• İhale No
    2018/481341
  • İhale Adı
    KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2018 10:00
  • İdare
    Bülent Ecevit Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Ekim 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

28 kalem kırtasiye ve temizlik malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/481341
1-İdarenin
a) Adresi : Incivez Mahallesi Üniversite Caddesi 01 67100 ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722911100 - 3722577399
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@beun.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 28 kalem kırtasiye ve temizlik malzemesi alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü Farabi Kampüsü İncivez Mah. Üniversite Cad. No: 01 Merkez / ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : Yüklenici firma işe başlama tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde uhdesinde kalan malzemeleri eksiksiz olarak teslim etmek zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Farabi Kampüsü Sezai Karakoç Kültür Merkezi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 17.10.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

13.Kalem için “Köpük Sabun (Antibakteriyel)” teklif veren firmalar ürünün Sağlık Bakanlığı onaylı biyosidal ürün belgesini ihale dosyalarında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale aşamasında numune verilecek olup, değerlendirmeler numunelere göre yapılacaktır. Numune verilmeyen kalem için fiyat değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 220 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Zonguldak Şubesi TR880001000131450965855211 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 Merkez/ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tükenmez Kalem Siyah 500 adet
Tükenmez Kalem Kırmızı 100 adet
Koli Bantı 100 adet
CD-R 1.000 adet
DVD CD 250 adet
CD Kalemi Siyah (M) 10 adet
CD Kalemi Kırmızı (M) 10 adet
Fotokopi Kağıdı A4 2.000 top
Çamaşır Suyu 300 litre
Kireç Sökücü 200 litre
Köpük Sabun (Antibakteriyel) 1.000 litre
Tuz Ruhu 100 libre
Çöp Poşeti battal (80x110) 1.500 rulo
Çöp Poşeti Jumbo (80x110) 3.000 rulo
Çöp Poşeti Küçük (40x50) 400 rulo
Temizlik Eldiveni (L beden) 100 paket
Temizlik Eldiveni (M beden) 100 paket
Çekpas (50-55 cm) 20 adet
Çekpas (35 cm) 20 adet
Temizlik bezi 40x40 Mikrofiber 300 adet
Koku Giderici (WC\' ler için) 100 paket
Oda Spreyi 50 adet
Enli Paspas Aparatı (60 cm) 10 adet
Paspas Yedek Uçları (Vidalı) 150 adet
Paspas Yedek Uçları (Takmalı) 150 adet
Yüzey Temizleyici 500 litre
Tuvalet Kağıdı İçten Çekmeli 3.000 rulo
Kağıt Havlu 1.500 rulo