• İhale No
    2011/43396
  • İhale Adı
    Kit karşılığı 4 kısım cihaz kullanma uygulaması
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Devlet Hastanesi

Kit karşılığı 4 kısım cihaz kullanma uygulaması
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/43396
1-İdarenin
a) Adresi : KIRAZLIDERE MAHALLESI HASTANE CADDESI 05200 AMASYA MERKEZ AMASYA
b) Telefon ve faks numarası : 3582184000 - 3582120001
c) Elektronik Posta Adresi : amasyadhs2@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Devlet Hastanesi sarf depo birimi
c) Teslim tarihi : İşin süresi 365(Üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür. Sözleşmeyi mütakip 15 gün içerisinde işe başlanacaktır. Malzemeler ihtiyaç duyuldukça peyder pey alınacak olup, siparişi müteakip 15 gün içerisinde eczane deposuna teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Amasya Sasbuncuoğlu Şerefeddin Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 20.04.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu yada imalat yeterlilik belgesi

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Teknik Şartnamede yazılı hususlar geçerlidir.

4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


İsteklilerden Sağlık Bakanlığı Tedavi Genel Müdürlüğünün Tıbbi Cihaz satınalma işlemleri hakkındaki genelgesi gereğince T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)  ihale tarihi itibariyle kayıtlı olmalı ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilecek olan kit karşılığı laboratuar cihazlarına ilişkin ihale teklif zarfı içerisinde teknik şartnamenin her maddesine türkçe olarak şartnameye uygunluk belgesi sunacaklardır. Ayrıca istekliler teknik bilgiyi içeren tüm orjinal teknik döküman ve katologları teklif zarfı içerisinde sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya  özel hastanelerde  gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf veya  kit karşılığı tıbbi cihaz işi .


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Amasya Ziraat Bankası Şb. TR340001000030129554765001 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Amasya Sasbuncuoğlu Şerefeddin Devlet Hastanesi Satınalma Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan gün ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır. Teklif mektuplarının birim fiyat kısmında virgülden sonra 2 hanedene fazla kullanılabilir; ancak tutar kısmı 2 hane olmak zorundadır.

4 Kısım Kit Karşılığı Cihaz Kullanma uygulaması ihalesi için kısmı teklif grup bazında verilecektir. Örneğin 3.Kısım olan Kit Karşılığı Seroloji Cihazına kullanımına teklif verecek olan istekliler kısım içerisinde mevcut olan 3 kalemin tamamına teklif vereceklerdir.






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HCG 10000,00 Test
Digoxin 100,00 Test
Procalcitonin 400,00 Test
Tüberküloz 750,00 Test
Miks spesifik alerjen 8000,00 Test
Tekli alerjen 5000,00 Test
Total IgE 2000,00 Test
Kan gazı 10000,00 Test