• İhale No
    2011/119026
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Muğla il Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    04 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Muğla İl Sağlık Müdürlüğü - Muğla
Kit Karşılığı (40.000 Test) 4 Adet HPLC Varyant Analiz Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/119026
1-İdarenin
a) Adresi : Orhanıye Mah. Ismet Çatak Cad. No:22 48000 Muğla Merkez
Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522141105 - 2522129978
c) Elektronik Posta Adresi : muglaidarimaliisler@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Müdürlüğümüze bağlı Muğla Merkez Halk Sağlığı Laboratuarı ile Milas, Ortaca ve Fethiye birinci basamak Hemoglobinopati Tanı Merkezlerine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Teslimat sözleşme tarihinden itibaren ilgili kuruluşlara malın teknik, idari şartname ve sözleşmeye uygun olarak tesliminden sonra fatura kesilir. İdarenin isteği doğrultusunda kitler peyderpey teslim alınacağından, yüklenici firma kitleri İdaremize teslim ettikten sonra fatura kesilmesi aşamasında, teslim edilen kit sayısı esas alınmayıp laboratuarlarımızca yapılan test sayısı baz alınarak fatura düzenlenecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 26.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Cihaz, kullanılacak yedek parçalar da dahil olmak üzere, sözleşme süresince ücretsiz olmak kaydıyla garantili olmalıdır.
Firma, cihazında kit ve sarf malzemelerinin kullanıldığı süre zarfında cihazı 24 saat çalışır vaziyette faal olarak tutacak ve her türlü bakım, onarım ve yedek parça ihtiyacını ücretsiz olarak karşılayacaktır. Bu hizmetin sözleşme süresince kesintisiz olarak yapılacağı hem yüklenici firma hem de distribütör firma tarafından garanti edilmelidir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a)Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olan ürünler için; İsteklilerin teklif ettikleri ürün ve firma kayıtları ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıt olmak zorundadır. İstekli, Tedarikçi ise, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı tedarikçi numaralarını sunmak zorundadır. İstekli, bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı ve kendisine tedarikçi tarafından verilen bayi tanımlayıcı numaralarını ihale aşamasında sunmak zorundadır. Tedarikçi firmalar ve bayileri ile yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler ihale tarihi itibariyle "Sağlık Bakanlığı" tarafından onaylanmalı ve UBB'de "Sağlık Bakanlığından Onaylıdır" ibaresi bulunmalıdır. Bu belgeleri sunmayan veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı olmayan isteklilerin teklif ettiği ürünlerin alımı yapılmayacaktır.
b)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliğini, Vücut dışında kullanılan (invitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamı dışında olan malzemeler için üreticinin/ithalatçının teklif edilen malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanını verecektir.
c)İsteklilerin teklif ettikleri Cihazlarda kullanılacak kitler, Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC) kapsamında olduğundan kitlere ve ürünlere ait olan TİTUBB kod numaralarını teklif mektubu eki cetvelde veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında sunacaklardır. İsteklilerin teklif ettikleri Cihazlarda kullanılacak kitlere ve ürünlere ait olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nın (TİTUBB) Sağlık Bakanlığınca onaylıdır ibaresi olan çıktıları ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar; ".marka,model cihazı ve kiti teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevap cihazın katalogları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı kalacaktır. Cihaz ve kitler ile ilgili tüm teknik dökümanlar (katolog, broşür, kullanım klavuzu vb) Türkçe olarak teklifle beraber sunulmalıdır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel kurum ve kuruluşlarda yaptıkları her türlü kit karşılığı cihaz alım işi kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Kit karşılığı kiralanacak cihazların 1. Basamak Tanı Laboratuarlarında kullanılacak olması ve cihazlardan maksimum verim alınmasının sağlanması amacıyla, fiyat dışı unsurların toplam ağırlık oranı % 20 olarak belirlenmiş,belirlenen teknik özellikler ve teknik özelliklerin toplam ağırlık oranı içindeki payları aşağıda belirtilmiştir.
1- Cihazların Hb A2/F taraması için saatte 12 veya daha fazla numune çalışma özelliği olması, (toplam ağırlık içindeki dağılımı % 5 olarak belirlenmiştir.)
2- Cihazların bir defada en az 250 numune yükleme ve çalışma kapasitesinde olma özelliği, (toplam ağırlık içindeki dağılımı % 5 olarak belirlenmiştir.)
3- Cihazların aynı reaktif seti ve kolon kullanarak HbE ve diğer anormal hemoglobinleri de isimleri ile birlikte belirleyebilme özelliği, (toplam ağırlık içindeki dağılımı % 5 olarak belirlenmiştir.)
4- Cihazların aynı reaktif seti kullanarak alfa talasemi (HbH, Hb Barts v.b.) gibi anormal hemoglobinleri de
isimleriyle belirleyebilme özelliği olması, (toplam ağırlık içindeki dağılımı % 5 olarak belirlenmiştir.) En avantajlı fiyat aşağıdaki şekilde hesaplanacaktır:
T.F= Teklif edilen birim fiyat toplam bedel
FDU =Fiyat dışı Unsur
FDU Top= Fiyat Dışı Unsurlar Toplamı (FDU1+FDU2+FDU3+FDU4) EATF=En Avantajlı Teklif Fiyat
EATF=TF-(TF x FDUtop/100)
Fiyat dışı unsurlara ait teknik özellikler ile ilgili olarak yüklenicilerden yazılı olarak bu özelliklerin cihazlarda olduğuna dair taahhütname istenecek, bir çelişki yaşanması durumunda İhale Komisyonunca istenen demonstrasyon sonucuna göre değerlendirme yapılacaktır. Taahhütname vermeyen firmaların toplam fiyat dışı ağırlık oranı 0 (sıfır) olarak kabul edilecektir.
Ayrıca fiyatların eşit olması durumunda;
- Fiyat dışı unsurların ağırlık katsayısı oranı yüksek olan teklif tercih edilecektir.
- İş deneyim belgesi tutarı daha fazla olan tercih edilecektir.
-Teklif edilen cihazın hasta sonuçlarını; üzerinde hasta adı , sonuçları, referans değerleri ve kromotogramın bulunduğu bir rapor halinde vermesi tercih nedenidir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla İl Sağlık Müdürlüğü
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 51 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Muğla Şubesinin TR030001000201357706375001 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim