HATAY İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
2016-2017 YILLLARI CİHAZ KARŞILIĞI SARF MALZEMELERİ TOPLU ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/172863 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Akasya Mahallesi 2. Etap Toki Arkası 87. Sok. No:23 31100 ANTAKYA/HATAY |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3262901141-45 - 3262901150 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hataykhb.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 11 KISIM CİHAZ KARŞILIĞI SARF MALZEMELERİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Antakya Devlet Hastanesi, İskenderun Devlet Hastanesi, Hatay Kadın Doğum Ve Çocuk Bakım Evi Hastanesi, Kırıkhan Devlet Hastanesi, Dörtyol Devlet Hastanesi, Reyhanlı Devlet Hastanesi, Samandağ Devlet Hastanesi, Erzin Devlet Hastanesi, |
c) Teslim tarihleri | : | Teslimatlar 01.05.2016 tarihi baz alınmak suretiyle 9 eşit parti (Teslimatın eşit partilere bölünememesi halinde idarenin kabul edeceği şekilde dağılım yapılacaktır.) halinde ikişer ay ara ile yapılacaktır. Tüm teslimatlar teslimat ayının ilk on günü içerisinde yapılacaktır (10. günün hafta sonuna denk gelmesi halinde izleyen ilk iş günü mesai bitimine kadarki süre esas alınır). Teslimatlar malzeme dağılım tablosundaki miktarlar ve kurumlar dikkate alınarak sözleşmenin 10.1.1 maddesinde belirtilen idarelere teslim edilecektir. Genel Sekreterlik tarafından aksi belirtilmediği sürece teslimat değişiklikleri yüklenicilere Tesislerce resmi yazı iletilmek suretiyle yapılacaktır. Teslimatlarda Tesislerce resmi yazı iletilmeden değişiklik yapılmayacaktır. Sözleşmenin teslimat başlangıç tarihinden sonra imzalanması halinde sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içerisinde ilk teslimat yapılacak diğer teslimatlarda 01.05.2016 tarihi baz alınmaya devam edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ TOPLANTI SALONU -Akasya Mah. 2. Etap Toki Arkası 87. Sk. No:23 5.Kat Antakya/HATAY |
b) Tarihi ve saati | : | 20.01.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-İstekliler ihale dokümanı içerisinde verilen Ürün Bilgi Formunu eksiksiz doldurarak teklif ile birlikte sunacaklar veya bu formda yer alan bilgilere teklif dosyasında (Teklif Mektubunda veya UBB çıktılarında veya diğer belgelerde) yer vereceklerdir. Sunulan Ürün Bilgi Formu ve/veya UBB çıktılarına göre yapılacak sorgulamalarda isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) ve/veya SGK’ya kayıtlı ve onaylı olması gerekmektedir. İsteklilerin bayi (yetkili satıcı) olması halinde yine bu durum TİTUBB sorgulaması sonucu teyit edilecektir. Ayrıca muayene aşamasında teslimat süresince yapılan sorgulamalarda onaylı (Geri ödemeye tabi malzemelerde SGK ve Sağlık Bakanlığı onaylı) olmayan malzemeler kabul edilmeyecektir. T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası ve SGK uygulamalarında değişiklik olması halinde yeni duruma göre hareket edilecektir. Bu hususlara uygun olmayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2-İstekli tarafından teklif edilen ürünlerin SUT eşleşmesi kontrol edilecek olup SUT kodları ile eşleşmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca SUT Komisyonları tarafından ihale tarihi itibariyle henüz eşleşmesi onaylanamayan (Listesi yayımlanmayan) malzemelerin alımları yapılabilecek ancak alımdan sonra SUT Komisyonlarınca eşleşmelerin uygun görülmemesi veya iptal edilmesi halinde alımların/sözleşmenin iptali yapılabilecektir. Firmaların SGK’ya sunmuş olduğu taahhütnameye aykırı olarak yanlış eşleştirme yapıldığının tespit edilmesi halinde oluşacak tüm zararların firmalardan tahsili yapılabilecektir.
