• İhale No
    2015/36510
  • İhale Adı
    KIRTASİYE, TONER, TEMİZLİK KAĞIT ÜRÜNLERİ, MATBAA MALZEMELERİ VE HIRDAVAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    SAYIŞTAY BAŞKANLIĞI - ANKARA
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    08 Nisan 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE, TONER, TEMİZLİK KAĞIT ÜRÜNLERİ, MATBAA MALZEMELERİ VE HIRDAVAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

SAYIŞTAY BAŞKANLIĞI

Sayıştay Başkanlığı'nca kullanılmak üzere kırtasiye, toner, temizlik kağıt ürünleri, matbaa malzemeleri ve hırdavat malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/36510
1-İdarenin
a) Adresi : İnönü Bulvarı No:45 06100 Balgat/ ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122954267 - 3122954805
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@sayistay.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 46 kalem kırtasiye malzemesi, 6 kalem toner, 2 kalem temizlik kağıt ürünleri, 2 kalem matbaa malzemesi ve 115 kalem hırdavat malzemesi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sayıştay Başkanlığı'na ait depolara teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : 10.2.1) 1. kısım, 2. kısım, 3. kısım, 8. kısım, 9.kısım ve 10. kısımda belirtilen malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. 10.2.2) 4. kısım, 5. kısım, 6. kısım ve 7. kısımda belirtilen malzemeler idarenin ihtiyacı nispetinde yıl içerisinde en fazla 3 (üç) seferde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binası'nın 1.Katında 1031 nolu İhale Komisyonu Odası
b) Tarihi ve saati : 05.05.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. kısım kırtasiye - büro malzemeleri bölümü 25-26 sıra numarasında bulunan flash diskler ile 8. 9. ve 10. kısımda bulunan malzemelerin her biri için birer numune ihale aşamasında ihale komisyonuna sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binası Mali İşler Müdürlüğü 1.Kat 1039 nolu oda - TBMM Strateji Geliştirme Başkanlığı'nın T.C. Ziraat Bankası TBMM Şubesi nezdinde bulunan TR 87 0001 0009 0303 298467 6001 IBAN nolu hesabına ihale dokümanı satış bedeli yatırılarak, doküman satın alınabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binası'nın zemin katında bulunan Evrak Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim