• İhale No
    2011/161412
  • İhale Adı
    KIRTASİYE VE TONER MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Kasım 2011 10:30
  • İdare
    İstanbul Spor Etkinlikleri ve İşletmeciliği Ticaret A.Ş.
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    18 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KIRTASİYE VE TONER MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
İst a nbul Spo r Et ki nli kleri V e İşlet mec iliğ i Tica re t A. ş.
Kırtasiye Ve Toner Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/161412
1-İda re nin
a) Adresi : Karagümrük Mahallesi Kaleboyu Caddesi No: 111 Fatih - İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : (212) 453 30 79 - (212) 621 38 48
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@sporas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhale konusu mallar, İdarenin Karagümrük Mahallesi Kaleboyu Caddesi No: 111 Fatih - İstanbul adresinde bulunan Genel Müdürlük deposuna peyderpey teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşme konusu malzemeleri, sözleşmenin süresi içerisinde, nakliyesi kendisine ait olmak üzere, nakliye ve boşaltma için yeterli sayıda kişi ile düzgün ve sağlam bir şekilde, irsaliyesi, faturası, malların (varsa) ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalogları, resimleri ve benzeri tanıtım materyalleri ile birlikte, Teknik Şartnameye uygun, her türlü malzeme ve imalat hatalarından arınmış ve hasarsız olarak, İdarenin bildireceği miktar ve
terminlerde peyderpey teslim edilecektir. 10.3.2. İdare tarafından sipariş verildikten sonra sipariş konusu malzemeler, en geç 7 (yedi) gün içerisinde teslim edilecektir. Sipariş miktarının az veya çok olması, siparişin geç teslim edilmesine gerekçe gösterilemez. 10.3.3. Teslim sırasında uygun bulunmayan malzemeler, yenileriyle değiştirilmek üzere Yükleniciye iade edilecek ve bu malzemelerin kabul işlemi uygun malzemeler teslim edilinceye kadar yapılmayacaktır. 10.3.4. Malzemeler, orijinal ambalajında teslim edilecektir. 10.4. Teslim programında değişiklik 10.4.1. Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, Yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden
başlamak üzere beş iş günü içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İdarenin Genel Müdürlük Binası / Kaleboyu Caddesi No: 111 Fatih
– İstanbul
b) Tarihi ve saati : 01.11.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İdarenin Satınalma Müdürlüğü İhale Şefliği / Karagümrük Mahallesi Kaleboyu Caddesi No: 111 Fatih – İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İdarenin Satınalma Müdürlüğü İhale Şefliği / Karagümrük Mahallesi
Kaleboyu Caddesi No: 111 Fatih – İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
01 Kasım 2011


KIRTASİYE VE TONER MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR İstanbul Spor Etkinlikleri Ve İşletmeciliği Ticaret A.ş.
Kırtasiye Ve Toner Malzemeleri Satın Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/161412
1- İda re nin
a) Adresi : Neslısah Mahallesı Kaleboyu Caddesı 111 34080 b) Telefon ve faks numarası : 2124533000 - 2126213848
c) Elektronik posta adresi : info@sporas.com.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 18.10.2011 - 1956
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : BİRGÜN - 17.10.2011
3- İha le İpta l Ta rihi : 28.10.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
Şikayet üzerine idare tarafından yapılan inceleme sonucunda; İhale sürecinin devam etmesine engel oluşturacak ve düzeltici işlemle giderilemeyecek hukuka aykırılık tespit edildiğinden ihalenin iptaline karar verilmiştir.