3-İstekliler uhdelerinde kalan kalemlerle ilgili HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD Halinde) Sözleşme evrakları ile birlikte sunacaklardır. CD'nin üzeri yetkili kişilerce imzalanmış olacak ve sözleşme esnasında CD'yi sunmayan isteklilerle sözleşme imzalanmayacak dolayısıyla CD'nin sonradan sunulması talebi kabul edilmeyecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Mali Hizmetler Başkanlığı-Merkezi Satınalma Birimi, Ayrıca Halk Bankası Köprübaşı Şubesi İban TR440001200922900005000072no'lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye verilmek üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecek ve ihale dokümanı merkezi satınalma birimince satılabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ-MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI-MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ-Akasya Mah. 2. Etap Toki Arkası 87. Sk. No:23 5.Kat Antakya/HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ANTERİOR VİTREKTOMİ PROBU CİHAZ UYUMLU DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) | 135 | adet |
FAKO İNFÜZYON KILIFI (SLEEVE) KİTİ 2,2 | 75 | adet |
FAKO İNFÜZYON KILIFI (SLEEVE) KİTİ 2,8 | 420 | adet |
FAKO KASETİ CİHAZ UYUMLU DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) | 740 | adet |
FAKO UCU 30 DERECE YUVARLAK, 19G | 280 | adet |
FAKO UCU 45 DERECE YUVARLAK, 19G | 15 | adet |
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) PULSE OKSİMETRE PROBU-SPO2 SENSÖR, PEDİATRİK | 17.030 | adet |
DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) PULSE OKSİMETRE PROBU-SPO2 SENSÖR, YETİŞKİN | 16.790 | adet |
ENTERAL BESLENME POMPA SETİ,YIKAMALI | 10.550 | adet |
PERİFERİK SİNİR BLOKAJ İĞNESİ /KANÜL 100 MM | 100 | adet |
PERİFERİK SİNİR BLOKAJ İĞNESİ /KANÜL 80 MM | 2.610 | adet |
PERİFERİK SİNİR BLOKAJ İĞNESİ /KANÜL 50 MM | 2.910 | adet |
SÜT SAĞMA SETİ DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) | 6.870 | adet |
TPN NEONATAL(YENİDOĞAN) SET 250ML | 2.500 | adet |
TPN NEONATAL(YENİDOĞAN) SET 500ML | 2.500 | adet |
TPN TORBASI EVA BAG( PARENTERAL BESLENME TORBASI )1000 ML | 10.000 | adet |
TPN TORBASI EVA BAG( PARENTERAL BESLENME TORBASI ) 500 ML | 1.200 | adet |
TPN TRANSFER SETİ İÇİN TÜP SETİ VENTSİZ | 5.000 | adet |
TPN TRANSFER SETİ ŞIRINGA İNLET (GİRİŞ) VENTLİ MİKRO VOLÜM | 1.100 | adet |
TPN TRANSFER SETİ ŞIRINGA İNLET (GİRİŞ) VENTSİZ | 3.800 | adet |
"DAMAR MÜHÜRLEME CİHAZI İÇİN LAPAROSKOPİK UÇ ISI KONTROLLÜ EĞRİ BIÇAK 35 CM " | 75 | adet |
DAMAR MÜHÜRLEME VE KESME CİHAZI İÇİN EĞRİ UÇ 22(±2)CM AÇIK CERRAHİ | 75 | adet |
ULTRASONİK KESME VE KOGÜLASYON CİHAZI İNCE DİSEKSİYON PROBU 5-10CM | 75 | adet |
ULTRASONİK KESME VE KOGÜLASYON MAKASI EĞRİ 35-40CM | 75 | adet |
VOLÜMETRİK İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFTLİ | 4.000 | adet |
VOLÜMETRİK İNFÜZYON POMPA SETİ TEKLİ | 50.950 | adet |
İhale Tarihi 01.02.2016 10:00 olarak değişmiştir.
İhale Tarihi 29.01.2016 10:00 olarak değişmiştir.
İhale Tarihi 01.02.2016 10:00 olarak değişmiştir.