• İhale No
    2018/146649
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Nisan 2018 11:00
  • İdare
    Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kırklareli
  • İşin İli
    Kırklareli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

50 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/146649
1-İdarenin
a) Adresi : Karakaş Mah. Uğur Mumcu Cad. No:9 KIRKLARELİ MERKEZ/KIRKLARELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2882141076 - 2882142847
c) Elektronik Posta Adresi : kirklareli.yonetim@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 50 Kalem Kırtasiye Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü, Kırklareli, Lüleburgaz, Babaeski, Vize, Pınarhisar Devlet Hastaneleri, Kırklareli, Lüleburgaz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ambarlarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sağlık tesisleri bazında, kırtasiye malzeme miktarı 100 adetin altında olan miktarlar tek seferde (İşe başlamaya istinaden 1 ay içerisinde), 100 adetin üzerinde olan miktarlar, hastane idarelerinin talepleri doğrultusunda en fazla 3 eşit parça halinde, peyder pey eşit miktarda ya da tamamı tek seferde, sözleşmenin imzalanmasına müteakip yüklenici firma/firmalardan talep edilecektir. Teslimatlar mesai saatleri (08:30-16:00) içinde ilgili sağlık tesisinin ambarına yapılacaktır. Sözleşmenin 1. Kalemi Olan (A4 Fotokopi Kağıdı) sözleşme imzalanmasına müteakip ilgili sağlık tesislerinin toplam ihtiyaç miktarlarının en az 1/3 kısmı teslim edilecek geri kalan 2/3'lük miktar 3'er aylık dönemler halinde ilgili idarenin talebi doğrultusunda teslimat yapılacaktır. (İlgili idarenin ihtiyacı doğrultusunda geri kalan kısımlar ihtiyaç talebine göre an fazla 3 (üç) eşit parçada, yada tamamı tek seferde talep edilebilir.) Tüm malzemeler 31/12/2018 tarihine kadar ilgili sağlık tesislerine teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi Karakaş Mah. Uğur Mumcu Cad. No: 9 KIRKLARELİ
b) Tarihi ve saati : 20.04.2018 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler ihalede teklif vermiş oldukları tüm kalemlere ait numuneleri numune teslim tutanağı ile ihale saatinden önce Satın Alma Birimine teslim edeceklerdir. Numune teslim edilmeden verilen teklif kalemleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Numunelerin üzerinde ihale sıra numarası, firma adı ve markası yer almalıdır. İhale komisyonu teklif edilen ürünlerin ihalenin teknik şartnamesine uygunluğunu teyit etmek üzere denemek, laboratuvara göndermek, kullanmak konusunda gerekli iş ve işlemleri yapabilecek ve gerekli gördüğü takdirde ek numune talebinde bulunabilecektir. Teknik Şartnameye uygun olmayan numunelere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü / Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığı / Satınalma Birimi / Karakaş Mahallesi Uğur Mumcu Cad No: 9 KIRKLARELİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırklareli İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi vasıtasıyla İhale Komisyonu Karakaş Mah. Uğur Mumcu Cad. No: 9 KIRKLARELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 Fotokopi Kağıdı 9.820 paket
Asetatlı Kalem (Mavi) 200 adet
Asetatlı Kalem (Kırmızı) 81 adet
Asetatlı Kalem (Siyah) 209 adet
Ataç (no 4) 246 kutu
Ataç (no 5) 235 kutu
Barkod Etiketi 4.650 rulo
CD 17.200 adet
Daksil Şerit 405 adet
Delgeç Orta Boy 89 adet
DVD 4.550 adet
Evrak Rafı (3 lü) 62 adet
Hesap Makinesi (14 Haneli) 25 adet
Koli Bandı 190 adet
Kredi Kartı Rulosu 840 adet
Makas (Büyük Boy) 65 adet
Makas (Küçük Boy) 104 adet
Makas (Orta Boy) 79 adet
Pil 9 Volt 82 adet
Pil (Kalem) 2.670 adet
Pil (Kumanda) 3.720 adet
Pil (Orta Boy) 124 adet
Pilot İmza Kalemi (Mavi) 365 adet
Pilot Kalem Mavi (0,5) 150 adet
Plastik Klasör (Dar) 1.200 adet
Plastik Klasör (Geniş) 3.750 adet
Plastik Poşet Dosya 51.400 adet
Plastik Telli Dosya 15.800 adet
Sele Bant 240 adet
Tel Zımba Makinesi (Orta Boy) 212 adet
Tükenmez Kalem (Mavi) 7.300 adet
Tükenmez Kalem (Siyah) 1.600 adet
Tükenmez Kalem (Kırmızı) 1.056 adet
Zarf (114mmx162mm) 2.510 adet
Zarf A4 Boyutunda (320mmx240mm) 4.950 adet
Zarf (176mmx250mm) 4.170 adet
Zımba Teli (24/6) 1.130 kutu
Zarf Diplomat (110x240 mm) 8.100 adet
Kurşun Kalem Siyah 456 adet
Kurşun Kalem Kırmızı 204 adet
Kalemtraş 75 adet
Fosforlu Kalem (Pembe, Sarı, Turuncu) 160 adet
Tükenmez Kalem Mavi (Masaya Yapıştırmalı) 240 adet
Cetvel 30 cm 51 adet
İmza Kartonu 70 adet
Arşiv Kutusu 100 adet
Şömiz 80 adet
Yazarkasa Şeridi (DM 100) 70 adet
İlaç Barkod Etiketi 500 rulo
Yaka Kartı Kılıfı (İpli) 500 adet