• İhale No
    2011/98167
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    SİVAS NUMUNE HASTANESİ
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    06 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Dev let H a st a nesi -sivas Numune Hastanesi
3 Kısım Kit Veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Uygulaması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/98167
1-İda re nin
a) Adresi : Rahmı Günay Caddesı - 58040 Sivas Merkez Sivas
b) Telefon ve faks numarası : 3464444458 - 3462218512
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sivasnumune.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sivas Numune Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 15 iş günü içerisinde ilgili cihazlar Hastanemizin ilgili birimine kurulacaktır. Kitler ve ilgili sarf malzemeleri ise kit veya sarf malzemesi siparişinin yüklenici firmaya tebliğinden sonra 15 gün içerisinde Hastane idaresine
yüklenici tarafından teslim edilecektir. Aylık Hastanenin Hasta Kayıtları Esas Alınarak, Kullanılan Test Miktarı Kadar Kit Teslim Alınmış Sayılacaktır. İşin tamamının 31.12.2012 tarihinde bitirilmesi esastır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sivas Numune Hastanesi Baştabipliği E Blok Satınalma Birimi İhale
Komisyon Odası
b) Tarihi ve saati : 05.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerce teklif edilen Malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin (TİTUBB)`da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır; İstekliler Sağlık Bakanlığına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair onaylı belgelerini teklifleri ile birlikte sunmalıdır.Farklı boyutlarda ürün çeşitliliği gerektiren malzemeler için (birden fazla UBB kaydı gerektiren) UBB numaralarının liste halinde ihale dosyasında bulunması yeterli olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, kataloğları veya fotoğrafları, cihaz ve reaktifle ilğili dökümanlar, kullanma kılavuzları, kataloğ broşür ve tanıtım belgeleri Teklifleri ile birlikte verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sivas Numune Hastanesi
Baştabipliği E Blok Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Sivas Merkez Şubesi TR310001000230369504245009 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Numune Hastanesi Baştabipliği E Blok Satınalma Birimi İhale
Komisyon Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Glukoz 170000,000 Test
Üre 172000,000 Test
Kreatinin 172000,000 Test
T.Bilirubin 56000,000 Test
D.Bilirubin 56000,000 Test
Kolesterol 104000,000 Test
Trigliserid 102000,000 Test
HDL Kolesterol 94000,000 Test
LDL Kolesterol 95000,000 Test
ALT 160000,000 Test
AST 160000,000 Test
Alkalen Fosfataz 72000,000 Test
LDH 33000,000 Test
Ürik Asit 29000,000 Test
Kalsiyum 104000,000 Test
Fosfor 78000,000 Test
Total Protein 57000,000 Test
Albumin 57000,000 Test
GGT 28000,000 Test
CK 52000,000 Test
CK-MB 46000,000 Test
Magnezyum 22000,000 Test
Demir 41000,000 Test
Demir Bağlama Kapasitesi 40000,000 Test
Ferritinin 44000,000 Test
Kolin Esteraz 20000,000 Test
Amilaz 32000,000 Test
Lipaz 12000,000 Test
Asid Fosfataz 2000,000 Test
Mikroalbümin 1000,000 Test
Sodyum 78000,000 Test
Potasyum 78000,000 Test
Cl 78000,000 Test
BOS-İdrar proteinin 2500,000 Test
Teofilin 400,000 Test
Digoksin 400,000 Test
ASO 13000,000 Test
CRP 92000,000 Test
RF 18000,000 Test
Kanda Alkol Testi 1000,000 Test
LİTYUM 300,000 Test
Ig E 1000,000 Test
Tam Kan Sayım Testi 180000,000 Test
Retikülosit 200,000 Test
HbA1c 32000,000 Test