SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
KİT KARŞILIĞI CİHAZ KULLANMA USULÜ İLE TAM OTOMATİK KARDİYAK TEST ANALİZÖRÜ VE KİTLERİN TEMİNİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/26168 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | MESRUTIYET MAHALLESI HUZUR SOKAKNO: 10 67030 ZONGULDAK MERKEZ ZONGULDAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3722521900 -3722521923 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | zonguldakdhs4@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mah.Huzur Sk.No:10 67030 ZONGULDAK |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi 610 (altıyüzon) takvim günüdür. Ancak işin en geç 31/12/2012 tarihinde bitirilmesi esastır.Sözleşmeye yapıldıktan sonraen geç (5) gün içerisinde işe tam ve çalışır durumunda teslimat yapılır. İhale konusu mal, sözleşmenin imzalanmasından sonra, idarenin sipariş tebligatına müteakiben malın sipariş tebligatının/yazısının tamamı kadarı en geç (3) gün içerisinde teslimat yapılacaktır. Yüklenici, malzemelerin ilgili depolara/yerlere (hastane deposuna veya kullanılan alana/yere) teslimatı yapmaması yada ihale dokümanlarına (teknik, idari, sözleşme gibi) uymaması halinde, düzenlenen rapor dahilinde, cezai müeyyide maddesi uygulanacaktır. İstenilen test miktarları teknik Şartnamenin ekinde liste halinde belirlenmiştir. Kalibrasyon, kalite kontrol ve tekrarlar için harcanan testler firma tarafından verimlilik farkı olarak karşılanacaktır.Ekte belirtilen test sayılarına ise hastanemiz laboratuarından hastanemiz ana bilgisayar sistemine aktarılan onaylanan test sonucu sayısı göz önüne alınarak ulaşılacak, ekteki sayılar tamamlanana kadar firma kit temin etmeye devam edecektir.Bu sayılar aylık olarak takip edilecektir. Parametrelerin /kitlerin her ayın sonunda hastanemizOTOMASYON yazılımından (cihaz bilgileri ile karşılaştırılarak )alınan fiili sonuç miktarı ile karşılaştırılacak olup mal teslimatı aylık kontrol edilip (3) aylık ihtiyaçtan fazlasını getirilmeyecektir. Teslimatta kesilen fatura ile birlikte mal depoya teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır.Fatura tutarındaki miktar kadar teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz.Ödeme işlemlerine başlanılmaz. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği,Konferans Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 21.03.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin,ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- Teklif edilen malzemenin Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB )`a kayıtlı olduğu belgeleyerek TİTUBB`da Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylanmış ürün (Barkod) numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde ve/veya Ürünlerin barkod numaralarını Birim Fiyat Teklif Cetvelinde göstereceklerdir.
-Yükleniciler sözleşme sırasında,yukarıda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini,birim fiyatını,markasını,UBB Barkod No.sunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat,genişlik, uzunluk v.s.....) bu ürünlere ait UBB / TITUBB barkod no.sunu da açıklama kısmına eklenecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tümisteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın alma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği,Satın alma Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan)takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Troponin I /T | 16000,00 | TEST |
Pro BNP /BNP /NT- Pro BNP | 12000,00 | TEST |
Kütle CK-MB | 11000,00 | TEST |
Miyoglobin | 10000,00 | TEST |
Beta hCG | 2000,00 | TEST |