• İhale No
    2013/35831
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMELERİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2013 10:30
  • İdare
    GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    25 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMELERİ

GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KIRTASİYE MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/35831
1-İdarenin
a) Adresi : ORDU CADDESI 20 GAZİOSMANPAŞA/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124535053 - 2124535055
c) Elektronik Posta Adresi : mahmutakdag@gaziosmanpasa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ DEPOSU
c) Teslim tarihi : İşe başlandığı tarihten itibaren 60 takvim günü içersinde teslimat gerçekleştirilir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ İHALE ODASI
b) Tarihi ve saati : 04.04.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

TEDARİK EDİLECEK MALLARIN NUMUNELERİ TEKLİF ZARFI İLE BERABER SUNULACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PİLOT KALEM (MAVİ) KALIN 500 ADET
PİLOT KALEM (SİYAH) KALIN 500 ADET
PİLOT KALEM (MAVİ) 500 ADET
PİLOT KALEM (SİYAH) 500 ADET
YARIM KAPAK DOSYA 10.000 ADET
GENİŞ KLASÖR 2.500 ADET
ŞEFFAF TELLİ DOSYA 10.000 ADET
ŞEFFAF DOSYA 50.000 ADET
ŞERİT DAKSİL 500 ADET
SÜMEN TAKIMI 20 ADET
FOTOKOPİ KÂĞIDI A4 5.000 ADET
KALEM UCU 0,7 50 ADET
SİLGİ 250 ADET
KLAVYE Q USB 100 ADET
MOUSE USB 100 ADET
ISTAMPA MÜREKKEBİ (MAVİ) 50 ADET
MAKET BIÇAĞI 60 ADET
TELEFON MAKİNESİ SABİT 50 ADET
PİLOT KALEM (KIRMIZI) 100 ADET
TAHTA KALEMİ (YEŞİL) 50 ADET
KABLO VGA (STANDART) 50 ADET
KABLO USB 50 ADET
HESAP MAKİNESİ ELEKTRİKLİ 5 ADET
CD KALEMİ (SİYAH) 100 ADET
İMZA KARTONU 200 ADET
ZARF (ORTA BOY) 10.000 ADET
ZARF (A4 EBADINDA) 2.000 ADET
DAR KLASÖR 500 ADET
MOUSE (KABLOSUZ) 25 ADET
TOPLU İĞNE (50 GR) 100 ADET
HESAP MAKİNESİ (CEP TİPİ) 50 ADET
KARTUŞ HP 901 XL 10 ADET
YAZI TAHTASI (AYAKLI) 5 ADET
HARİCİ HARDDİSK (1 TB 2,5’’) 5 ADET
ZARF (KÜCÜK) 10.000 ADET
KOLİ BANDI(ŞEFFAF) 500 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle