• İhale No
    2018/211121
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2018 10:30
  • İdare
    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK (İSTANBUL KAMU HASTANELERİ HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-5)

BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ İHTİYACI 12 AYLIK KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/211121
1-İdarenin
a) Adresi : Adapark Plaza Zafer Mahallesi, Çınar Sk. No:1, 34194 - BAHÇELİEVLER / İSTANBUL BAHÇELİEVLER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2129871124 - 2125222861
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma.khb6@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ İHTİYACI 12 AYLIK KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI 50 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Arnavutköy Devlet Hastanesi Bayrampaşa Devlet Hastanesi Lütfiye Nuri Burat Devlet Hastanesi Haseki E.A.H. Yedikule Göğüs Hast. E.A.H. İstanbul E.A.H. Sultangazi ADSM Topçular ADSM
c) Teslim tarihi : Malzeme/Malzemeler ilgili depoların yazılı talebi/Siparişi (Faks, Posta, E- Mail vb. ile) doğrultusunda belirtilen Miktarlarda yüklenici mesai saatlerinde en geç 5 (beş) takvim günü içinde peyderpey veya bir defada Bağlı Sağlık Tesislerinin (İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi , Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Arnavutköy Devlet Hastanesi, Bayrampaşa Devlet Hastanesi, Lütfiye Nuri Burat Devlet Hastanesi, Topçular Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ve Sultangazi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi) ilgili depolarına teslim edilecektir. Yazılı sipariş belgesinde istenilmeksizin veya istenilen miktardan fazla gönderilen malzeme/malzemeler/ürünler yükleniciye iade edilmesine ilişkin tüm giderler yükleniciye aittir. Bu malzeme/malzemeler/ürünler ait fatura ödeme kapsamı dışında tutulur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-5, Adapark Plaza Zafer Mahallesi Çınar Sk. No:1 Yenibosna/Bahçelievler (Satınalma birimi)
b) Tarihi ve saati : 31.05.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılacak firmalar teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla ürünlere ait numunelerini ihale saatinden önce satınalma birimine üzerinde sıra numaraları yazılı bir şekilde (firmaca önceden düzenlenmiş) tutanakla teslim edeceklerdir. Teslim edilen numuneler orijinal olmalı ve üzerinde isteklinin unvanı ve ürünün markası, İhale Kayıt Numarası, ihtiyaç listesi (ihale kalemi sıra numarası) sıra numarası yazmalıdır.  Numunelerin, denenmesi veya kullanılması halinde ayrıca ücret ödenmeyecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Bedeli; ihale kayıt numarası, ihalenin adı ve istekli vergi numarası belirtilmek suretiyle,T.C. İSTANBUL VALİLİĞİ Defterdarlık İstanbul Kurumlar Döner Sermaye Saymanlığının Halk Bankası Cağaloğlu Şubesi TR 23 0001 2009 7580 0006 0000 09 IBAN numarasına Havale/EFT ile yatırılacak olup Doküman ise İstanbul Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-5- Satınalma Biriminden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-5, Adapark Plaza Zafer Mahallesi Çınar Sk. No:1 Yenibosna/Bahçelievler (Satınalma birimi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ROLLER (PİLOT) KALEMLER 2.350 adet
TÜKENMEZ KALEMLER 13.600 adet
KURŞUN KALEM SİYAH(KURŞUN KALEM SİYAH VE KIRMIZI) 2.320 adet
FOSFORLU KALEMLER 1.860 adet
SİLİNEMEYEN ASETAT KALEMLERİ 1.750 adet
SİLİNEBİLİR ASETATLI KALEMLER(SİLİNEBİLİR SU BAZLI ASETATLI KALEM-M1.0MM) 1.850 adet
KOLİ KALEMLERİ 580 adet
CETVELLER 70 adet
ISTAMPA MÜREKKEPLERİ 745 adet
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 38.750 paket
FOTOKOPİ KAĞITLARI A3 1.205 paket
FOTOKOPİ KAĞITLARI A5 3.000 paket
İNCE KLASÖRLER 2.350 adet
KALIN KLASÖRLER 12.650 adet
BAĞLI KLASÖR 1.000 adet
PLASTİK POŞET DOSYALAR 50.230 paket
PLASTİK TELLİ DOSYALAR 18.000 adet
NORMAL ZARFLAR 1.000 adet
KESE (TORBA) ZARFLAR 19.500 adet
ATAÇLAR(ATAÇ NO:4 (100\'LÜ PAKETLER HALİNDE)) 500 kutu
ATAÇLAR(DEV ATAÇ NO:7 (30\'LU PAKETLER HALİNDE)) 290 kutu
ZIMBA TELİ KÜÇÜK BOY 200 kutu
ZIMBA TELİ ORTA BOY 2.600 kutu
KOLİ BANTLARI 900 adet
İZOLE BANT 180 adet
YUMUŞAK SİLGİLER 220 adet
SIVI DÜZELTİCİLER (DAKSİL) 400 adet
ISTAMPALAR 18 adet
ZIMBA KÜÇÜK BOY 20 adet
ZIMBA ORTA BOY 1.090 adet
DELGEÇ ORTA BOY 100 adet
DELGEÇ BÜYÜK BOY 5 adet
TEL SÖKÜCÜLERİ 620 adet
MAKAS ORTA BOY 340 adet
MAKAS BÜYÜK BOY 202 adet
KALEM AÇACAĞI 250 adet
HESAP MAKİNESİ 50 adet
KALEM PİLLER 5.500 adet
PİLLER(İNCE PİLLER) 6.950 adet
CD\'LER(MEDİKAL YAZDIRILABİLİR ÖZELLİKLİ CD) 43.000 adet
DVD'LER 7.500 adet
CD ZARFI 64.500 adet
FLASH/USB DİSKLER(16 GB) 210 adet
SENTETİK YAPIŞTIRICILAR(SENTETİK YAPIŞTIRICI 18 gr.) 140 adet
SAYDAM FİLMLER(LAMİNASYOON FİLM A4-PVC 125 MİKRON) 700 adet
İMZA KARTONLARI(İMZA KARTONU 18 YAPRAKLI İÇTEN KÖRÜKLÜ SUNİ DERİ KAPAKLI) 45 adet
KLAVYELER(Q KLAVYE) 460 adet
FARELER(MOUSE) 485 adet
KLAVYELER(PS/2 KLAVYE) 30 adet
FARELER(PS/2 MOUSE) 80 adet