• İhale No
    2011/66118
  • İhale Adı
    KIRTASİYE VE BASILI EVRAK
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    04 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KIRTASİYE VE BASILI EVRAK
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Şa nlı urf a K a dın H a st a lıkla rı Ve Do ğ u m H a st a nes i
KIRTASİYE VE BASILI EVRAK alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/66118
1-İda re nin
a) Adresi : Baglarbası Mah. Hastane Cad. No: 6 63050 Şanlıurfa Merkez Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4143513285 - 4143517274
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@sanliurfadogumhastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Kırtasiye Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp
31.05.2012 tarihine kadar hastane Ambar (kırtasiye) biriminin belirleyeceği tarih ve teslim programına göre peyderpey alım yapılıp her parti siparişinden sonra 2 (iki) iş günü içerisinde mesai saatleri içerisinde istenilen miktarda malzeme ilgili ambar (kırtasiye) deposuna teslimatı yapılacaktır. Yüklenici teslimata gelmeden önce muayene komisyonundan randevu alarak randevu saatinde
Hastanede bulunacaktır. Hastane idaresinin ve ambar (kırtasiye) biriminin uygun gördüğü hallerde teslim edilecek miktarın az olması ya da sarfiyatın fazla olması durumlarında malın tamamı bir defada teslim alınabilir. Teslim programı dışında mal teslimi yapılmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 12.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a ) İstekliler teklif edecekleri ürünleri teknik şartnamelerdeki esaslara göre numuneleri ihale günü ve ihale saatine kadar getirip, Hastanemiz satın alma biriminde görevli personele tutanak ve imza karşılığında teslim edilerek, tutanağın 1 nüshasını ihale dosyasında sunulacaktır. Ürün numuneleri Hastanemiz ihale komisyonu tarafından incelenip uygunlukları sağlanacaktır. Numunesi getirilmeyen ürünler ve komisyonumuz tarafından uygun bulunmayan ürünler değerlendirmeye alınmayarak ihale dışı bırakılacaktır.
b ) İstekliler tarafından teklif edilen ürünlerin teknik şartnamelerine birebir uygun olduklarına dair TEKNİK
Şartnameye Cevap vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kadın
Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Yenidoğan Bebeklere Taburculuk Önerileri Broşürü 10000,00 Adet
Doğum Dosyası 50000,00 Adet
Jinekoloji Dosyası 3000,00 Adet
Reçete 2000,00 Cilt
Ultrasonoğrafik Formu 400,00 Cilt
Anestezi Onay Formu 100,00 Cilt
Kan İstem Formu 100,00 Cilt
Anestezi Ve Reanimasyon Formu 100,00 Cilt
Ameliyat sarf malz. Formu 50,00 Cilt
Radyoloji İstek Formu 150,00 Cilt
Poliklinik Defteri 50,00 Adet
Klasör Geniş 500,00 Adet
A-4 kağıt 2500,00 Top
Toplu İğne 100,00 Kutu
İşitme Tarama Takip Kartı 5000,00 Adet
Yenidoğan İzlem Ünitesi Bebek Bakım Ve Önerileri El Broşürü 5000,00 Adet
Hasta Hakları El Broşürü (1. hamur kağıt) 5000,00 Adet
Organ Bağışı El Broşürü (1. hamur kağıt) 5000,00 Adet
Hastane Ziyaret Kuralları (A3 boyutunda 1. hamur kağıt 160 gr) 10,00 Adet
Hasta Sorumlukları (A3 boyutunda 1. hamur kağıt 160 gr) 10,00 Adet
Psikolojik Destek Polikliniği (A3 boyutunda 1. hamur kağıt 160 gr) 10,00 Adet
Hastane Genel Kuralları (A3 boyutunda 1. hamur kağıt 160 gr) 10,00 Adet
Hastane Refaket Kuralları (A3 boyutunda 1. hamur kağıt 160 gr) 10,00 Adet
Malzeme Tanımlama Kartı 3000 Adet 3000,00 Adet