• İhale No
    2011/8261
  • İhale Adı
    Kit Alımı ile Birlikte Geçici Olarak Klinik Kimya Analizörleri, Tam Kan Sayımı Cihazları ve İdrar Strip Okuyucu Temini
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Uşak İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT ALIMI İLE BİRLİKTE GEÇİCİ OLARAK KLİNİK KİMYA ANALİZÖRLERİ, TAM KAN SAYIMI CİHAZLARI VE İDRAR STRİP OKUYUCU ALIMI YAPILACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Uşak İl Sağlık Müdürlüğü - Uşak

Kit Alımı ile Birlikte Geçici Olarak Klinik Kimya Analizörleri, Tam Kan Sayımı Cihazları ve İdrar Strip Okuyucu Temini
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/8261
1-İdarenin
a) Adresi:CUMHURIYET MAHALLESI YÜCE SOKAK 4 64100 UŞAK MERKEZ UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762270034 - 2762242418
c) Elektronik Posta Adresi:usak.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Banaz Devlet Hastanesi, Karahallı Hacı Rafet ZORA İlçe Entegre Hastanesi, Sivaslı Devlet Hastanesi ve Ulubey İlçe Entegre Hastanesi
c) Teslim tarihleri:Sözleşme imzalandıktan sonra 7 (Yedi) takvim günü içerisinde Cihazlar idarenin teknik şartnamede belirtmiş olduğu yerlere kurulacaktır. Kitler ise kurumların ( Banaz Devlet Hastanesi, Karahallı Hacı Rafet ZORA İlçe Entegre Hastanesi, Sivaslı Devlet Hastanesi ve Ulubey İlçe Entegre Hastanesi ) isteği doğrultusunda sözleşmenin imzalanmasından itibaren peyderpey 29.02.2012 tarihine kadar teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uşak Sağlık Müdürlüğü-Cumhuriyet Mah. Yüce Sok. No:4 UŞAK
b) Tarihi ve saati:01.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Teklif Edilen Cihazlar ve Kitler ile Stripler ve Okuyucular T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) Kayıt Belgesine Haiz Olmalı ve TITUBB' da "Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır." İbaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı Onay Tarihi en geç ihale tarihi itibariyle olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir (TITUBB Bayi Bilgi Formu) T.C İlaç ve Tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Olmalıdır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


-Teklif veren Firma Analizörlerin Bakım ve Onarımı için gerekli alt yapıya sahip olduklarını belgeleyeceklerdir.

-Analizörlerin Türkiye ana distribütör firmasının Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır. Teklif veren firmanın TSE den alınma hizmet yeri yeterlilik Belgesi olmalıdır.

 


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


-Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar "........ marka ......... model cihazları ve kitleri teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orjinal dokümanlar ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı kalacaktır.

-Firmaların teklif ettikleri cihazlar 10 yaşını geçmeyecektir.

-Üretimden kalkmış cihazlar ihaleye giremez. Firmalar teklif ettikleri Analizörlerin halen üretimde olduğunu (cihazların marka ve modelinin görülebileceği) gösterir üretici firmadan alınmış onaylı belge verecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kit Alımı ile birlikte Kit karşılığı geçici olarak cihaz temini işi



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Uşak Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi - Cumhuriyet Mah. Yüce Sok. No:4 UŞAK adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Uşak Ziraat Bankası TR 1900 0100 0256 3636 6192 5001 Iban nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Uşak Sağlık Müdürlüğü-Cumhuriyet Mah. Yüce Sok. No:4 UŞAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
İstekliler http://huap.org.tr sayfasında erişime sunulan İBY EKAP (İhale Bildirim Yazılımı) ile hazırlanan tekliflerini .xml uzantılı olarak cd ortamında sunacaklardır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GLUKOZ 39000,00 TEST
ÜRE 22000,00 TEST
KREATİN 22000,00 TEST
ÜRİK ASİT 9000,00 TEST
TOTAL PROTEİN 9000,00 TEST
ALBUMİN 11000,00 TEST
KOLESTEROL 18500,00 TEST
TRİGLİSERİT 23500,00 TEST
KOLESTEROL(HDL) 17000,00 TEST
AST 21500,00 TEST
ALT 21500,00 TEST
BİLİRUBİN(TOTAL) 12300,00 TEST
BİLİRUBİN(DİREKT) 12300,00 TEST
LDH 10200,00 TEST
GGT 8000,00 TEST
AMİLAZ 5500,00 TEST
CK 7500,00 TEST
CK-MB 7500,00 TEST
ALKALEN FOSFATAZ 9500,00 TEST
KALSİYUM 4800,00 TEST
FOSFOR 2400,00 TEST
DEMİR 11800,00 TEST
DEMİR BAĞLAMA KAPASİTESİ 11800,00 TEST
ISE(Na, K, CI- HERBİRİ İÇİN MİKTAR) 6100,00 TEST
ASO 14000,00 TEST
CRP 14000,00 TEST
RF 13000,00 TEST
KAN SAYIM REAKTİFİ 42000,00 TEST
İDRAR STRİBİ 28000,00 TEST