• İhale No
    2011/79865
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir At a t ür k Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2011/2012 yılları Anestezi-1 ve Kalp Damar Servisi için sarf karşılığı cihaz temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/79865
1-İda re nin
a) Adresi : 253 Sokak 143 35370 Karabağlar İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322450639 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : izmirataturkihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane tıbbi sarf ambarı
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 gün içinde teknik şartnamede belirtilen şartlarda cihaz ve sarf malzeme teslim edilerek işe başlanır.Sarf malzemeler peyder pey teslim edilir.30.06.2012
tarihinde biter.İdarenin ihtiyacına göre Muayene komisyonu ile teslimat programı yapılacaktır.Cihazın montajı ücretsiz yapılacaktır.Cihazın çalışması için gerekli olan elektrik,su gibi altyapı tesisatı kurumca sağlanacaktır.Sistem için Sterilizasyon biriminde herhangi bir düzenleme veya alt yapı değişikliği gerektiği taktirde firma tarafından karşılanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : : Hastane Merkez Konferans Salonu 253 Sokak No:143
Basınsitesi/Karabağlar/İzmir
b) Tarihi ve saati : 30.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonom k ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Sanayi Bakanlığından alınmış Üretic , Distribitör v ya satıcı firmanın Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgeleri sunulacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır. Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler
3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise ; yetkili satıcı ol uğunu gösteren belgeler,
4-Kapsam dışı bulunan ürünler için CE uygunluk beyanı/belgesi sunulacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teklif edilen cihazın; idarece hazırlanan teknik şartname maddelerine sırasına göre tek tek cevap veren, cihaz ve sarfların marka, model ve menşeinin belirtildiği, teknik şartnameye uygunluk belgesi.Teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan teklifler değerlendirilmeyecektir.
2-Teklif edilen cihaz ve sarfların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı broşür, katalog, kullanım kılavuzu gibi teknik doküman.verilecektir.
3-Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında; teklif edilen sarf ile çalışılacak cihazların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde istekliler tarafından demonstrasyonun (tanıtım)yapılabileceği ve nasıl yapılacağı ile ilgili belgelendirilecektir.
4-İstekliler; teklif edilen malzemeler için ait 1.kalem sarf malzemesi için 3 adet, 3.kalem sarf malzemesi için 4
adet,5.kalemden 1 adet numune ile birer adet ürünlerini gösteren katoloğu ihale günü veya ihale gününden önce hastane tıbbi sarf ambarına teslim ederek numune teslim tutanağını teklif zarfında verecektir.Numune değerlendirilmesi ihaleden sonra teknik şartname kriterlerine göre değerlendirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastane Satınalma Birimi 253 Sokak No:143
Basınsitesi/Karabağlar/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (atmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PERFÜZÖR ENJEKTÖR VE LİNE 5000,00 AD
IŞIKTAN KORUMALI İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFTLİ 3000,00 AD
POMPA SET ENTERAL BESLENME TORBALI 12000,00 AD
IV POMPA SETI ÇIFTLI 15000,00 AD
IŞIKTAN KORUMALI PERFÜZYON ENJEKTÖR VE LİNE 2000,00 AD
NİTRİK OKSİT TÜPÜ 3,00 AD