• İhale No
    2020/106804
  • İhale Adı
    Kırtasiye ve Temizlik Malzemeleri
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Mart 2020 10:00
  • İdare
    Zonguldak Alaplı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMELERİ

DEVLET HASTANESİ -ALAPLI SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Kırtasiye ve Temizlik Malzemeleri mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/106804
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -ALAPLI SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Yenisiteler Mahallesi Hastane Sk.No: 11 67850 ALAPLI/ZONGULDAK
c) Telefon ve faks numarası : 3723784990 - 3723784992
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Kırtasiye ve Temizlik Malzemeleri
b) Niteliği, türü ve miktarı : 25 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Zonguldak Alaplı Devlet Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : Alaplı Devlet Hastanesi (Yenisiteler Mah. Hastane Sk No: 11 Alaplı/ZONGULDAK),- malzeme deposuna ihale konusu sağlık tesisimizin ihtiyacı doğrultusunda sözleşme süresi sonuna kadar peyderpey teslim edilecektir. Bu doğrultuda sipariş konusu malzemeler, sağlık tesisimizin siparişini takiben 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. (Sözleşme süresi her halükarda 31/12/2020 tarihinde sona erer.)
d) İşe başlama tarihi : sözleşme imzalanmasına müteakip 1 gün içerisinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 12.03.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Zonguldak Alaplı Devlet Hastanesi Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 500 top
A5 FOTOKOPİ KAĞIDI 100 top
DOSYA GÖMLEĞİ (PLASTİK A4) 5.000 adet
MAKAS ORTA BOY 40 adet
YAZILABİLİR DVD-R 8X 100 adet
BULAŞIK SÜNGERİ 250 adet
CİMRİ TUVALET KAĞIDI 500 adet
OTO YER YIKAMA FIRÇASI SAPLI 50 adet
RULO KAĞIT HAVLU FATOSELLİ MAKİNEYE UYGUN 1.500 adet
SAPLI FARAŞ FIRÇA 20 adet
YET ÇEK PAS ORTA BOY 30 adet
DİŞ ÜNİTİ FÖTÖY KILIFI ( KOLTUK ÖRTÜSÜ) 100 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ MUAYENE ÖRTÜSÜ 60*60 CM 100 rulo
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ LASTİKLİ 85*220 CM 3.000 adet
YANGIN BATTANİYESİ 10 adet
KONİKA MİNOLTA TN18 FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ 6 adet
UTAX CD 5240L TONER 5 adet
TAŞIT GÖREV EMRİ OTOKOPİLİ 30 adet
A4 PLASTİK ÇERÇEVE 50 adet
NÖBET DEFTERİ 10 adet
ACİL SERVİS HASTA GÖZLEM FORMU 80.000 adet
HASTA TAKİP ÇİZELGESİ FİSTÜL 1.000 adet
ACİL SERVİS MÜŞAHEDE HASTA TAKİP FORMU 1.500 adet
EBE/HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 1.000 adet
HEMŞİRELİK BAKIM PLANI FORMU 1.200 adet