• İhale No
    2018/239052
  • İhale Adı
    KIRTASİYE VE BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Haziran 2018 14:00
  • İdare
    Adana İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

KIRTASİYE VE BASILI EVRAK ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/239052
1-İdarenin
a) Adresi : Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 YÜREĞİR/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223440303-3143 - 3223441912
c) Elektronik Posta Adresi : asmsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 KISIM KIRTASİYE VE BASILI EVRAK ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhale listesindeki alıma esas kısımlar, İl Sağlık Müdürlüğümüze bağlı ilgili depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : İş bu sözleşme hiçbir şekilde 30/06/2019 tarihini geçemeyecek olup, İhale konusu malzemelerden 1. 2. 3. 4. 7. 8. ve 9. kısımlar idarenin yazılı siparişine müteakip tebliğ tarihini izleyen 20(yirmi) takvim günü içerisinde tek parti teslimat yapılacaktır. 1. 2. 3. 4. 7. 8. ve 9 kısımlarda sözleşme imzalayan yüklenici firmaların sunmuş olduğu kesin teminat bedelleri teslimat sonrası idarenin belirleyeceği tarihte iade edilebilecektir. İhale konusu malzemelerden 5. 6. ve 10. kısımlar için peyderpey teslimat yapılacaktır. İşe başlama tarihinden itibaren Müdürlüğümüze bağlı birimlerin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişlerini müteakip 6. ve 10. kısımlar için tebliğ tarihini izleyen 10(on) takvim günü içerisinde, 5. Kısım ürün için Müdürlüğümüzün afiş planlamaları ve Valilik Makamının izini doğrultusunda asımı için belirtilen tarihlerde zaman kavramı gözetilmeden sorunsuz bir şekilde asımı gerçekleştirilecektir. ihale yetkilisi tarafından onay verilmeden ihtiyaç listesindeki miktarların aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacağı için, fazla teslimat yapılan idare tarafından hiçbir şekilde ödeme yapılmaz.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana İl Sağlık Müdürlüğü Yemekhane Salonu Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA
b) Tarihi ve saati : 13.06.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kurumlar Döner Sermaye Saymanlığı Hesabı -Ziraat Bankası Stad Şubesi neznindeki TR780001001231380704445001 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak Makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir. İhaleye katılmak isteyen firmaların idareden döküman satınalabilmesi için ilk önce EKAP'a kayıtlı olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kalem 80.000 adet
Silgi 40.000 adet
4'lü Etiket 40.000 adet
El Broşürü 50.000 adet
Vantuz Askı 2.000 adet
Hasta Kayıt ve Muayene Formu 54.000 adet
Vinil Afiş(360x210) 250 adet
Vinil Afiş(460x310) 50 adet
Vinil Afiş(900x350) 10 adet
Afiş 63.000 adet
Üreme Sağlığına Giriş (6+122 sayfa) 10 adet
Aile Planlaması Danışmanlık (8+352 sayfa) 10 adet
Cinsel Yolla Bulaşan Enfeksiyonlar (6+ 154 sayfa) 10 adet
Gençlere Yönelik Üreme Sağlığı(6+ 122 sayfa) 10 adet
Güvenli Annelik(7+218 sayfa) 10 adet
Üreme Sağlığına Giriş (6+98 sayfa) 100 adet
Aile Planlaması Danışmanlık (8+335 sayfa) 100 adet
Cinsel Yolla Bulaşan Enfeksiyonlar (6+114 sayfa) 100 adet
Gençlere Yönelik Üreme Sağlığı(6+70 sayfa) 100 adet
Güvenli Annelik(6+194 sayfa) 100 adet
Acil Obstetrik Bakım Yönetim Rehberi 200 adet
Riskli Gebelikler Yönetim Rehberi 200 adet
Doğum Sonu Bakım Yönetim Rehberi 200 adet
Doğum Öncesi Bakım Yönetim Rehberi 200 adet
Evlilik Öncesi Danışmanlık Rehberi 300 adet
Evliliğe Sağlıklı Başlangıç Kitapçığı 20.000 adet
Gebe Bilgilendirme Sınıfı Eğitim Kitabı 100 adet
Yüksek Riskli Bebek İzlem Rehberi 200 adet
Bebek, Çocuk, Ergen İzlem Protokolleri 200 adet
ASM Bebek Beslenme Rehberi 1.000 adet
Başarılı Emzirmede 9 Adım 200 adet
Bebek Dostu Aile Hekimliği Birimi Plaketi 200 adet
Gebe Bilgilendirme Sınıfı Eğitim Sertifikası 200 adet
Tek Kırımlı Broşür-1 400.000 adet
İki Kırımlı Broşür-2 600.000 adet