• İhale No
    2012/55543
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ,BASILI EVRAK VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mayıs 2012 14:00
  • İdare
    Manisa Alaşehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    11 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KIRTASİYE MALZEMESİ,BASILI EVRAK VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı D ev let H a st a nesi -a la şehir
Kırtasiye Malzemesi,Basılı Evrak Ve Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/55543
1-İda re nin
a) Adresi : Seyh Sınan Mah. Sarısu Cad. 218/ 45600 Alaşehir Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2366531065 - 2366532154
c) Elektronik Posta Adresi : www.alasehirdevlet@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Alaşehir Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip Hastane idaresinin talebi doğrultusunda partiler halinde 31.12.2012 tarihi sonuna kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Alaşehir Devlet Hastanesi (Satın Alma Birimi) Şeyh Sinan
Mah.Sarısu Cad.No:218/A Alaşehir/Manisa
b) Tarihi ve saati : 23.05.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerden birer adet numuneleri teklif zarflarıyla birlikte ihale komisyonuna teslim edilecektir.Teklifler ile birlikte malzeme numunelerini teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Alaşehir Devlet Hastanesi
(Satın Alma Birimi) Şeyh Sinan Mah.Sarısu Cad.No:218/A Alaşehir/Manisa adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Alaşehir Devlet Hastanesi Salihli Ziraat Bankası Şubesi Nezhindeki 36051602-5001 (IBAN No:TR50001000192360516025001)nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Alaşehir Devlet Hastanesi (Satın Alma Birimi) Şeyh Sinan Mah.Sarısu Cad.No:218/A Alaşehir/Manisa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 PVC DOSYA PLASTİK 100,000 ADET
TÜKENMEZ KALEM MAVİ 3.000,000 ADET
PİLOT KALEM SİYAH 84,000 ADET
KIRMIZI KURU KALEM 100,000 ADET
KURŞUN KALEM 60,000 ADET
CD BOŞ 800MB 200,000 ADET
DVD BOŞ 8 GB 200,000 ADET
CD ZERFI 400,000 ADET
YAPIŞTIRICI 502 10,000 ADET
KALEM DAKSİL 70,000 ADET
DELGEÇ BÜYÜK BOY 10,000 ADET
DELGEÇ DEV BÜYÜK DÖKÜM 3,000 ADET
KARELİ HARİTA METOT DEFTERİ 160 SAYFALI 3,000 ADET
ZIMBA MAKİNASI ORTA BOY 20,000 ADET
ZIMBA MAKİNASI KÜÇÜK 10,000 ADET
ZIMBA TELİ AÇACAĞI 20,000 ADET
KLASÖR 8 CM PLASTİK 100,000 ADET
MAKAS 50,000 ADET
CETVEL 5,000 ADET
FOSFORLU KALEM (FARKLI RENKLERDE) 80,000 ADET
KALEM PİL 1,5 W ALKALİN 150,000 ADET
BÜYÜK PİL 1,5 W ALKALİN 10,000 ADET
ORTA BOY PİL 1,5 W ALKALİN 100,000 ADET
PİL 12V ALKALİN 10,000 ADET
PİL 3V CR 2032 50,000 ADET
YASSI PİL 9W 50,000 ADET
ISTAMBA MÜREKKEBİ KIRMIZI 2,000 ADET
ISTAMBA MÜREKKEBİ SİYAH 2,000 ADET
YAZICI ŞERİDİ TALLY 6306 5,000 ADET
YAZICI TONERİ XEROX3120 10,000 ADET
FOTOKOPİ TONERİ (KYOCERA KM 4050 )ORJ. 3,000 ADET
FOTOKOPİ MAKİNASI TONERİ PANASONİC KX-MB261 ORJ. 3,000 ADET
FOTOKOPİ MAKİNASI TONERİ (KYOCERA KM 2060)ORJ. 3,000 ADET
ULTRASON KAĞIDI 100,000 ADET
GELEN EVRAK DEFTERİ 2,000 ADET
GÖZLÜK REÇETESİ 5.000,000 ADET
NST KAĞIDI 100,000 ADET
ARŞİV ZİMMET DEFTERİ 10,000 ADET
İMZA DOSYASI 5,000 ADET
ARŞİV DOSYA ZARFI 2.000,000 ADET
ARŞİV DOSYA ZARFI KÖRÜKLÜ 2.000,000 ADET
RÖNTGEN ZARFI 37X42 15.000,000 ADET
TIBBİ MÜŞAHADE VE MUAYENE KAĞIDI 50,000 CİLT
MR.İSTEK FORMU 3/N OTOKOPİLİ 30,000 CİLT
112 İL AMBULANS SERVİSİ AMBULANS KAYIT FORMU 50,000 CİLT
SAĞLIK TESİSLERİ ARASI VAKA NAKİL TALEP FORMU 50,000 CİLT
BARKOT ETİKETİ 59X30 150.000,000 ADET
PATALOJİ LAB.İSTEK FORMU OTOKOPİLİ 20,000 CİLT
EL HİJYENİ 10.000,000 ADET
SİGARA BROŞÜRÜ 10.000,000 ADET
ANNE SÜTÜ 10.000,000 ADET
OBESİTE 10.000,000 ADET
HİPERTANSİYON TUZ KULLANIMI 10.000,000 ADET
GEBELİK LOHUSALIK EĞİTİMİ 10.000,000 ADET
KOLLESTEROL 10.000,000 ADET
EVDE SAĞLIK FORMU 5.000,000 ADET
DİŞ RANDEVU KARTI 10.000,000 ADET
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU 3 SAYFALI (HER SAYFA 4 NÜSHADAN OLUŞACAK VE OTOKOPİLİ OLACAK) 500,000 CİLT
ÇÖP KOVASI ORTA BOY PEDALLI KAPAKLI 20,000 ADET
ÇÖP POŞETİ 55X65 MAVİ 2.000,000 KG
ÇÖP POŞETİ 75X90 MAVİ 1.000,000 KG
ÇÖP POŞETİ 75X90 TIBBİ ATIK 1.500,000 KG
FAYANS TEMİZLEYİCİSİ 2.000,000 KG
SAF HİPOKLORİK ASİT 1.000,000 KG
YÜZEY TEMİZLEYİCİ 1.000,000 KG
PEÇETE DİSPENSER (250 ADETLİ) 90,000 PAKET
KAN VE YAĞ ÇÖZÜCÜ AĞIR KİR 200,000 KG
ODA PARFÜMÜ 500,000 ADET
PASPAS ARABASI TAKIM 5,000 ADET
PASPAS BEZİ (KURU 60 CM) 100,000 ADET
PÜSKÜLLÜ PASPAS İPİ 1.000,000 ADET
TRAŞ BIÇAĞI 500,000 ADET
TEMİZLİK FIRÇASI (SAPLI) 50,000 ADET
SIVI SABUNLUK 50,000 ADET
ÇİZME 10,000 ADET
TUVALET KAĞIDI ASKASI 30,000 ADET
HAVLU KAĞIT ASKISI 30,000 ADET
LAVABO FIRÇASI 30,000 ADET
OTOMATİK HAVLU MAKİNASI 20,000 ADET
CAMSİL 60,000 KG
TUVALET KAĞIDI 1.000,000 ADET