KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIRKAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ISPARTA İLİ GENEL SEKRETERLİĞİIsparta İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği`ne Bağlı Hastanelerin 24 Aylık 1 Grup Kit Karşılığı Cihaz Kullanımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/95884 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | İstiklal Mah. 103.Cad. No:84 (Defterdarlık Karşışı) MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2462327073 - 2462327979 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ispartasaglik.merkezsat@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | Eğirdir Kemik ve Eklem Hastalıkları Hastanesi, Yalvaç Devlet Hastanesi ve Şarkikaraağaç Dr. Sadettin Bilgiç Devlet Hastanesi depoları |
c) Teslim tarihi | : | Malın/İşin teslim süresi 15 takvim günüdür. Teknik şartnamede kurulum tarihleri belirtilen cihazlar belirtilen tarihlerde, kurulum tarihleri belirtilmeyen cihazlar ise sözleşmeye müteakip 20 (Yirmi )gün içinde ilgili hastanelere kurulacaktır. Kitlerin ilk parti teslimi sözleşmeye müteakip 20 (Yirmi )gün içinde, cihaz kurulum tarihi belirtilen hastanelerin kitleri ise cihazla birlikte teslim edilecektir. Kitlerin kalan miktarları ise 3` er aylık periyotlar ve eşit miktarlarda teslim edilecektir. Ayrıca; zorunlu hallerde hastanelerin ihtiyaçları doğrultusunda hastanenin yazılı talebi üzerine yüklenici 20(yirmi) gün içerisinde istenen malları/kitleri getirmekle yükümlüdür. Teslimatlar mesai günleri ve saatleri içerisinde hastanelerin belirtilen depolarına muayene ve kabul komisyonu huzurunda yapılacaktır. Muayene ve kabul komisyonunca kabulü yapıldığı taktirde depo kabulü yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Isparta kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma |
b) Tarihi ve saati | : | 26.09.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklinin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası` na (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösterir belgeler, İstekli teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) değilse, ürünün tedarikçi firmasının bayisi olduğuna dair TITUBB’ a kayıtlı olduğunu gösterir belgeler,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler.
|
4.3.2. |
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
|
İstekliler ihale tarihi itibari ile, teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na kayıt bildirim işlemlerini yapmış olması ve teklif edilen tıbbi cihazlar/ürünler için TITUBB’da “Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış barkod numarasını ayrı bir liste halinde ve teklif edilen kaleme göre ayrıntılı bir şekilde sunacaklardır.Ancak teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB’ a kayıt veya bildirim işlemi aranmayacak, bu durumda üreticinin veya ithalatçının Yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması gerekmektedir.
|
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
a)Firmalar teklif ettikleri cihazların orijinal kataloglarını ve Türkçe tercümelerini ihale dosyalarında bulunduracaklardır.Kitlerle ilgili varsa tüm dokümanlar da teklif dosyasında olmalıdır. b)İstekliler, teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “ .................. marka ................. model ............... cihazı teklifimizin “Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi ” başlığı altında isteklinin başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. c) Cihazın teknik şartnamede istenilen özelliklerinin hangi katalog veya broşürde görülebileceği belirtilecek ve katalog veya broşür üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi, tıbbi cihazların orjinal kataloğu veya broşürü ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunmayacaktır.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kit karşılığı cihaz kullanma uygulamasına göre yapılan her türlü işler kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Isparta Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
yurtiçi için 210 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 250 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
TR 3300 0120 0954 50000 5000 436 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Isparta kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.