• İhale No
    2012/77225
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    Mardin Kızıltepe Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    18 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KIRTASİYE MALZEMELERİ
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M a rdin K ızılt epe Dev let H a st a nesi
Kirtasiye Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/77225
1-İda re nin
a) Adresi : Mardin Yolu 5.Km 47400 Kiziltepe Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4823127202 - 4823126492
c) Elektronik Posta Adresi : kiziltepedh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kiziltepe Devlet Hastanesi Kirtasiye Malzemeleri Tüketim Ambari
c) Teslim tarihi : Malzemeler 30.11.2012 yılında idarenin vereceği siparişi takip eden
10 (on) gün içinde idareye teslim edilecektir. yükleniciler idareden sipariş almadan kesinlikle malzeme teslimatı yapmayacaklar,teslimat yüklenici veya yasal temsilcisi tarafından bizzat yapılacaktır ve bu husus tüm teslimatlar için geçerli olacaktır.Kargo,Nakliyat Mab.vb. durumlarda yüklenici hazır olmaması halinde mal teslim alınmayacaktır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kiziltepe Devlet Hastanesi Alt Zemin Kat Ihale Odasi
b) Tarihi ve saati : 25.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale listesinde bulunan Pil Şarj Makinesi,Şarj edilebilen Küçük,Orta ve Büyük Pil,Toner için birer adet numune ihale günü tutanak karşılığı komisyona teslim edilecektir.İhale komisyonunca teknik şartnameye uygunluğuna bakılarak değerlendirme yapılacaktır.Getirilen numunelerin uygun olmaması halinde istekliden bir defaya mahsus olmak üzere ikinci bir numune istenecektir.Bu numuneninde uygun görülmemesi halinde başka bir numune istenmeden ihale bu duruma göre değerlendirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kiziltepe Devlet Hastanesi
Satin Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 35 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankasi Mardin Şb.Tr580001000092377792055001 Nolu Hesap yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kiziltepe Devlet Hastanesi Satin Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ADLİ RAPOR DEFTERİ (OTOKOPİLİ 12 NÜSHALI) 200,000 Cilt
AMELİYAT KAYIT DEFTERİ 50,000 Adet
ARŞİV ZARFI BASILI 280x400mm 25.000,000 Adet
BÜYÜK BOY PİL 1,5 Volt 500,000 Adet
GELEN EVRAK DEFTERİ 20,000 Adet
GİDEN EVRAK DEFTERİ 30,000 Adet
KALEM PİL AA 1,5 VOLT (NORMAL) 1.000,000 Adet
KALEM PİL ŞARZLI AA 1,2 v 2800 ml 100,000 Adet
KÜÇÜK KALEM PİL AA 1,5 volt (ince) 1.000,000 Adet
ORTABOY PİL 1,5 VOLT 1.000,000 Adet
ORTABOY PİL ŞARZLI 100,000 Adet
SAĞLIK KURUL RAPOR DEFTERİ 20,000 Adet
TAŞINIR İŞLEM BELGESİ 200,000 Cilt
TEDAVİ DEFTERİ 50,000 Adet
ZİMMET DEFTERİ 50,000 Adet
PİL ŞARZI MAKİNASI 2,000 Adet
ZIMBA TELİ (24/6 1000`lik) 500,000 Kutu
LEXMARK C 782 TONER 4,000 Adet
NOKOTİK TAKİP TESLİM DEFTERİ 4,000 Adet
NÖBET TESLİM DEFTERİ 4,000 Adet
KARBON KAĞIDI 10,000 Paket
ARIZA BİLDİRİM FİŞİ 20,000 Cilt
AMELİYATHANE SARF MALZEME FORMU (İKİ NÜSHA OTOKOPİLİ) 100,000 Cilt
ANESTEZİ FORMLARI DEFTERİ (TEK DEFTER HALİNDE TAKİP,PERFORMANS,İLAÇ FORMU) 300,000 cilt
KÜÇÜK ZARF (16 cm x22 cm(±2cm) 15.000,000 Adet
ORTA BOY ZARF (23 cm x 33mm (±3mm) 15.000,000 Adet
BÜYÜK BOY(BATAL BOY) ZARF (32 cm x 44 cm (±3cm 7.000,000 Adet
CD – R 1.000,000 Adet
DVD-R 300,000 Adet