• İhale No
    2014/36956
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    03 Nisan 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

KİT VE SARF KARŞILIĞI CİHAZ KULLANMA UYGULAMASI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/36956
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 0322 455 70 26 - 0322 455 70 32
c) Elektronik Posta Adresi : khb01.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 KALEM KİT VE SARF KARŞILIĞI CİHAZ KULLANMA UYGULAMASI MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Alım Yapan İdarelerin Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip peyderpey yazılı sipariş bildiriminden itibaren 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar malzeme hastaneye teslim edilecektir. Sağlık tesisi ihtiyacına göre ya da stokla ilgili mevzuatta değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliği edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati : 05.05.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünler için TİTUBB ürün kaydı (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ile firma ve/veya bayilik kayıtlarını ibraz edeceklerdir. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; üretici / ithalatçı firmaya ait kapsam dışı beyanını ve yetkili satıcı belgesini ibraz edeceklerdir. Ayrıca; İstekliler, HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD halinde) teklifle birlikte sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bankası Gazipaşa Şubesi nezdindeki TR760001200916500005000010 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak Makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZ YİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SERUM SETİ(IŞIKTAN KORUMALI) 5.000 ADET
SÜT SAĞIM SETİ 2.200 ADET
ŞEKER STRİBİ / KAN ŞEKERİ ÖLÇÜM ÇUBUĞU 557.000 ADET
İNFÜZYON POMPA IŞIĞA DAYANIKLI SET(TEK KANALLI) 12.000 ADET
PULSE OKSİMETRE PROBU-SPO2 SENSÖR, PEDİATRİK DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 21.000 ADET
PULSE OKSİMETRE PROBU-SPO2 SENSÖR, YETİŞKİN DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 5.000 ADET
HASTA ISITMA BLANKETİ 1.200 ADET
ENTERAL BESLENME POMPA SETİ TEK YOLLU, TORBALI 5.450 ADET
PERFİZYON POMPASI 1.500 ADET
AĞRI POMPA SETİ 250 ADET
YETİŞKİN CRRT(SÜREKLİ RENAL REPLASMAN SETİ) 300 ADET
OTOTRANSFÜZYON SETİ 100 ADET
ACT KARTUŞU 4.500 ADET
NEOLATAL SET 9.000 ADET
TRANSFER SET 7.500 ADET
TPN TORBASI 2.500 ADET
SELEKTÖR VALF 400 ADET
SIVI BAZLI JİNEKOLOJİK PAP TEST KİTİ 20.000 Test
SIVI BAZLI NON JİNEKOLOJİK TEST KİTİ 100 Test
İMMÜNOHİSTOKİMYASAL SİSTEM REAKTİFİ 20.000 Test
ABO/REVERSE KAN GURUPLAMA KARTI 40.000 Test
CROSS-MATCH KARI 35.000 Test
YENİDOĞAN ABO/ D KAN GURUPLAMA KARTI 500 Test
DİRECT COOMBS KARTI 2.000 Test
İNDİRECT COOMBS KARTI 400 Test
RH SUPGRUP+K KARTI 150 Test
SYPHİLİS(TPHA) TESTİ 500 Test
KOLLAJEN ADP 10.000 Test
KOLLAJEN EPİNEFRİN 10.000 Test
P2Y 3.000 Test
02 Mayıs 2014

İhale Tarihi 22.05.2014 10:00 olarak değişmiştir.