• İhale No
    2015/49288
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    Bingöl Özel İdaresi DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Bingöl
  • İşin İli
    Bingöl
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
BİNGÖL ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Kırtasiye malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/49288
1-İdarenin
a) Adresi:(Eski Köy Hizmetleri hizmet binası) Saray Mah. 12000 MERKEZ/BİNGÖL
b) Telefon ve faks numarası:4262131227 - 4262131064
c) Elektronik Posta Adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İl Milli Eğitim Müdürlüğüne 33 kalem Kırtasiye malzemesi alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Bingöl İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İnşaat ambarına
c) Teslim tarihi:İdarece ihaleye çıkarılan malzemeler sözleşme süresi olan 20(Yirmi) takvim günü içinde ihale konusu miktar yüklenici tarafında İdareye teslim edilir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:(Eski Köy Hizmetleri Hizmet Binası) Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale toplantı salonu
b) Tarihi ve saati:13.05.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İsteklilerce ihale dökümanında mevcut bulunan teknik şartnamedeki hükümlerin kabul edildiğine dair istekli tarafından kaşelenmiş ve imzalanmış teknik şartnameye cevap dökümanının teklif kapsamında sunulması zorunludur.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı (Eski Köy Hizmetleri Hizmet Binası) Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Türkiye Halk Bankası Bingöl Subesi nezdindeki TR83 0001 2009 6350 0007 0000 02 Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar (Eski Köy Hizmetleri Hizmet Binası) Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale toplantı salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4Fotokopi kağıdı 1. Hamur 1. Kalite 80 Gr. 7.000 top
Plastikdosya değişik renklerde 100'lük 10.000 adet
Yarımtelli dosya (Karton) 100'lük 10.000 adet
Topluiğne 250 Gr'lık kutular 150 kutu
AtaşKüçük paketler 400 paket
Poşetdosya 100'lük paketler 150 paket
Darklasör 1.000 adet
Genişklasör 1.500 adet
Zımbamakinesi (Orta boy) 150 adet
Telzımba makinesi (Arşiv tipi) 20 adet
Delgeç 150 adet
Kağıtdelgi makinesi (arşiv tipi) 20 adet
Kalemtraş makinesi 10 adet
Yapıştırıcı 150 adet
Zımbatelli sökücü 150 adet
İmzakalemleri 1.000 adet
Tükenmezkalem (Mavi) 1.500 adet
Tükenmezkalem (Siyah) 1.500 adet
Tükenmezkalem (Kırmızı) 500 adet
Pilotkalem 2.000 adet
İşaretlemekalemi 1.000 adet
Öğretmensicil dosyası 2.000 adet
CDkalemi 50 adet
Şeritdaksil 150 adet
Yumuşaksilgi 150 adet
Kurşunkalem 50 kutu
Kurşunkalem (Kırmızı) 50 kutu
Mürekkep(Istampa için) 50 adet
Küçükzarf (Sarı) 12*17 cm 100'lük 20 top
Ortaboy zarf (Sarı) 17*25 cm 100'lük 20 top
Büyükboy zarf (Sarı) 24*32 cm 100'lük 20 top
Enbüyük boy zarf (Sarı) 35*45 cm 100'lük 30 top
Bürotipi makas 100 adet