KİT İLE KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi -ist a nb ul K a nuni Sult a n Süley ma
60.000 Adet Tam Otomatik İdrar ve Mikroskobi Strip Kiti İle Birlikte Geçici Cihaz Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/40213
1-İda re nin
a) Adresi : Turgut Özal Caddesi No:1 Halkalı 34142 Küçükçekmece İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2124041692 - 2124955955
c) Elektronik Posta Adresi : istanbuleah4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanenin adresinde bulunan tıbbi sarf deposu
c) Teslim tarihi : Cihaz Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren en geç 5 gün içerisinde kullanılır vaziyette idare tarafından gösterilen adreste ve yerde hazır bulunduracaktır. Kitler, Hastanenin yazılı talebi doğrultusunda sözleşme süresi içerisinde peyder pey olarak teslim edecektir. Yüklenici firma, hizmetin devamlılığı açısından, reaktif ve kitlerin temininin aksatılmamasından sorumludur. Talep edilen kitler en geç 10 (on) iş günü içide teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastanenin Adresinde Bulunan İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 26.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da
yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi,
d) Alım konusu fidan, çiçek veya tohum gibi mallar ise Tarım ve Köyişleri Bakanlığı düzenlenen ve isteklinin teklif edilen ürünün üretici olduğunu gösteren belge veya belgeler,
e) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi,
f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
g) Harp araç ve gereçleri ile silah, mühimmat ve patlayıcı maddelere ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili bakanlık veya kuruluşlarca verilen üretim/işletim izni (müsaadesi) belgeleri,
ğ) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İdare tarafından isteklinin imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edeceği belirtilecektir. İdarenin yukarıdaki belgeleri birlikte istemesi ( Alım konusu mal gıda, fidan, çiçek, tohum veya tıbbi cihaz,
silah ve mühimmat değil ise (d), (e), (f) ve (g) alt bentlerinde yer alan belgelerin belirtilmesi
gerekmemektedir.); isteklinin ise bu belgelerden birini sunması yeterlidir. Ancak kontrole tabi liste kapsamında bulunan harp araç ve gereçleri, silah, mühimmat ve patlayıcı maddelere ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili bakanlık veya kuruluşça verilen üretim/işletim izni (müsaadesi) belgesinin sunulmak zorunda olduğu ayrıca belirtilecektir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Cihaz kullanılacak yedek parça dahil sözleşme süresince ücretsiz olmak kaydıyla garantili olacaktır. Yüklenici firma cihaz arızası durumunda en geç 2 saat içinde müdahale etmeli, strip okuyucular 72 saatte yeder cihazla değiştirilmelidir. Sık arıza durumunda yedek olarak otomatik bir idrar strip okuyucu, sarf malzemesi sağlanmalıdır. Bu garanti hem satıcı hem de distribütör tarafından verilmeli ve taahhüt edilemlidir.
Firmaya arıza bildirimi, kit ve sarf malzemesi istemleri mesai saatlerinde telefon ve faksla mesai saatleri dışında ve hafta sonları telefonla yapılacaktır. Bu çağrı saatlerinden en geç 1 saat içinde çağrılara cepa verilecektir. Bu yüzden firmalar 24 saat açık olan en az iki cep telefonu ve bir faks numarası bildiriceklerdir. Kurulacak sistem ( cihaz ) ile ilgili periyodik bakım xelayanı ya.onakuana verilecektir. Bakımlar ve parça değişimleri zamanında ve cihaz bakım klavuzu yedek parça kullanım ömürlerine göre yapılacaktır ve yüklenici firma tarafından, cihazların ayrıntılı bakım programı dosyası muayyene ve kabul işlemleri esnasında komisyona sunulmak üzere ibraz edilecektir. Bu program Koruyucu bakım aralıkları, koruyucu bakımda ( günlük, aylık, 3 ve/veya 6 aylık ) yapılacak işlemleri, Yedek malzeme listesi içermeli. Periyodik ve koruyucu bakımlarda, cihazların bakımı firmaca zamanında ve eksiksiz yapılacaktır ve gerekli ihtimanın gösterilmemesi ihale
iptalinin sebebi olacaktır.
Kitlerin kullanımı süresince teknik bakım ve onarımda kullanılacak gerekli yedek parça ve benzeri sarf malzemeler ücretsiz verilecektir.
Teklif veren firmalara söz konusu cihaz için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyecektir. Teklif verecek firmanın ülke çapındaki referansları ve teknik servis sağlama imkanları yeterli görülmezse en düşük fiyatı vermiş olsa bile teklifi geçersiz sayılacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif Edilecek cihaz ve kitlerle 1 hafta süreli idarenin belirleyeceği tarihte demostrasyon çalışması yapılacaktır. Uygun cihaz bulunduğunda demostrasyon çalışmasına son verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastanenin Adresinde
Bulunan Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastanenin Adresinde Bulunan Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
KİT İLE KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR Eğitim Ve Araştırma Hastanesi-istanbul Kanuni Sultan Süleyma
Kit İle Kit Karşılığı Geçici Cihaz Satın Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/40213
1- İda re nin
a) Adresi : Turgut Özal Caddesi No:1 Halkalı 34142
b) Telefon ve faks numarası : 2124041692 - 2124955955 c) Elektronik posta adresi : istanbuleah4@saglik.gov.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 03.04.2012 - 2073
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : istanbul - 31.03.2012
3- İha le İpta l Ta rihi : 06.04.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
İhaledeki kit miktarının değişmesi.