• İhale No
    2011/71629
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Haziran 2011 11:00
  • İdare
    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    17 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Süley ma n De mi re l Ü niv er sit esi Sa ğ lı k Ara şt ır ma Ve Uy g ula ma H a st a nesi
2011 YILI MİKROBİYOLOJİ LABORATUARI REAL TİME PCR KİTLERİ VE CİHAZLARI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/71629
1-İda re nin
a) dresi : Sdü Dogu Yerleşkesi Çünür Isparta Merkez Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2462371761 - 2462371762
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@med.sdu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adres (varsa) : ttps://ekap.kik.gov.tr/EK P/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma Uygulama Hastanesi
Deposu Doğu Yerleşkesi Isparta
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
200 (ikiyüz) takvim günüdür. Sözleşme imzalandıktan sonra işe başlanıp, idarenin ihtiyacına göre peyder pey teslim edilerek
20.12.2011 tarihinde sona erer.İstekli idarenin sipariş vermesine müteakip 7 gün içerisinde sipariş edilen malzemeleri teslim etmek zorundadır.
3- İha lenin
Süleyman Demirel Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
a) Yapılacağı yer : Araştırma Uygulama Hastanesi Toplantı Salonu Doğu Yerleşkesi
Isparta
b) Tarih ve saati : 09.06.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında istekliler (TİTUBB)´da kayıtlı olmalı, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsanımında yer alan malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ve T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. Onaylı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ihale dosyasında vermek zorunludur. Sağlık Bakanlığı Tarafından UBB kodu verilmiş malzemelerin barkot numaraları ve ticari markalarının ihale dosyası içerisinde verilecektir. İstekliler teklif dosyalarında üretici, italatçı veya bayi olarak TİTUBB´da kayıtlı olduğuna dair belgeyi vermesi zorunlu olup istekli firmanın tanımlayıcı nosu ile istekli firma bayi ve bayi tanımlayıcı no´sunun teklif zarfında verilmesi gerekmektedir. T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında olduğuna dair yazılı
beyanı verecektir.(Sözleşme sırasında Firmalar uhdesinde kalan kalemleri UBB Kodları ile birlikte bilgilerini
CD ortamında hazırlayıp sözleşme evrakları ile birlikte verilmesi zorunludur.)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri cihaza ait katologları ihale teklif zarfı içerisinde idareye verece lerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı S.D.Ü.Döner Sermaye
İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi -Isparta adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Süleyman Demirel Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi Doğu Yerleşkesi Isparta adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler Teknik Şartname maddelerini ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap verecektir.Bu
cevaplar marka model teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişiler tarafından imzalanmış olmalıdır.Teknik şartnamede istenen özelliklerin hangi dökümanda görülebileceği belirtilecek ve döküman üzerinden teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır.Bu cevaplar orjinal döküman ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık olursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.Ayrıca Teknik Şartnamede istenen diğer belgeler ihale dosyası içerisinde verilecektir.
Sağlık Bakanlığı "Tıbbi Cihaz ve Malzeme kayıt sistemi veri tabanı"na kayıt belgesi beyan edilecektir.
Bu ihalede Kik Hükümleri, İdari ve Teknik Şartname hükümleri geçerlidir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KİT028 HBV DNA 1500,00 TEST
KİT027 HCV RNA 1000,00 TEST
KİT170 MİKOBAKTERİ (TBC) PCR 250,00 TEST