İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ - İSTANBUL AVRUPA SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
Müdürlüğümüze Bağlı Şube ve İlçe Sağlık Müdürlüklerinin İhtiyacı Olan Kırtasiye Malzemesi Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/88583 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Peykhane Caddesi NO:10 ÇEMBERLİTAŞ/ FATİH/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2126383000 - 2126383018 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ist.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Müdürlüğümüz Şube ve İlçe Sağlık Müdürlüklerinin İhtiyacı Olan 27 kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı yapılacaktır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | İstanbul Sağlık Müdürlüğü Bakırköy Bölge Depo E-5 karayolu Üzeri Şirinevler Mevkii 112 KOMUTA KONTROL MERKEZİ Bakırköy / İSTANBUL |
c) Teslim tarihi | : | İhale kapsamındaki kalemlerin teslimatı, işe başlama yazısının Yükleniciye tebliğinden itibaren 15/12/2015 tarihine kadar, idarenin talepleri doğrultusunda peyder pey yapılacaktır. Teslim edilecek ürünlerin ilk partisi, idarenin ihtiyacı doğrultusunda, sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlama yazısının yükleniciye tebliğinden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Peyderpey teslim edilecek ürünlerin kalan miktarları ise İdarenin ihtiyacı doğrultusunda, sipariş yazısının yükleniciye tebliğinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Teslimatlar mesai günleri ( 09:00 -16:00) saatleri arasında işe başlama ve sipariş yazılarında belirtilen adreslere, depo sorumluları eşliğinde yapılacaktır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Peykhane Cad. No:10 Çemberlitaş/Fatih/İSTANBUL Yemekhane Salonu (4. Kat) |
b) Tarihi ve saati | : | 04.08.2015 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İhaledeki 27 kalem malzeme için teklif vermek isteyen istekliler, teklif verecekleri kalemlere ait 1'er (birer) adet numuneyi , ihale teklif dosyası ile birlikte (zarf, kutu, poşet içerisinde) teslim edeceklerdir. Numuneler üzerinde firma adı, kalem numarası, kaç adet teslim edildiği belirtilecektir. Numuneler idaremizce hazırlanan tutanak karşılığında teslim alınacaktır. Tutanak 2 (iki) nüsha düzenlenecek olup 1 (bir) nüshası istekliye verilecektir. Teslim alınan numunelerden üzerinde ihale kalmayan isteklilere, söz konusu kalemlerle ilgili sözleşme imzalandıktan sonra 20 (yirmi) gün içerisinde iade edilecektir. Üzerinde ihale kalıp ilgili kalemlere ait sözleşme imzalanan firmaların numuneleri ise muayene ve kabul işlemleri tamamlanıncaya kadar saklanacak ve muayene kabul işlemleri tamamlandıktan sonra iade edilecektir. Numune değerlendirmesi teknik şartname hükümleri doğrultusunda yapılacak olup ihale komisyonu, numunelerin teknik özelliklerine ilişkin testler ve değerlendirme yapacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale dökümanı, döküman bedeli T.C İSTANBUL VALİLİĞİ İstanbul Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü'nün Halk Bankası Cağaloğlu Şubesi (TR230001200975800006000009) IBAN nolu hesabına ya da İstanbul Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü'nün Aksaray Mh. Teceddüt Sk. No:31 Fatih/ İSTANBUL adresindeki veznesine yatırıldıktan sonra yatırıldığına dair dekont ile birlikte İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü 5. kat Tahakkuk ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Satınalma Biriminden alınacaktır. (Peykhane Cad. No:10 Çemberlitaş/Fatih/İstanbul) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Peykhane Cad. No:10 Çemberlitaş/Fatih/İSTANBUL 5.Kat Tahakkuk ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
BANT (YAPIŞKANLI ŞEFFAF, 12 MM X 33 M ) | 800 | rulo |
CD ZARFI (50'Lİ PAKET) | 4.500 | adet |
CD-R (50' LİK PAKET) | 188 | paket |
DVD ( 10 ' LUK PAKET ) | 450 | paket |
HESAP MAKİNESİ | 300 | adet |
KALEM ROLLER CEP TİPİ (SİYAH MÜREKKEPLİ) | 500 | adet |
MAKAS ( KÜÇÜK BOY ) | 600 | adet |
NOT KAĞIDI (YAPIŞKANLI, ÇİZGİSİZ 100 YAPRAKLI, 25X76 MM MAVİ,SARI,YEŞİL VE PEMBE RENKLER BİRARADA TAKIM) | 2.650 | blok |
NOT KAĞIDI (YAPIŞKANLI, ÇİZGİSİZ 100 YAPRAKLI, 51X76 MM SARI) | 2.650 | blok |
SÜMEN TAKIMI | 5 | adet |
ARŞİV TİPİ ZIMBA TELİ | 1.000 | kutu |
ZIMBA MAKİNESİ (ORTA) | 700 | adet |
TEL ZIMBA SÖKÜCÜSÜ | 950 | adet |
YARIM KAPAKLI DOSYA | 40.000 | adet |
ZIMBA (DELGEÇ) MAKİNESİ (ORTA) | 150 | adet |
TAM KAPAKLI YAĞLI DOSYA (PEMBE) | 10.000 | adet |
CD KALEM (SİYAH) | 100 | adet |
KRAFT ZARF 297X420 | 20.000 | adet |
KRAFT ZARF 176X250 | 6.500 | adet |
PAKET LASTİĞİ | 1 | kilogram |
SPİRAL KAPAĞI ŞEFFAF KAPAK A4 BOYUTUNDA (ÜST KAPAK) | 750 | adet |
SPİRAL KAPAĞI A4 BOYUTUNDA (ALT KAPAK) | 750 | adet |
25'LİK SPİRAL | 250 | adet |
50'LİK SPİRAL | 250 | adet |
100'LÜK SPİRAL | 250 | adet |
ISTAMPA MÜREKKEBİ SİYAH | 20 | adet |
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI (80 GR, 210X297 MM, A4 500 ADETLİK TOPLAR HALİNDE) | 20.000 | top |