• İhale No
    2011/112512
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Çorum Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çorum
  • İşin İli
    Çorum
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Dev let H a st a nesi -ço ru m
2011-2012 Yılları Kit Karşılığı Hormon Cihazı Kullanma Uygulaması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/112512
1-İda re nin
a) Adresi : Bahçelievler Mah.Çamlık Cad. No:2 Merkez Çorum
b) Telefon ve faks numarası : 3642230324 - 3642230319
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@corumdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çorum Devlet Hastanesi Eczanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
445 (dörtyüzkırkbeş) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip cihazlar 20 gün içinde hastanemiz laboratuarına çalışır vaziyette teslim edilecektir.Kit teslimatları peyder pey olarak, idarenin fax ile bildirimine müteakip en geç 10 gün içersinde yapılacaktır. İşe başlama tarihi 13/09/2011; işi bitirme tarihi
30/12/2012 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. İşe başlama tarihi
13/09/2011; işi bitirme tarihi 30/11/2012 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belge.
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-Cihazlar yedek parça dâhil, sözleşme bitim tarihine kadar ücretsiz olarak firma garantisi altında olacaktır. Arıza durumunda bildirim ilgili firmaya faks veya posta yoluyla yapılacaktır. Bildirimi takiben en geç 12 saat içinde cihazlara müdahale edilecektir. 48 saat içinde arıza giderilemezse arıza başladığı andan itibaren çalışılması gereken testlerin ücreti firma tarafından resmi gazete fiyatları üzerinden hastaneye ödenecektir. Arıza, başlangıcından itibaren 72 saat içerisinde giderilemezse cihaz firma tarafından yedek bir cihazla değiştirilecektir. Bu garanti satıcı ve dağıtıcı firma tarafından belgelenecektir. 2-Cihazların periyodik bakımı orijinal kataloğunda belirtilen sürelerde ücret alınmaksızın firma tarafından gerçekleştirilecek ve periyodik bakımlarda değişmesi gereken parçalar cihazın orijinal kataloğunda belirtilen sürelerde arızalanmaları beklenmeksizin yenileriyle değiştirileceği belgelendirilecektir.
4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen kitler ve sarf malzemeler " Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği"ne uygun
şekilde üretilmiş veya ithal edilmiş olduğu belgelendirilecektir.
4.3.4.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a)- İstekliler, teklif ettikleri kit ve cihazların T.C. İlaç ve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bakası`na (TİTUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığınca onaylı olduğunu gösterir belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır. b)- İstekliler teklif ettikleri ürünlerin Barkot numaraları ve markalarını Birim Fiyat Teklif Cetveli veya ekli bir listede belirteceklerdir. c)- Aday veya istekliler teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB`a kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır. d)- İstekliler İhale Bildirim Yazılımı (EKAP İÇİN HAZIRLANAN) ile hazırlayacakları (KİK uzantılı XML dosyası ) tekliflerini CD şeklinde ihale dosyasına koyacaklardır. e)- Söz konusu belgeleri teklifle birlikte sunmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Kitlerin ve cihazların tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik doküman teklifle beraber verilecektir. 2-Firmalar teklif ettikleri kit ve cihazların Menşei'leri hakkında bilgi verip, belgelendireceklerdir. 3-Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi: Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".marka.model.cihazı ve kiti teklifimizin Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır. Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi
hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir. 4-İstekliler Sözleşme süresi içinde bitmeyen kitler için, 30.03.2013 tarihine kadar cihazların hastanemizde kalacağını belirten belgeyi teklif dosyasında sunucaklardır. 5- İsteklinin teklif etmiş olduğu cihazlar için üretici firmadan alınmış (cihazın marka ve modelinin görülebileceği) onaylı ve üretime hala devam ettiğini gösterir üretici firma belgesi teklifi ile birlikte sunulacaktır. 6-İhale Komisyonu teklif değerlendirme aşamasında demonstrasyon isteyebilir. Demonstrasyon teklifi uygun görülen 1.en avantajlı firmadan başlamak üzere yapılacak olup, demonstrasyon ile ilgili her türlü gider, zarar-ziyan ve oluşabilecek hasar ve kazalardan firma sorumlu
olacaktır. Demonstrasyon, Komisyonun belirlemiş olduğu süre ve yerde yapılacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak; Kamu veya Özel sektörde Kit karşılığı Laboratuar cihazları ile ilgili İş
Deneyimi belgesi kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çorum Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Salonu adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim