-
-
İhale Adı
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
-
-
-
İhale Tarihi
12 Kasım 2012 14:00
-
İdare
Sivas Devlet Hastanesi
-
-
-
Yayın Tarihi
11 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -sivas
11 Kısımda Kit veya Sarf Karşılığı Cihaz Edinme Uygulamasına Göre Cihaz Alımları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/144844
1-İda re nin
a) Adresi : Inönü Bulvari 29/2 58079 Sivas Merkez/Sivas
b) Telefon ve faks numarası : 3462212684 - 3462236243
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Biyokimya, Mikrobiyoloji
Laboratuarları ve Yenidoğan ve Yoğun Bakım Ünitesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzlanmasına müteakip sözleşme süresi 365 takvim günüdür. İşe başlam tarihi 01.01.2013 tarihi olup, Kitler idarenin isteğine göre peyder pey teslim edilecektir. Cihazlar işe başlama tarihinde çalışır halde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Servisi İnönü
Bulvarı No:29/2 Sivas
b) Tarihi ve saati : 12.11.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek
üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak
düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere
ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-T.C.Sanayi Bakanlığı veya TSE den alınan Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi, 2- Teknik servis kadroları teklif mektuplarıyla birlikte verilecektir.3-Teklif edilecek kit ile çalışan cihazların yedek parça sözleşme süresince ücretsiz olarak firma garantisi altında olacağını arıza durumunda 24 saat içerisinde müdahale edileceğini arızası giderilemeyen cihazın 72 saat içerisinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirileceğini ve bu garantinin
hem satıcı hem de üretici ve distribütör firma tarafından verileceğine dair belge4-İstekkliler teklif ettikleri kit ile çalışacak cihazlar için sözleşme süresince her türlü bakım, onarım yedek parça sarf malzemesi ve kit desteğini sağlayacaklarına dair belge,
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1-İsteklilerde; 01.03.2010 Tarih ve 2010/11 Sayılı Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Tıbbi Cihaz Satınalma İşlemleri hakkındaki Genelgesi Gereğince; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) Kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB` da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İsteklilerden Tıbbi Cihaz Yöneltmeliklerinin AT Belgeleri (CE/EC Sertifikaları Uygunluk Beyanı) İstenmeyecektir.
1.1.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin
T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
1.2.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBBda tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır.
2-T.C. Sağlık Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başakanlığının 14.08.2008 tasrih ve 2008/54 Sayılı Cihaz
Entegrasyonları Genelgeleri doğrultusunda hareket edilecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Tekliflerin değerlendirme aşamasında teklif edilen cihazın ve kitlerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların, fotografların kullanım kılavuzu ve benzeri tanıtım metaryelleri, kit prospektüsleri tekliflerle birlikte verilecektir.2-Teklif edilecek cihazların teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orjinal kataloglar, fotograflar v.b. tanıtım metaryellerini verecektir.İdarece bu bilgi ve belgelerin doğruluğu herhangi bir aşamada uzman kişilerce denetlenmesini ve teyit ettirilmesini isteyebilir. Teklif edilen cihazın şartnameye uygunluk cevabı orjinal katalogda maddeler itibariyle işaretlenecektir. Firmalar teknik şartname maddelerine tek tek ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".Marka.Model cihazı tekliifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı adı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Cevaplar ayrıntılı olacak "evet" ve "hayır" şeklindeki cevaplara mümkün olduğunca yer verilmeyecektir.4-Kit ve cihazların menşeyleri hakkında bilgi verip belgelendirilecektir.5-Demonstrasyon istendiği takdirde nasıl yapılacağı konusunda bilgi verilecektir. 6-Cihazların sisteminde RD-232 İnterface bağlantısı bulunmalıdır. Cihazların laboratuar otomasyon sistemine entegrasyonunu firma tarafından yapılacaktır. Cihaz ya da cihazlardan sonuçlar, dahili ve harici bilgisayarlarla alınarak yazıcıdan yazdırılabilmelidir. Sistemin istenildiğinde başka bilgisayar terminallerine veya ana sisteme tek ve çift yönlü veri transferi yapabilmelidir. Bununla ilgili bilgisayar donanımlarının temin edilmesi, cihazın otomasyon sistemine bağlanması, uyumu, bakımı ve onarımından firma sorumludur.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde Gerçekleştirilen Tüm Kit veya Sarf Karşılığı Laboratuar cihazları Alımları
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 80 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satın alma servisi inönü bulvarı no.29/2 Sivas adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 90 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankasi Merkez Şubesi TR27000100023041679808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Servisi İnönü Bulvarı No:29/2 Sivas adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |