• İhale No
    2012/20713
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI CİHAZ ALIM İŞİ
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Şubat 2012 14:30
  • İdare
    Van Gevaş Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Van
  • İşin İli
    Van
  • Yayın Tarihi
    17 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI CİHAZ ALIM İŞİ
Gev a ş Dev let H a st a nesi
Kit Karşılığı Cihaz Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/20713
1-İda re nin
a) Adresi : Karsıyaka Mah. 100. Yıl Cad. 1 Gevaş Van
b) Telefon ve faks numarası : 4326122065 - 4326122066
c) Elektronik Posta Adresi : gevasmso@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gevaş Devlet Hastanesi Laboratuarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasını müteakip 3 gün içerisinde, Teslimatlar en fazla 2 parça halinde yapılacak olup, idarenin bu yöndeki talep yazıları dikkate alınacaktır.Talep yazılarına mutakip en fazla 5 gün içinde bu talepler yerine getirilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gevaş Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 27.02.2012 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Arıza durumunda 8 (sekiz) saat içinde müdahale edilecek, yedek parça gerektirmeyen onarımlar 24 saat içinde, gerektiren onarımlar ise 48 saat içinde giderilmiş olacaktır. 48 saat içinde onarılamayan cihaz firma tarafından aynı tip bir cihazla değiştirilecektir. Bu yapılmazsa, firma tarafından, her gün laboratuvara başvuran hastaların kan örnekleri hastanemizin uygun bulduğu, sağlık bakanlığı tarafından onaylı ve laboratuar uzmanlarının onay verdiği bir laboratuvarda çalıştırılarak aynı gün laboratuvarımıza ulaştırılacaktır. Bununla ilgili tüm masraf firmaya ait olacaktır.
-Taahhüt edilen sürede cihaz arızasının giderilememesi, yeni cihaz kurulamaması reaktiflerin, kalibratör, kontroller ve sarf malzemelerin zamanında teslim edilememesi veya sipariş edilenden eksik teslim edilmesi, hasta örneklerinin çalışılamaması nedeni ile çalışmanın aksaması halinde her aksayan test maliyeti kadar ceza firma tarafından kurumumuza ödenecektir. Bu da yapılmazsa aksayan her gün için ilgili idari şartname hükümleri uygulanacaktır.
- Cihazdaki arıza nedeni ile gelen teknik servis elemanı, işi bittiğinde ilgili uzmanı bilgilendirip, teknik servis raporunu imzalatmadan laboratuvardan ayrılmayacaktır. Laboratuvar uzmanı tarafından cihaza müdahale eden teknik servis elemanının yeterli bulunmaması durumunda daha yetkin başka bir teknik servis elemanı talep edilebilir.
- Cihazlarla birlikte verilen diğer bütün malzemelere (bilgisayar, yazıcı, güç kaynağı, klima, santrifüj, soğutucu
vb.) ait her nevi teknik servis hizmeti ve yedek parça değişimi ihale bitimine kadar firmaya ait olacaktır.
- laboratuar uzmanlarının değerlendirmesi neticesi cihazda çalışılan testlerle ilgili kalibrasyon, internal ve external kalite kontrol sonuçlarının uluslar arası kabul edilebilir düzeylerde olmadığı, cihazın test çalışmasında ve kalite kontrol çalışmalarında sürekli sistematik hata verdiği durumlarda, cihazın test verimliliğinin %90'ın altında olduğu durumlarda ve cihazla ilgili sık teknik arızaların yaşanması durumunda cihaz firma tarafından ön koşulsuz olarak yenisi ile değiştirilecektir.
- Cihaz laboratuarımızda kaldığı müddetçe, tüm bu sürede cihaz, teknik servis, yedek parça, test çalışması ve benzeri, garanti ve teknik servisle ilgili tüm garantiler hem firma hem de distribütör tarafından verilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İsteklilerden; Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği, ihale tarihi itibari ile, teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt bildirim işlemlerini yapmış olması ve teklif edilen tıbbi cihazlar/ürünler için TITUBB'da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresi bulunan onaylanmış (barkod numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. İstekliler, teklif ettiği ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt ve bildirimini sunacaklardır. (Sundukları belge, üretici ve/veya ithalatçı firmalar için iki rakamı ile başlayan onaylı firma numarasını, bayi iseler sekiz rakamı ile başlayan onaylı ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.) Ancak Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği, teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB' a kayıt veya bildirim işlemi aranmaz, bu durumda üreticinin veya ithalatçının Yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması gerekmektedir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. Tedarik Edilecek Malların/Cihazın Orjinal Katolog, Prespektüs, Fotograf Veya Teknik Dökümanlar Teklif Dosyaları İle Birlikte Sunulacaktır. Katolog Üzerinde Teklif Edilen Cihaz Marka Model Ve/Veya Seri Numarası İşaretlenecektir.
2. Teklif Edilecek Kısım İçin Hazırlanacak Olan Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi Teklif Dosyasında
Bulundurulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gevaş Devlet Hastanesi
adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gevaş Devlet Hastanesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BETA HCG 700,000 TEST
TSH 700,000 TEST
FT4 700,000 TEST
FT3 700,000 TEST
LH 300,000 TEST
FSH 300,000 TEST
İNSÜLİN 300,000 TEST
KORTİZOL 300,000 TEST
ANTİ TPO 300,000 TEST
PROLAKTİN 300,000 TEST
PTH 300,000 TEST
FERRİTİN 300,000 TEST
VİTAMİN B12 300,000 TEST
ANTİ HIV 300,000 TEST
ESTRADİOL 300,000 TEST
TAM KAN SAYIM KİTİ 7000,000 TEST