• İhale No
    2017/376572
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ağustos 2017 10:00
  • İdare
    OSMANİYE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Osmaniye
  • İşin İli
    Osmaniye
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    01 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

OSMANİYE KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2018 YILI KIRTASİYE MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/376572
1-İdarenin
a) Adresi : Osmaniye Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın alma birimi (Osmaniye Devlet hastanesi Fizik Tedavi Ek hizmet binası yanı) D-400 Karayolu Üzeri Akyar Mevkii MERKEZ / OSMANİYE OSMANİYE MERKEZ/OSMANİYE
b) Telefon ve faks numarası : 3288260130 - 3288260105
c) Elektronik Posta Adresi : khb80.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 43 KALEM KIRTASİYE MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : yerler: Osmaniye İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Osmaniye Devlet Hastanesi Ambarı, Kadirli Devlet Hastanesi Ambarı, Düziçi Devlet Hastanesi Ambarı, ve Kadirli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme Sonrası Siparişler İlgili Sağlık Tesisleri Tarafından Yazılı Olarak Yapılacaktır. Sözlü Siparişlere İtibar Edilmeyecektir. Yazılı Siparişten İtibaren 7 Gün İçerisinde Teslimat Yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Osmaniye İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu
b) Tarihi ve saati : 24.08.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen kalemlere denenmeye yetecek kadar numune getirilecektir. Numunesi olmayan kalemlere ait teklifler, değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı OSMANİYE İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATIN ALMA SALONU adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini OSMANİYE İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ HALK BANKASI OSMANİYE ŞUBESİ TR500001200916800005000075 IBAN NOLU HESABI yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Osmaniye İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 12.300 paket
A5 FOTOKOPİ KAĞIDI 3.500 paket
AA PİL ALKALEN İNCE 1.600 adet
AAA PİL ALKALEN KUMANDA 2.100 adet
ATAÇ (BÜYÜK) NO:8 40 kutu
ATAÇ (KÜÇÜK) NO:4 50 kutu
BARKOD ETİKETİ (POLİKLİNİK LABORATUAR) 1.450 rulo
BARKOT ETİKETİ 50X70 (EBYS BARKODU) 1.200 rulo
BOŞ CD VE ZARFI 14.000 adet
BOŞ DVD ZARFI 600 adet
CD KALEMİ 1.000 adet
C ORTA BOY PİL 200 adet
DAKSİL SIVI 40 adet
DELİCİ ZIMBA (ORTA) 50 adet
DELİCİ ZIMBA ARŞİV TİPİ BÜYÜK BOY 30 adet
HESAP MAKİNASI 42 adet
ISTAMPA METAL BÜYÜK BOY 52 adet
İMZA KALEMİ (MAVİ) 1.200 adet
İMZA KALEMİ İÇİ (MAVİ) 400 adet
İMZA SÜMENİ (KIRMIZI/SİYAH) 20 adet
KAĞIT KESME MAKASI 80 adet
KEÇELİ KALEM (İŞARETLEME KALEMİ) 200 adet
KESE ZARF (170X250) 2.000 adet
KESE ZARF (240X320) 3.100 adet
KESE ZARF (300X400) 1.000 adet
KLASÖR MAVİ (GENİŞ) 13.900 adet
KLASÖR (DAR) 1.400 adet
KOLİBANDI 405 adet
KURŞUN KALEM SİYAH 100 adet
MASA ÜSTÜ EVRAK RAFI 3 LÜ 45 adet
MASA ÜSTÜ EVRAK RAFI 4 LÜ 10 adet
PLASTİK TELLİ DOSYA MAVİ 6.500 adet
ŞEFFAF DOSYA 103.000 adet
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI) 3.400 adet
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ) 19.800 adet
ZIMBA MAKİNASI ARŞİV TİPİ 25 adet
ZIMBA MAKİNASI PENS TİPİ 115 adet
ZIMBA TELİ SÖKÜCÜ (TIRNAK) 25 adet
ZIMBA TELİ(SARI 24/6, 23/6, 23/10, 23/13) 30 paket
ZIMBA TELİ(SARI 24/6) 220 paket
KESE ZARF (130X180) 1.000 adet
STİCK YAPIŞTIRICI 50 adet
YAZI TAHTASI KALEMİ 50 adet