• İhale No
    2011/81907
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Haziran 2011 11:00
  • İdare
    Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    07 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık D iy a rba kır Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nes i
2011-2012 Mali Yılları Kit Karşılığı 1 Kalem Parazit Konsantratör Cihaz Edinme İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/81907
1-İda re nin
a) Adresi : Üçkuyular elazıg yolu üzerı 10.km. Kayapınar diyarbakır
b) Telefon ve faks numarası : 4122580055 - 4122580052
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakireah1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Malzemeler Sözleşme imzalandıktan sonra idarenin ihtiyacına binaen dönemler halinde 31.12.2012 tarihine kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Diyarbakır Eğitim Araştırma Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 23.06.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek
odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, Aday veya isteklinin alım konusu
malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Cihazlar hastane içinde kaldığı sürece işlerliğin devamlılığını sağlamak amacı ile firma yedek parça temini, servis ve teknik bakım hizmetlerini ücretsiz olarak üstlenecektir.Bu amaçla;
1) Distribitör ve aracı firma tarafından bakım, onarım, yedek parça garantisinin aslı veya noter tasdikli bir
belgesi verilecektir.
2)İlgili müteahhit firma teknik servisinde çalışan personelin eğitimini, telefon numaralarını bir föy şeklinde hazırlayarak ihale komisyonuna vermelidir.
3)Arıza durumunda en geç 2 saat içerisinde müdahale edilecek, onarılmayan cihaz 24 saat içerisinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirilecektir.Bu garanti hem satıcı hem distribitör tarafından taahhüt edilecektir.Firma arızanın giderilmesi veya ccihazın değiştirilmemesi halinde, çalışılmayan test sayısı x gün hesabından bütçe uygulama talimatı üzerinden hesaplanarak yüklenicinin ilk hak edişinden kesilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler,Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 15/04/2008 tarih ve 12963 sayılı genelgesi uyarınca teklif edecekleri malzemeler Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Olmalı ve "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi olan belgeyi teklif ekinde sunmalıdır.Ayrıca,istekliler teklif eki cetvelinde ürünün isminin yanına parantez içinde teklif edilen ürünün UBB Kodunu (Barkod) yazacaklardır.İhale uhdesinde kalan firmalar teklif mektubunda belirtilen UBB Kodlu (Barkod) ürünü hastane ambarına teslim edeceklerdir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler,teklif edecekleri cihaza ait her türlü katalog ve kullanım klavuzlarının orjinallerini teklif ekinde sunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Diyarbakır Eğitim
Araştırma Hastanesi ek bina veznesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır Eğitim Araştırma Hastanesi Satın Alma odası adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GAİTA KONSANTRATÖR TÜPÜ 12000,00 adet