T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi
TC. Sağlık Bakanlığı
Sayı : 97736758/2018 - 324 Konu : Kırtasiye Malzemesi Alımı
SAYIN:..........
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satm alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 28/05/2018 tarihi saat 14:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.
Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir. Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek,
Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 90 gün içerisinde 2 No'lu Döner Sermaye Saymanlığınca yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl içerisinde ödemesi yapılacaktır. Sağlık Bakanlığı ’mn 2010/11 sayılı genelgesine istinaden isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına TITUBB'a kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin TITUBB1 da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarmı tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.
İstekliler teklifleriyle birlikte T.C. İlaç ve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların
adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır^
28/05/2018 tarihinde saat 14:00'e kadar 0 (242) jzf$9 9?\nolu
11 -Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka faksa veya elden Satm Alma birimine cevap verilecektir.
12- Yüklenici sterilizasyon bedeli olarak kestiği fatura tutarı üzerinden %2 iskonto tutarını hastanemiz HALK BANKASI ANTALYA ŞUBESİ TR70 001 2009 5700 0005 0000 33 nolu hesabına yatırılacaktır/Hesaba yatırılmadığı takdirde hak edişten bu bedel kesilecektir.
Sıra 1 |
Malzemenin Adı ŞEFFAF DOSYA GÖMLEĞİ |
Miktar____________ 1500 |
Birim l’AKI- 1 |
Birim Fiyat |
Tnplam Fi\ai |
____ L;BB_ _ // |
SI i Kodu |
2 |
CD-R 700 MB 100'LU PAKET |
100 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
İMZA KARTONLARI |
100 |
ADET |
|
|
|
|
4 |
ATAÇ NO: 8 100 LUK |
300 |
KUTU |
|
|
|
|
ADRES: MERKEZ MAH, 2026 SOK.NO:l() SERİK/ANTALYA TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATIN ALMA (242)722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik@vandex.com.tr
T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi
Sayı -.97736758/2018 - 324
Konu : Kırtasiye Malzemesi Alımı Yaklaşık Maliyet Tespiti
Hastanemiz ihtiyacı aşağıda cins, miktarı belirtilmiş olan Kırtasiye Malzemesi Alımı için alım yapılacak olması nedeniyle Kamu İhale Kanununa göre Yaklaşık bedel tespiti yapılabilmesijçin aşağıda belirtilen listenin 28/05/2018 tarihi saat ll:00'e kadar KDV HARİÇ birim fiyatlarıma^) 242 722 89 97 no' lu faksa veya satinalmaserik@yandex.com.tr e-mail adresine bildirilmesi hususunckf i
Bilgilerinize rica ederim. / i
I
Ali KANDİL /
İdari Ali İşler Müdürü
|
Sıra |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim l'i\;ıt |
I'oplam l 'i\al |
i;bb |
SL 1 Kodu |
1 |
ŞEFI’AF DOSYA GOMLEGİ |
1500 |
PAKET |
|
|
|
|
2 |
CD-R 700 MB 100'LU PAKET |
100 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
İMZA KARTONLARI |
100 |
ADET |
|
|
|
|
4 |
ATAÇ NO: 8 100 LUK |
300 |
KUTU |
|
|
|
|
|
|
|
|
TOI’L. |
VM FİYAT : |
EK : TEKNİK ŞARTNAME
ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NOılO SERİK/ANTALYA
TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATIN ALMA (242)122 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik@yandex.com.tr
CD-R700 MB 100 LÜ
1.700 Mb hafıza yazılabilir,
2.100 lü paketler halinde ve plastik kutuda olmalıdır.
ŞEFFAF DOSYA GÖMLEĞİ
Şeffaf ve standartlara uygun olmalıdır.
A4 ebadında olmalıdır.
100'lük paketler halinde olmalıdır.
Poşet dosyalar sağlam ve yırtılmaya karşı dayanıklı olmalıdır.
Klasöre takılabilmelidir.
İMZA KARTONLARI
Suni deri kaplı, perçinli olmalıdır.
Üst ve alt kapak köşeleri metal köşelikli olmalıdır.
Dıştan körüklü olmalıdır.
Körükler cilt bezinden, ara yaprakları dosyalık kartondan mamül ciltli malzeme olmalıdır.
Renk, isteğe göre siyah, kahverengi ve lacivert olmalıdır.
20 yapraklı olmalıdır.
• ATAÇLAR NO : 8
• Kutu içinde 100 adet olmalıdır.
• Metal renkte olmalıdır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|