İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI 112 ASH BAŞHEKİMLİĞİ İÇİN KIRTASİYE VE BÜRO MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/25500 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Dr.Şeref İNALÖZ Cad. 21100 YENİŞEHİR/DİYARBAKIR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4122282650 - 4122293532 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | diyarbakir@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI 112 ASH BAŞHEKİMLİĞİ İÇİN KIRTASİYE VE BÜRO MALZEMESİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | DİYARBAKIR SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ AMBARI |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmeyi müteakip 30 (otuz) gün içinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | DİYARBAKIR SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ |
b) Tarihi ve saati | : | 24.03.2014 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İsteklilerin teklif edilen herbir kalem için Teknik Şartnameye Cevap Belgesi düzenleyerek teklif dosyasında sunmaları gerekmektedir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı DİYARBAKIR SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DİYARBAKIR SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ŞARZ EDİLEBİLİR PİL BÜYÜK BOY | 100 | ADET |
ŞARZ EDİLEBİLİR PİL ORTA BOY | 20 | ADET |
ŞARZ EDİLEBİLİR PİL KÜÇÜK BOY | 10 | ADET |
DÜĞME PİL ADET 100 | 100 | ADET |
PİL ŞARZ CİHAZI | 3 | ADET |
8 PORTLU GETAWAY CİHAZI (Vo IP YÖNLENDİRİCİ) | 1 | ADET |
CALL CENTER TİPİ KULAKLIK (2,5 mm JAK) | 30 | ADET |
USB 3.0 FLASH DİSK | 3 | ADET |
FLASH DİSK (32 GB) | 10 | ADET |
16 PORTLU SWİTCH | 3 | ADET |
CAT 6 KABLO | 610 | METRE |
RJ45 KONNEKTÖR | 500 | ADET |
USB HARİCİ DVD OKUYUCU | 2 | ADET |
DAHİLİ DDR- RV | 5 | ADET |
USB HARİCİ F KLAVYE | 10 | ADET |
KABLOSUZ KLAVYE | 15 | ADET |
KABLOSUZ OPTİK MAUSE | 13 | ADET |
KABLOLU MAUSE | 30 | ADET |
DDR3- 1600 MHZ 1 GB RAM | 3 | ADET |
DDR3- 1333 MHZ 1 GB RAM | 8 | ADET |
DDR2- 800 MHZ 1 GB RAM | 3 | ADET |
DDR2 -667 MHZ 1 GB RAM | 3 | ADET |
DDR- 400 MHZ 1 GB RAM | 3 | ADET |
320 GB HARDDİSK | 5 | ADET |
USB HARİCİ HARDDİSK 500 GB | 2 | ADET |
1TB. HARİCİ HARDİSK | 1 | ADET |
2 TB. HARİCİ HARDİSK | 1 | ADET |
400 W POWER SUPPLY | 5 | ADET |
YAZICI TONERİ 12- A | 100 | ADET |
YAZICI TONERİ 85- A | 150 | ADET |
FOTOKOPİ MAK. TONERİ- CEXV39 | 20 | ADET |
XEROX 3125 YAZICI TONER | 100 | ADET |
SAGEM CTR 364L | 50 | ADET |
TONER 49 A | 50 | ADET |
SAGEM CTR 355 | 50 | ADET |
YAPIŞTIRICI (UHU) | 50 | ADET |
MAKAS (KAĞIT KESME) | 30 | ADET |
CETVEL PLASTİK 30 CM | 10 | ADET |
TÜKENMEZ KALEM KIRMIZI | 100 | ADET |
DAKSİL TAKIMI (SULU) | 50 | ADET |
ROLLER KALEM MAVİ | 100 | ADET |
TEL ZIMBA MAKİNASI ORTA BOY | 100 | ADET |
ZARF (SARI- ORTA BOY) | 1.000 | ADET |
ZARF (SARI- KÜÇÜK BOY) | 500 | ADET |
ZARF (SARI- YARIMBOY) | 500 | ADET |
PLASTİK TELLİ DOSYA | 3.000 | ADET |
ŞEFFAF NAYLON DOSYA | 1.000 | ADET |
KLASÖR (GENİŞ) | 1.000 | ADET |
KLASÖR (DAR) | 1.000 | ADET |
TELEFON MAKİNASI (APARATI) | 20 | ADET |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ ONAYLI DEFTER | 3 | ADET |
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/25500 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Dr.Şeref İNALÖZ Cad. 21100 YENİŞEHİR/DİYARBAKIR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4122282650 - 4122293532 |
c) Elektronik posta adresi | : | diyarbakir@saglik.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 07.03.2014 - 2556 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | Diyarbakır Olay Gazetesi - 07.03.2014 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
Müdürlüğümüzce 24/03/2014 tarihinde saat 14.00’da yapılması planlanan 2014/25500 ihale kayıt numaralı Müdürlüğümüz Ve Bağlı 112 ASH Başhekimliği İçin Kırtasiye Ve Büro Malzemesi Alımı İhalesinin İlanının 4.3.1. maddesindeki “İsteklilerin teklif edilen her bir kalem için Teknik Şartnameye Cevap Belgesi düzenleyerek teklif dosyasında sunmaları gerekmektedir.” ibaresi metinden çıkarılmıştır.