• İhale No
    2018/659493
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Ocak 2019 10:00
  • İdare
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

30 Kalem Kırtasiye Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2018/659493
1-İdarenin
a) Adı : TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ATAKUM/SAMSUN
c) Telefon ve faks numarası : 3623121919 - 3624576010
ç) Elektronik Posta Adresi : omusamsa@omu.edu.tr
d) İhale dokümanının görülebileceği adres : OMUSUVAM Satınalma Ünitesi Atakum / SAMSUN
e) İhale dokümanının görülebileceği / görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu işin/alımın

a) Adı : 30 Kalem Kırtasiye Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 30 Kalem Kırtasiye Malzemesi Satın Alınması işine ait malzemenin türü ve miktarı ekte belirtilmiştir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : OMUSUVAM Hastane Genel Deposu Atakum / SAMSUN
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından sonra 31/12/2019 tarihine kadar idare tarafından verilecek olan peyder pey siparişe istinaden 20 (Yirmi) gün içerisinde malzemeler teslim edilmelidir.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 09.01.2019 - 10:00
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı : 09.01.2019 10:00 - 09.01.2019 14:00
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat : 09.01.2019 - 14:00
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / SAMSUN


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

a) İstekliler, teklif ettikleri ürünler hakkında marka ve model bilgilerini, teknik şartname maddelerini cevaplandırarak hazırlayacakları belgelerini, numune teslim tutanağını ve varsa; ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı tanıtım materyallerini (kullanım kılavuzu, broşür, katalog, prospektüs, fotoğraf vb.), idarece tevsik edici belgelerin sunulması tebligatına istinaden belirlenen tarih ve saate kadar idareye sunacaktır.

b) Teklif edilecek ürünlerden; 1 sıra nolu malzeme için en az 1 (bir) kutu; 2, 3, 17, 18 ve 19  sıra nolu malzemeler için en az 5 (beş) adet; 4 ve 16 sıra nolu malzemele için en az 1 (bir) paket; 5, 6 ve 22 sıra nolu malzemeler için en az 2 (iki) rulo; 7, 8, 14, 15 ve 24 sıra nolu malzemeler için en az 2 (iki) adet; 9, 10, 11, 12 ve 13 sıra nolu malzemeler için en az 3 (üç) adet; 20 ve 21 sıra nolu malzemeler için en az 2 (iki) kutu; 23, 25, 26, 27, 28, 29 ve 30 sıra nolu malzemeler için en az 1 (bir) adet numune, OMUSUVAM Hastane Genel Deposu Atakum / SAMSUN adresine teslim edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve indirilmesi:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihalede aşırı düşük teklif sorgulaması yapılmayacak ve ihale teklif fiyatı en düşük geçerli teklif sahibi istekli üzerinde bırakılarak sonuçlandırılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ataç 500 adet
Dosya (yarım kapak) 7.500 adet
Dosya (tam kapak) 1.000 adet
Kağıt A4 fotokopi 12.000 paket
Kağıt barkod termal 3x5cm 6.000 rulo
Kağıt barkod termal 5x5cm 3.500 rulo
Kalem cama yazar siyah (M) 3.000 adet
Kalem cama yazar siyah (S) 1.250 adet
Kalem kurşun (kırmızı) 180 adet
Kalem kurşun (siyah) 1.000 adet
Kalem tükenmez (kırmızı) 1.000 adet
Kalem tükenmez (siyah) 2.500 adet
Kalem tükenmez (mavi) 4.500 adet
Klasör 4cm 1.500 adet
Klasör 8cm 1.500 adet
Toplu iğne kutu 500 adet
Zarf A4 boy 16.000 adet
Zarf (küçük) 2.000 adet
Zarf (orta) 12.500 adet
Zımba teli 24/6 (büyük) 1.000 adet
Zımba teli (küçük) 400 adet
Ribon (110 mm x 91 mt) 100 adet
Koli bandı şeffaf 100 adet
Yapıştırıcı bant (küçük) 100 adet
Toner 26A 100 adet
Toner 80A 100 adet
Toner 83A 25 adet
Toner 85A 25 adet
Toner 101 (samsung ML-2165) 25 adet
Toner fotokopi makinası (kyocera TK-1120) 30 adet