• İhale No
    2013/76001
  • İhale Adı
    KIT KARŞILIĞI CIHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Temmuz 2013 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    17 Haziran 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIT KARŞILIĞI CIHAZ SATIN ALINACAKTIR
AĞRI KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Kıt Karşılığı Cıhaz Alımı, 28 Kısım alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/76001
1-İdarenin
a) Adresi:Ağrı kamu hastaneler Birliği genel Sekreterliği, Merkezi Satınalma Birimi Hürriyet Mah. Vali Konağı Cad. 2. Kat MERKEZ AĞRI AĞRI MERKEZ/AĞRI
b) Telefon ve faks numarası:4722159008 - 4722165111
c) Elektronik Posta Adresi:mali@agrikhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Ağrı İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğimize Bağlı Ağrı Devlet Hastanesi, Tutak Devlet Hastanesi, Talşıçay Devlet Hastanesi, Eleşkirt Devlet Hastanesi Ve Hamur Devlet Hastanesi Yöneticilikleri.Yüklenici, bu teknik şartnamede öngörülen özellikteki cihaz/cihazları ve ekipmanları hastanelerin laboratuarına kuracaktır. Sistemin kurulup çalışır duruma getirilmesi için mevcut laboratuar ortamı kullanılacak olup, gerekli olan tadilat, düzenleme ve tefrişatı yüklenici firma/firmalar tarafından laboratuar uzmanı gözetiminde yapılacaktır.Teklif edilen tüm cihazlar doğrudan veya dolaylı olarak hastane otomasyon programına uyacak şekilde olmalıdır. İdare otomasyonla bağlantının kurulabilmesi için laboratuarlara network altyapısını sağlayacaktır. Yüklenici; cihazlarla olan bağlantıyı kuracak, veri aktarımı yapabilmek için gerekli olan ara yazılımlar ile donanımları karşılayacak ve sistemin aksatılmadan çalışması ile sürekliliği sağlayacaktır. Bu çalışmaları hastanenin otomasyon ünitesi ile işbirliği içinde ve uyumlu olarak gerçekleştirecektir. Sistem içerisindeki cihazlarla ve otomasyon işlevi ile ilgili teknolojik yenilikler ortaya çıktıkça bu yenilikler yüklenici tarafından ücretsiz olarak sağlanacak ve uygulanacaktır. Cihazların Hastanelerin otomasyona bağlanması süresinde oluşacak tüm masraflar yükleniciye ait olacak
c) Teslim tarihi: Cihazlar en geç sözleşme imzalanmasına müteakip, 15 iş günü içinde kalibrasyonları ve tüm denemeleri yapılmış şekilde teslim edilecektir. Kitler idarenin yazılı talebi doğrultusunda talebin kendisine tebliğ edildiği tarihinden itibaren en geç 10 gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ağrı İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi Hürriyet Mah. Vali Konağı Cad. Ağrı/Merkez
b) Tarihi ve saati:16.07.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında; teklif edilen malzemenin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin TITUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İstekliler her bir kaleme karşılık gelen barkod numaraları ve firma/bayii tanımlayıcı numaralarını internet çıktısı olarak teklif zarflarında sunacaklardır. Sağlık Bakanlığı onayı olmayan ve barkod numarası eksik veya hatalı olan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüde düşülmesi halinde idarece, ürüne ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü´ne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif etmiş oldukları cihazların katalog veya kullanım klavuzlarını, ayrıca teknik şartnameye cevap yazıları teklif veren istekli tarafından kaşe ve mühürlü olarak ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılmış her türlü hastane donanımları, tıbbi sarf, laboratuvar sarf, kit veya sarf karşılığı cihaz edinme işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ağrı Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi (İhale döküman bedeli Genel Sekreterliğimizin Ağrı Vakıflar Bankası Nezdindeki TR460001500158007300464330 IBAN nolu hesabına yatırılacatır.) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Ağrı Vakıflar Bankası Nezdindeki TR460001500158007300464330 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim