• İhale No
    2015/18064
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEMESİ, TONER VE KARTUŞ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mart 2015 10:00
  • İdare
    Tokat Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMESİ, TONER VE KARTUŞ
TOKAT ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Kırtasiye Malzemesi, Toner ve Kartuş alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/18064
1-İdarenin
a) Adresi:Gazi Osman Paşa Bulvarı İmam Hatip Lisesi Karşısı No:29 60100 TOKAT MERKEZ/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası:3562141268 - 3562121217
c) Elektronik Posta Adresi:destekhizmetleri@tokatozelidaresi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :1.Kısım: 69 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı 2.Kısım: 65 Kalem Toner ve Kartuş Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Turhal yolu üzeri 12. km İl Özel İdaresi Ambarlarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 10 (on) işgünü içerisinde teslimat başlayacak ve en geç 1 ay içinde bitirilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Gazi Osman Paşa Bulvarı İmam Hatip Lisesi Karşısı No:29 60100 MERKEZ / TOKAT
b) Tarihi ve saati:10.03.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teslim edilecek malzemeler ambalajlı, deforme olmayacak. Teslim edilecek Toner en az 1(Bir) yıl garantili ve herhangi bir arıza durumunda ürün yenisi ile değiştirilecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

TSE , İSO ve Ce Belgelerinden birini sunmak zorundadır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gazi Osman Paşa Bulvarı İmam Hatip Lisesi Karşısı No:29 60100 MERKEZ / TOKAT adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 105 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İdarenin Tokat Ziraat Bankasındaki TR 2900 0100 0239 3521 5415 5004 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gazi Osman Paşa Bulvarı İmam Hatip Lisesi Karşısı No:29 60100 MERKEZ / TOKAT adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 Fotokopi Kağıdı 400 koli
Tükenmez Kalem (Mavi) 500 adet
Tükenmez Kalem (Siyah) 150 adet
İmza Kalemi (Mavi) 200 adet
Zımba Teli (24/6) 50 kutu
Şerit Daksil 160 adet
Sıvı Daksil 50 adet
Fosforlu Kalem (3’lı) 30 paket
CD Kalemi 110 adet
CD (50’lili) 60 paket
CD Zarfı (50’lili) 60 paket
Silgi 100 adet
Cetvel (30 cm) 20 adet
Klasör (Geniş) 1.500 adet
Klasör (Dar) 450 adet
İzolabant 100 adet
Tel Zımba Sökücü (Pense Cinsi) 40 adet
Postit 80 paket
Kurşun Kalem (Siyah) 300 adet
Karton Yarım Kapak Dosya 500 adet
Plastik Dosya 5.000 adet
A4 Zarf 250 adet
Koli Kalemi 10 adet
Şeffaf Poşet Dosya 2.500 adet
Ataç 150 kutu
Maşa Raptiye 30 kutu
İzolabant Makinası 11 adet
Büyük Delgeç 25 adet
Kollu Büyük Delgeç 2 adet
Küçük Delgeç 10 adet
Maket Bıçağı 20 adet
Maket Bıçağı Yedeği 15 adet
Makas (Orta Boy) 25 adet
Hesap Makinası 22 adet
Şerit Metre (5m) 3 adet
Şerit Metre (10m) 2 adet
Tel Zımba Makinası (Orta Boy) 25 adet
Şarj Edilebilir Pil (Kumanda için) 10 adet
Şarj Edilebilir Kalem Pil 40 adet
Masa Üstü Kalemlik 20 adet
Mavi Pilot Kalem (0,5-0,7) 250 adet
Siyah Pilot Kalem (0,5-0,7) 50 adet
DVD (50’lili) 3 paket
Keçeli Mavi Kalem 15 adet
Keçeli Siyah Kalem 15 adet
Uhu Yapıştırıcı(Prit) 30 adet
Stampa Mürekkebi (Siyah) 5 adet
Zarf (170x250) 1.500 adet
Zarf (260x350) 1.000 adet
Küçük Mektup Zarfı 5.000 adet
Japon Yapıştırıcı 20 adet
Numaratör (Çelik) 2 adet
Kurşun Kalem (Kırmızı) 210 adet
Toplu İğne 20 kutu
Koli Bandı 10 adet
Tahta Kalemi (Siyah) 20 adet
Kalem Açacağı 50 adet
Tel Zımba Makinası (Büyük Boy) 20 adet
Evrak Rafı 3 Gözlü Siyah Metal 20 adet
15 cm Genişlikli Proje Dosyası 20 adet
10 cm Genişlikli Proje Dosyası 20 adet
5 cm Genişlikli Proje Dosyası 20 adet
Enli Proje Lastiği 1.000 adet
Asetatlı Sunum Cildi 50 adet
Ağır Kağıt 1.000 adet
Flash Bellek 16 GB 10 adet