-
-
İhale Adı
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
-
-
-
İhale Tarihi
15 Kasım 2012 10:00
-
İdare
Burdur İl Sağlık Müdürlüğü
-
-
-
Yayın Tarihi
11 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
22 Kisim Burdur Gölhisar Tefenni Yeşilova Devlet Hastanelerinin 2013 Yili Kit Karşiliği Cihaz Kullanimi Uygulamasi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/143311
1-İda re nin
a) Adresi : Yeni Mah. Eski Antalya Cad. Devlet Hastanesi Yani 15030 Burdur
Merkez/Burdur
b) Telefon ve faks numarası : 2482334859 - 2482334551
c) Elektronik Posta Adresi : burdur@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Her kısımın kapsadığı hastanenin laboratuvarına kurulacak, kitler ilgili hastanelere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra ilgili idarelerin yükleniciye işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve en geç 10 gün içinde cihaz montajı yapılarak çalışır halde teslim edilecektir. Cihazın muayene ve kabulü yapıldıktan sonra, reaktifler ve sarf malzemeleri partiler halinde, birinci parti istem tarihinden itibaren üç gün içerisinde, diğer partiler ise istem tarihinden itibaren on gün içinde mesai saatleri (08.00 16.00) dahilinde teslim edilecektir. İdarelerin talebi doğrultusunda istenilen kitler 31.12.2013 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir. Teknik şartname gereği miat değişimi için firmaya resmi yazı ile bildirilen reaktifler için teslim süresi resmi yazının tebliğinden itibaren 10(on) gündür. Sarf malzemelerin özelliğinden dolayı teslim edilen reaktiflere yetecek kadar sarf malzeme teslim edilememesi durumunda bile en az bir aylık sarf malzeme teslim edilecek, geriye kalan sarf malzemeleri yazılı bildirime gerek olmadan firma tarafından partiler halinde gönderilecektir. Sarf malzemelerinden dolayı işin aksatılması durumunda bu sözleşmenin 34. maddesi uygulanır. Yukarıdaki hükümlerle ilgili olarak teknik şartnamesinde düzenleme bulunanlarda teknik şartnamedeki hükümlere, düzenleme bulunmayanlarda ise yukarıdaki hükümler geçerli olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Burdur Sağlik Müdürlüğü Sağlik Müdürü Makam Odasi
b) Tarihi ve saati : 15.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İstekliler teklif edilen ürünlere (kitler ve cihazlara) ait TITUBBda kayıtlı olduğunu, barkod numaralarını ve Sağlık Bakanlığından Onaylıdır ibaresini ve detay bilgilerini gösteren internet çıktılarını (kısım ve kalem sıra numaraları belirtilerek) ihale teklif zarfı içerisinde sunacaklardır.
2- Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için yukarıdaki şartlar aranmaz. Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin ve/veya ithalatçının bu malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamında olmadığına (İhale sıra numarası belirtilerek) dair beyanlarını teklif zarfı içinde sunacaklardır.
3- İstekliler teklif edilen malzemelerin üreticisinin ve/veya ithalatçısının ve bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayilerin TITUBBda kayıtlı olduklarını gösteren internet çıktılarını teklif zarfı içinde sunacaklardır. Bu belge üzerinde grup ve kısım sıra numaralarını belirteceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekli veya ithalatçı adına düzenlenmiş teklif edilen cihaza ait geçerlik süresini doldurmamış TS 12424 Yetkilis Servisler-Tıbbi Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik belgesi ve/veya Sanayi Ticaret Bakanlığı tarafından verilen satış sonrası hizmetleri yeterlik belgesini teklif zarfında vereceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teknik şartname maddelerini ayrı ayrı Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevap ". marka, . model, . cihazı ve . kitlerine ait teknik şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren isteklinin antetli kağıdına yazılmış ve yetkilisi tarafından imzalanmış olacaktır. Bu cevaplar ibraz edilecek orjinal dökümanlardaki veriler ile karşılıştırıldığında herhangi bir faklılık olursa istekli ihale dışı bırakılacaktır.
b) Cihaz ve kitlere ait orjinal katalog, broşür, fotoğraf ve tüm teknik dökümanlar verilecektir. Teknik
şartnamede yer alan tüm hususların üretici firma, orjinal katalog ve dökümanları ile belgelendirilecektir. Orjinal katalog üzerinde teknik özelliği cevap teşkil edecek şekilde hangi özelliğe cevap oluşturduğunu anlaşılması için altı renkli kalemle çizilerek yan tarafına teknik şartnamedeki ilgili numara yazılacaktır.
c) İhale komisyonunca istenilmesi halinde teklif edilen reaktifler ile bereberinde verilecek olan cihazın teknik şartnameye uygunluk açısından, belirlenen yer ve süre içerisinde istekli firmalar tarafından demonstrasyon yapılacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Hastane donanımları, kit ve kit ile birlikte çalışacak cihaz temini ihaleleri.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burdur Sağlik Müdürlüğü
Yönetim Hizmetleri Şubesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Burdur Sağlik Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şubesi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |