kutu
ATAŞ (5 NUMARA) (Her kutuda 25 paket) 10 kutu
BAĞCIKLI KLASÖR (SİYAH) 300 adet
CD (50’lik) 5 adet
CD KALEMİ (İNCE UÇLU SİYAH) 96 adet
CETVEL (30 cm.) 5 adet
DAKSİL ŞERİT TİP 250 adet
DELGEÇ (BÜYÜK) 20 adet
EVRAK İMZA SÜMENİ 5 adet
EVRAK RAFI (Metal 5 'li) 6 adet
FOSFORLU KALEM (5'li paket) 30 paket
GÖMLEK DOSYA (Her pakette 100 adet) 25 paket
HESAP MAKİNESİ (12 Haneli) 10 adet
ISTAMPA (Orta Boy) 3 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ - SİYAH (28 ml) 20 adet
İMZA KALEMİ (1.0 mm) 240 adet
İNCE KALEM PİL (Alkali) 150 adet
KALEM PİL (Alkali) 200 adet
KALEM TRAŞ 20 adet
KALEMLİK (MASA ÜSTÜ) 10 adet
KAUÇUK AMBALAJ LASTİĞİ (Her paket 500 gr.) 5 paket
KLASÖR (DAR) 180 adet
KLASÖR (GENİŞ) 140 adet
KOLİ BANDI (STANDART) 30 adet
KURŞUN KALEM (KIRMIZI) 60 adet
KURŞUN KALEM (SİYAH) 240 adet
KURŞUN KALEM SİLGİSİ 30 adet
KÜP BLOKNOT 100 adet
MAKAS (BÜYÜK BOY) 10 adet
MAKAS (ORTA BOY) 10 adet
MAKET BIÇAĞI (Orta boy) 40 adet
MASAÜSTÜ BANT KESME MAKİNESİ 10 adet
MEKANİK KURŞUN KALEM UCU (0.5) (Her pakette 12 adet tüp) 4 paket
MEKANİK KURŞUN KALEM UCU (0.7) (Her pakette 12 adet tüp) 5 paket
MEKANİK UÇLU KURŞUN KALEM (0.5) 50 adet
MEKANİK UÇLU KURŞUN KALEM (0.7) 100 adet
METAL KISKAÇ (Her pakette 12 adet) 2 paket
NOT KAĞIDI (125x75mm.YAPIŞMALI VE SARI RENKLİ) 80 adet
PİLOT KALEM (KIRMIZI) 120 adet
PİLOT KALEM (MAVİ) 300 adet
PİLOT KALEM (SİYAH) 300 adet
PLASTİK TELLİ DOSYA (Her pakette 50 adet) 100 paket
POSTİT (RENKLİ) 150 adet
SELOBANT (ÇİFT TARAFLI) 5 adet
SELOBANT (TEK TARAFLI) 120 adet
SIVI KUVVETLİ YAPIŞTIRICI 50 adet
SÜRÜLEBİLİR STİCK YAPIŞTIRICI (40 Gr) 130 adet
ŞARJLI İNCE KALEM PİL 30 adet
TAM KAPAKLI KARTON DOSYA 350 adet
TEL SÖKÜCÜ 20 adet
TOPLU İĞNE (Her kutuda 24 paket) 5 kutu
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI VE SİYAH) 750 adet
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ) 1.250 adet
USB BELLEK (8 GB) 50 adet
YARIM KAPAK KARTON DOSYA (Her pakette 50 adet) 100 paket
YAZI TAHTASI KALEMİ (KIRMIZI) 40 adet
YAZI TAHTASI KALEMİ (SİYAH) 60 adet
ZIMBA MAKİNASI 20 adet
ZIMBA TELİ 10 EBADINDA (Her kutuda 10 paket) 6 kutu
ZIMBA TELİ 24/6 EBADINDA (Her kutuda 10 paket) 10 kutu