• İhale No
    2017/413722
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ekim 2017 10:30
  • İdare
    KÜTAHYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    07 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2018 YILI BİRLİĞİMİZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNE 65 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/413722
1-İdarenin
a) Adresi : Ali Paşa Mahallesi Abdurrahman Karaa Bulvarı Konak Residance Kat: 1 Daire : 9 43100 MERKEZ KÜTAHYA MERKEZ/KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 2742236070 - 2742653021
c) Elektronik Posta Adresi : khb43@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 65 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Genel Sekreterlik ve Birliğe Bağlı DPÜ Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Doç. Dr. Mustafa Kalemli Tavşanlı Devlet Hast., Doç. Dr. İsmail Karakuyu Simav Dev. Hast., Gediz Dev. Hastanesi, Emet Devlet Hastanesi, Yoncalı FTR Hastanesi ve ADSM
c) Teslim tarihleri : Siparişler, 3 er aylık periyotlar halinde yapılacak olup Kurum tarafından faks, e-posta yada posta yolu ile bildirilecek ve bildirim tarihinden itibaren en geç 10(on) takvim günü içerisinde 3 nüshalı fatura beraberinde teslim edilecektir. Ürünler faturasız teslim alınmayacak, fatura ve irsaliye uyumlu olacaktır. Teslim edilen ürünlerin seri numaraları ve hangi seriden kaç adet teslim edildiği bilgileri ve ihale bilgileri irsaliye/fatura üzerinde bulunacaktır. Faturalar teslimatı yapanlarca elden hastane depo sorumlularına teslim edilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacak ve kabul edilmeyecektir. Teslimat, muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır(Acil ihtiyaç durumları hariç ).Komisyonca yapılan muayenede ürünün bir kısmının yada tamamının hasarlı olduğunun tespiti halinde düzenlenen tutanakla birlikte firmaya faks ile bildirim yapılacak, bildirimden itibaren en geç 3 iş günü içerisinde yüklenici firma kusurlu ürünü tamamlayacaktır. Yasal süre içerisinde tamamlanmayan idarece emanete alınmış ürünler iade edilecektir. Aksi hallerde doğacak sorumluluk satıcı firmaya aittir. Nakil ve depo teslimi firmaya aittir. Teslim esnasında satıcı firmanın elemanı hazır bulunacaktır. Nakliyesi kargo veya ambar yolu ile yapılacak ise, yüklenici firma taşıma için yeterli eleman bulunduracaktır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kütahya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi-Ali Paşa Mahallesi Abdurrahman Karaa Bulvarı Konak Residance Kat: 1 Daire : 9 43100 MERKEZ - KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati : 04.10.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler her bir kalem için 1 adet değerlendirme ve 1 adet şahit  numune vereceklerdir. Verilecek numunelerin üzerinde, ihale sıra no, istekli adı bilgisi yazılı olacaktır.Teklif zarfı ile beraber teslim edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kütahya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kütahya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi-Ali Paşa Mahallesi Abdurrahman Karaa Bulvarı Konak Residance Kat: 1 Daire : 9 43100 MERKEZ - KÜTAHYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TÜKENMEZ KALEM CEP 21.300 adet
TÜKENMEZ KALEM BÜRO 4.874 adet
TÜKENMEZ KALEM MASA TİPİ MAVİ 3.274 adet
ROLLER KALEM MAVİ 0,7 MM 900 adet
FOSFORLU KALEM 1.510 adet
ASETAT KALEMİ ( M-S ) 5.820 adet
KURŞUN KALEM SİYAH 2.008 adet
KURŞUN KALEM KIRMIZI 360 adet
SENTETİK SİLGİ 720 adet
TERMAL KAĞIT 56x30 1.200 rulo
FAKS KAĞIDI 300 adet
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 17.950 top
A5 FOTOKOPİ KAĞIDI 1.275 top
A5 YAPIŞKANLI KAĞIT 20.000 adet
KARTON TELLİ DOSYA YARIM KAPAK 4.200 adet
KARTON TELLİ DOSYA TAM KAPAK 8.000 adet
PLASTİK TELLİ DOSYA 19.700 adet
PLASTİK POŞET DOSYA (100LÜ) 1.366 paket
PLASTİK KLASÖR MAVİ 7.516 adet
KARTON GENİŞ KLASÖR 600 adet
NORMAL ZARF 125 X 176 KRAFT 70 G/M2 (100 LÜ) YAPIŞKANLI 12 kutu
NORMAL ZARF 162 X 229 KRAFT 70 G/M2 (100 LÜ) YAPIŞKANLI 12 kutu
NORMAL ZARF 176 X 250 KRAFT 70 G/M2 (100 LÜ) YAPIŞKANLI 12 kutu
TORBA ZARF 125 X 176 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 32 kutu
TORBA ZARF 160 X 230 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 12 kutu
TORBA ZARF 170 X 250 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 27 kutu
TORBA ZARF 229 X 324 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 22 kutu
TORBA ZARF 240 X 320 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 12 kutu
TORBA ZARF 250 X 353 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 12 kutu
TORBA ZARF 297 X 420 KRAFT YAPIŞKANLI (100 LÜ) 17 kutu
ZIMBA TELİ 10/ 5 (1000 Lİ) 4.000 adet
ZIMBA TELİ 24/ 6 (1000 Lİ) 4.900 adet
ZIMBA TELİ 23/10 (1000 Lİ) 200 adet
ZIMBA TELİ 23/13 (1000 Lİ) 25 adet
ZIMBA TELİ 23/20 (1000 Lİ) 50 adet
ATAÇ NO:4 (100 LÜ) 1.100 kutu
KLİPS 25 MM KAĞIT TUTTURMA(1 Kutuda 12 Adet) 124 kutu
KLİPS 40 MM KAĞIT TUTTURMA(1 Kutuda 12 Adet) 100 kutu
TOPLU İĞNE 50 GR 320 kutu
ISTAMPA MÜREKKEBİ 1.020 adet
BARKOD ETİKETİ 25 X 60 (1000 Lİ) 16.550 rulo
LAMİNASYONLU ETİKET 24 MM 280 adet
DAKSİL ŞERİT 640 adet
YAPIŞKAN BANT ŞEFFAF 454 adet
AMBALAJ BANDI 200 adet
SENTETİK SIVI YAPIŞTIRICI 310 adet
TEL ZIMBA MAKİNASI BÜYÜK 70 adet
TEL ZIMBA MAKİNASI ORTA 130 adet
TEL ZIMBA MAKİNASI KÜÇÜK 310 adet
DELGEÇ BÜYÜK 80 adet
DELGEÇ ORTA 155 adet
DELGEÇ KÜÇÜK 80 adet
MAKAS 25 CM 230 adet
MAKET BIÇAĞI 200 adet
CETVEL 30 CM 220 adet
PİL (AAA ) 4.400 adet
PİL (AA ) 4.300 adet
PİL (C) 600 adet
PİL (AA) ŞARJ EDİLEBİLİR 100 adet
PARAPİL CR 2032 UYUMLU 350 adet
PARAPİL CR 2025 UYUMLU 30 adet
PİL-LR 44A(AG13) 30 adet
PİL-LR 54 30 adet
PİL-LR 4130 30 adet
PİL-LR 23A 20 adet