• İhale No
    2014/23378
  • İhale Adı
    KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Mart 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Sinop
  • İşin İli
    Sinop
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SİNOP KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/23378
1-İdarenin
a) Adresi : Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı MERKEZ/SİNOP
b) Telefon ve faks numarası : 3682715560 Dahili:1101-1102-1103-1104 - 3682715796
c) Elektronik Posta Adresi : khb57.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-Genel Sekreterlik, 2-Sinop Atatürk Devlet Hastanesi Yöneticiliği, 3-Boyabat 75.Yıl Devlet Hastanesi.
c) Teslim tarihi : Teslimatlar, Sözleşmenin imzalanmasını müteakip ; 30. maddede (Denetim, Muayene ve Kabul düzenlemeleri) belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak, sözleşme süresi içerisinde (ayrıca belirtilmişse son teslim tarihine kadar) kısmi kabul şeklinde yapılacaktır. Yüklenici, ayrıca ek bir süre verilmemişse iş artışları dahil, son teslim günü kalan malların tamamını, Hastanenin yazılı talebini beklemeksizin teslim etmek zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sinop Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı Merkez/SİNOP
b) Tarihi ve saati : 27.03.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen kalemlerin teknik şartnameye uygunluğunu kanıtlanması amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı numune, katalog ve benzeri tanıtım materyali teklifle birlikte sunulmalıdır. Teknik şartnamede numune istenmişse ve ya “numune üzerinden değerlendirilecektir ” ve ya benzeri ibare varsa istenilen miktar kadar numune verilmesi zorunludur. Sadece katalogla teknik değerlendirilmeye tabi tutulamayacak kalemler için de numune verilmesi zorunludur.
Sunulan tanıtım materyalinde teklif edilen kalemin teknik şartnameye uygunluğu birebir tespit edilebilmelidir; aksi halde uygunluk verilmeyecektir. Numune/katalog/ konusunda teknik şartnamedeki hususlar da dikkate alınmalıdır.
Teknik değerlendirme sürecinde, ürünler hakkında daha ayrıntılı bilgiye ihtiyaç duyulması halinde istekli bu ürünlere ait istenilecek numune, katalog ve diğer belgeleri vermek zorundadır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sinop İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı Merkez/SİNOP adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI SİNOP ŞUBESİ TR03-0001-0002-2662-9594-585001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sinop Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi Gelincik Mahallesi Fatih Caddesi No:129 80.Yıl Saha Yanı Merkez/SİNOP adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BÜYÜK (DEV BOY) ATAÇ 50 PAKET
ATAÇ 3- 4 NUMARA 390 KUTU
İZOLE BANT 180 ADET
KOLİ BANTI (ŞEFFAF) 295 ADET
BOŞ CD ZARF İLE BİRLİKTE 18.150 ADET
DVD ZARF İLE 15.850 ADET
ŞERİT DAKSİL 600 ADET
DELGEÇ ORTA BOY 190 ADET
PLASTİK TELLİ DOSYA (50'lik PAKET) 350 PAKET
ŞEFFAF GÖMLEK DOSYA(DELİKLİ POŞET DOSYA) 100'lük PAKET 320 PAKET
HESAP MAKİNASI 63 ADET
İMZA DOSYASI-KARTONU 132 ADET
ASETATLI UCU KEÇELİ KALEM KIRMIZI 220 ADET
ASETATLI UCU KEÇELİ KALEM MAVİ 240 ADET
ASETATLI UCU KEÇELİ KALEM SİYAH 690 ADET
KIRMIZI PİLOT KALEM 220 ADET
KURŞUNKALEM SİYAH 58 DÜZİNE
MAVİ PİLOT KALEM 1.000 ADET
SİYAH PİLOT KALEM 450 ADET
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI) 1.120 ADET
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ) 5.500 ADET
TÜKENMEZ KALEM (SİYAH) 4.120 ADET
KLASÖR İNCE DAR 1.060 ADET
KLASÖR GENİŞ 2.180 ADET
MAKAS 95 ADET
İNCE KALEM PİL 1.205 ADET
KALEM PİL 1.375 ADET
ORTA BOY PİL 580 ADET
BARKOD ETİKETİ (40x100mm) 100 RULO
BARKOD ETİKETİ (25x45mm) 200 RULO
BARKOD ETİKETİ (3-6 CM) 9.750 RULO
ZARF 16X12 4.600 ADET
ZARF 16X24 8.600 ADET
ZARF 24X40 5.050 ADET
BOY ZIMBA TELİ (10 MM) 280 KUTU
BOY ZIMBA TELİ BÜYÜK (24/6 MM) 515 KUTU
ZIMBA MAKİNASI BÜYÜK 24/6 TELE UYUMLU 140 ADET
ZIMBA MAKİNASI KÜÇÜK 10/5 130 ADET
YAZICI TONERİ 12A 215 ADET
YAZICI TONERİ 49A 30 ADET
YAZICI TONERİ 85A 685 ADET
LEXMARK T650 N TONERİ 5 ADET
KYOCERA FS-3640 MFP TONERİ 5 ADET
BROTHER MFC 8880 DN TONERİ 11 ADET
SAMSUNG CLP 775 TONERİ 5 ADET
HP LAZER JET PRO 400m 401a TONERİ 15 ADET
BROTHER MFC 9970 CDW TONERİ RENKLİ TONER 5 ADET
BROTHER MFC 9970 CDW TONERİ 20 ADET
BROTHER 7320 TONERİ 12 ADET
HP LAZER JET P2055 DN TONER 8 ADET
XEROX PHASER 3160 EN TONERİ 9 ADET
XEROX PHASER 3117 TONERİ 2 ADET
KYOCERA TASKALFA 300 İ FOTOKOPİ MAKİNASI TONERİ 2 ADET
YAZICI 60 ADET
SANAYİ TİPİ ANA YIKAMA TOZ DETERJAN 8.500 KG
SANAYİ TİPİ KLOR BAZLI AĞARTICI VE LEKE CÖZÜCÜ 8.400 KG
YUMUŞATICI 560 KG