KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü
2012-2013 Yılları Kit Karşılığı Toplu Alım Yöntemiyle Jel veya Kolon Aglütinasyon Santrifügasyon Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/197460
1-İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Bergama Devlet Hastanesine 16.750 test için 2 adet cihaz, Aliağa Devlet Hastanesine 5.700 test için 1 adet cihaz, Seferihisar Devlet Hastanesine 3.050 test için 1 adet cihaz, Buca Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesine 20.408 test için 2 adet cihaz, Selçuk Devlet Hastanesine 2.120 test için 1 adet cihaz, Torbalı Devlet Hastanesine 12.050 test için 1 adet cihaz kurulacak olup, test kitleri hastanelerin ihtiyacına binaen peyderpey teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalanmasına Müteakip 10 (On) Gün İçerisinde İşe
Başlanacak Ve 31.12.2013 Tarihinde Bitirilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu/Hürriyet Bulvarı No:1
Alsancak/Konak/İzmir
b) Tarihi ve saati : 13.01.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İsteklilerin Satış Sonrası Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesini Teklif Dosyasında Sunmaları Zorunludur.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İsteklilerce Teklif Edilen Cihaz Ve Test Kitlerinin Ubb Kaydı Olmalı Ve Teklif Dosyasında
Belgelendirilmelidir.
İsteklier Tekliflerini Elektronik Ortamda Www.Huap.Org Adresinden (İhale Bildirim Yazılımından Kamu
İhaleleri Teklif Hazırlama Programı) Hazırlayarak (Cd, Drsc,Usb Vb.) Teklifleri İle Birlikte Sunmalıdır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İsteklilerin, Teklif Edilen Cihaz Ve Kitin Teknik Özelliklerin Gösteren Katalog Ve Broşür İle Teknik Şartnameye Cevap Yazılarını İhale Teklif Dosyasında Sunmalı Zorunludur
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Satınalma Birimi/Hürriyet Bulvarı No:1 Alsancak/Konak/İZMİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Efes Şubesi TR 03 0001 0013 3308 1468 9650 02 IBAN NO yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi/Hürriyet Bulvarı No:1
Alsancak/Konak/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler Teklif Edilen Birim Fiyatları Virgülden Sonra 4 Hane, Toplamda İse Virgülden Sonra İki Hane Olarak
Vereceklerdir
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ABO+RH FORWARD RESERVE KAN GRUP KARTI | 47900,000 | TEST |
CROS MATCH KARTI | 8700,000 | TEST |
RH SUB GRUP KARTI | 748,000 | TEST |
YENİ DOĞAN KARTI | 3000,000 | TEST |
DİREKT COOMBS | 460,000 | TEST |
İNDİREKT COOMBS | 1570,000 | TEST |
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR Sağlık Bakanlığı İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Kit Karşılığı Geçici Cihaz Satın Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/197460
1- İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970 c) Elektronik posta adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 19.12.2011 - 1997
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : HABER EKSPRES - 18.12.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İla nın 2 -İha le ko n usu ma l ın ba şlı klı ma ddesi nin b) Tesl i m Yer leri ba şlı klı ben di a şa ğ ıda ki şe ki lde
dü ze lt il mi şt ir.
b) Teslim yerleri
: Dikili Devlet Hastanesine 2.300 Test için 1 Cihaz, Bergama Devlet Hastanesine 16.750 test için 2 adet cihaz, Aliağa Devlet Hastanesine 5.700 test için 1 adet cihaz, Seferihisar Devlet Hastanesine 3.050 test için 1 adet cihaz, Buca Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesine 20.408 test için 2 adet cihaz, Selçuk Devlet Hastanesine 2.120 test için 1 adet cihaz, Torbalı Devlet Hastanesine 12.050 test için 1 adet cihaz kurulacak olup, test kitleri hastanelerin ihtiyacına binaen peyderpey teslim edilecektir.